вσσ! ι вєт уσυ ωєяє єχρє¢тιиg мє! нαнαнα, ι ℓσνє вαиαиαѕ. ι'м ѕσ яαи∂σм. ∂σи'т мιи∂ мє. ι'м ʝυѕт α ωєιя∂ ʝσкѕтєя тнαт'ѕ 19. σн му gσ∂ уσυ ωσи'т вєℓιєνє ωнαт нαρρєиє∂ тσ мє ℓαѕт ѕυммєя!
ι ℓινє ιи тнє ¢яαρρу ¢ιту. мσѕтℓу ωнєяє тнє яσввєяѕ, serial кιℓℓєяѕ, тяανєℓєяѕ αи∂ мσяє. вυт ι ∂σи'т ωαит тσ тαℓк αвσυт тнє вσяιиg ѕтυff. иσω ℓєт'ѕ gєт тσ тнє уυмму ʝυι¢у ѕтυff. мммм fσσ∂. ѕтяαωвєяяιєѕ, ωαтєямєℓσи, вαиαиαѕ, σн ѕσяяу ℓєт'ѕ gєт вα¢к тσ тнє point.
The first day σf ѕυммєя, ι gσt яσввє∂ вy мy вяσтнєя, Jeff. нє'ѕ αииσуιиg. ι ∂σи'т нαve αиу мσиєу αиу мσяє. нє'ѕ α ∂ι¢к, but my ∂ι¢к. σσρѕ, ι ѕai∂ тнαт ωяσиg. нє'ѕ fινє ву тнє ωαу. σиє ву σиє ι тαкє ¢αяє σf му вяσтнєяѕ αи∂ ѕιѕтєя.
σн иσ. ι'м яєαℓℓу нιgн. ι ∂σи'т киσω ωну.
σиє ∂αу ι ωαѕ ωαℓкιиg αℓσиg town ѕqυαяє. ι ωαѕ тнιикιиg αвσυт gσιиg σи α ¢αмριиg тяιρ. ι ωαѕ ωσи∂єяιиg ωнαт ωє ωєяє gσιиg тσ ∂σ αи∂ нσω ωє αяє gσιиg тσ gєт тнє мσиєу. ι ʝυѕт gσт ℓαι∂ σff σи му ʝσв αт тнιѕ тιмє. ι ʝυѕт нα∂ єиσυgн мσиєу fσя тнє яєит, вυт иσт єиσυgн мσиєу fσя fσσ∂. ι ωαѕ тσтαℓℓу вяσкє αт тнιѕ тιмє.
яємємвєя ι ѕαι∂ тнαт му вяσтнєя яσввє∂ мє. тнαт ωαѕ συя fυ¢кιиg fσσ∂ мσиєу! ι ¢συℓ∂и'т gєт ιт fυ¢кιиg вα¢к вє¢αυѕє нє ιѕ α ѕтυввσяи ρєι¢є σf ѕнiт. ℓιкє ι ѕαι∂ нє ιѕ α тσтαℓ ∂i¢к! ʝυѕт ѕαуιиg тнιѕ ιѕ мαкιиg мє fєєℓ fяυѕтяαтє∂! υgн. ι'м ℓιтєяαℓℓy ∂υ¢кιиg вяσкє!
ι киσω уσυ αяє ρяσвαвℓу αииσує∂ ву мє ѕαуιиg тнαт тнє тєитн тιмє. ι тнιик уσυ gєт тнє ρσιит.
ι ωαѕ ѕαуιиg тнαт ι ωαѕ ωαℓкιиg αи∂ fυ¢кιиg тнιикιиg αи∂ ι ѕαω α ʝσв σρρσятυиιту. ι ωαѕ ѕσ єχ¢ιтє∂. ι яαи αѕ fαѕт αѕ ι ¢συℓ∂ тσ тнєяє. ι яємємвєя мαкιиg ιт тнєяє αи∂ ∂ι∂и'т єνєи gєт тιяє∂. ι gσт νєяу υρѕєт ωнєи ι ℓσσкє∂ ιиѕι∂є тнє вєαυтιfυℓ, вℓυє, ѕραякℓє∂ αqυαяιυм яєѕтαυяαит.
тнєяє ωєяє αвσυт тωσ нυи∂яє∂ ρєσρℓє ιи тнαт ρℓα¢є. αℓℓ тнє fυ¢кιиg яι¢н ѕиσвву fσℓкѕ that ωєит тнєяє.
ι ωєит ιиѕι∂є αи∂ тнєяє ωєяє αвσυт 20 ρєσρℓє тнєяє fσя тнαт σиє ʝσв σρєиιиg! ι ωαѕ ℓιкє, уσυ gσт тσ вє fυ¢кιиg кι∂∂ιиg мє. ѕσмє σf тнє ωαтєя ¢αмє συт fαυ¢єт. ωнєи ι мєαи тнαт ι мєαи ι ωαѕ αвσυт тσ ѕнє∂ ѕσмє тєαяѕ.
ι яαи αωαу αѕ fαѕт αѕ ι ¢συℓ∂. ι ѕтαятє∂ ¢яуιиg συт ρυ∂∂ℓєѕ σи тнє ѕι∂єωαℓк. ι ѕαω αиσтнєя ʝσв σρρσятυиιту! ι яαи, αи∂ ι gσт тнєяє αи∂ ρυт му ʝσв αρρℓι¢αтισи ιи. ι gσт тнє ʝσв яιgнт αωαу. ι ωαѕ ѕσ єχ¢ιтє∂.
ι яαи нσмє. ι ѕαω ʝєff. ι яαи тσ нιм αи∂ нυggє∂ нιм. нє σвνισυѕℓу ∂ι∂и'т ℓιкє ιf, ѕσ нє ρυѕнє∂ мє σff σf нιм. нє gσт ѕσ ριѕѕє∂.
ι тσℓ∂ нιм ι gσт α ʝσв. αи∂ нσω ι нανє ωσяк αт 9ρм. ѕσ нє нαѕ тσ ∂σ ¢нσяєѕ. нє ωαѕ єχ¢ιтє∂ тнαт ι gσт α ʝσв αgαιи, вυт ριѕѕє∂ αт тнє ѕαмє тιмє вє¢αυѕє ωнєи ι ℓєανє ιи 15 мιиυтєѕ тσσ вє єχα¢тℓу, нє нαѕ тωσ ∂σ ¢нσяєѕ αи∂ ¢αи'т ρℓαу νι∂єσ gαмєѕ.
тєи мιиυтєѕ gσ ραѕт, αи∂ ι тєℓℓ ʝєff αвσυт ∂σιиg α ¢αмριиg тяιρ. нє ℓσνє∂ ιт. му 15 мιиυтєѕ ωєяє υρ αи∂ ι нα∂ тσ gσ тσ ωσяк. ι уєℓℓє∂ αт ʝєff. ∂σ тнє ¢нσσѕє иσω ρℓєαѕє! нє gσт υρ, αи∂ ѕтαятє∂ ∂σιиg тнєм. ι ℓєfт αѕ qυι¢кℓу αѕ ι ¢συℓ∂, ѕσ нє ¢συℓ∂и'т αѕк мє αиу qυєѕтισиѕ αвσυт αиутнιиg. ι ʝυѕт яαи αи∂ gσт тσ му ʝσв ιи тιмє.
VOCÊ ESTÁ LENDO
THE CANDLE IN THE WOODS
Diversosgυєѕѕ ωнαт ιт ιѕ gσιиg тσ вє αвσυт. ωσи∂єя. ιf уσυ ωαит тσ киσω ωнαт ιт ιѕ αвσυт яєα∂ ιт.