Rozdział X

312 5 4
                                    

Jest już 01.01.2026: Już po nowym roku.
Kiedy obudzili się: Anita z Dawidem i zrobili śniadanie, Po chwili usiedli do stołu i Dawid zaczął Anitę smyrać po twarzy.
Piętnaście minut później:
Weronika wstaje w dzikiej panterce, po chwili skoczyła na Maćka i obudził się pięć minut później. Ubrali się i zeszli na dół i jedli śniadanie po dwóch minutach Klaudia z Tobby zeszli na śniadanie, a Małgorzata z Alexem robili przewspaniały sex.
Dwadzieścia minut później Małgrzata zeszła na śniadanko z Alexem oczywiście ubrana, zjedli Weronika pyta się dziewczyn czy na zakupy pojadą Gosia odpowiada że ona chętnie a Anita i Klaudia mówią czemu nie. Alex mówi to my spędzimy ten czas w domu i po oglądamy mecz, Maciek, Tobby i Dawid chętnie, po trzydziestu minutach dziewczny są już w sklepie
Chłopaki oglądają telewizję.
Trzy godziny później dziewczny są nie daleko domu a tu nagle jakaś kobieta przechodzi przez ulice Weronika hamuje i chce od jechać a tu ktoś otwiera drzwi i mówi dziewczyny wysiadać po chwili  wysiadły i jakaś kobieta powiedziała do Małgrzaty ty pójdziesz zemną a wy trzy do samochodu i macie odjechać jeśli zadzwoniće na policje to ona zginie. Weronika pyta się co chcecie za Gosie a ona mówi Alexa. Piętnaści minut później dziewczny przyjeżdzają do domu do chłopakaków, Weronika wchodzi z dziewcznami i woła Alexa, Alex podchodzi i mówi co się stała Weronika mówi mu o całej sytułacji Alex się pyta co chcą w zamian za Gosie. Weronika odpowiada chce ciebie ta kobieta co ją porwała Weronika pyta się co robimy a Alex jej odpowiada mamy kontakt jakiś z nią Weronika odpowiada że Gosia ma telfon, Alex mówi super, po chwili dzwoni do niej i chce umówo się na spotkanie ta kobieta powiedział mu że on teraz będzi cierpiał ja za długo już cierpiałam bo ja kocham twoją dziewcznę jest taka miła, piękna i co najwarzniejsze jest sexy. Alex mówi nie możesz tego zrobić a ona mówi że pierdol się.

Sex, Miłość, ImprezyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz