Episode 7

1.1K 101 7
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hobie’s pov

~~~~~~~~~~~~~~

သူတို႔ ဘာျဖစ္ၾကတာလဲ?? ကၽြန္ေတာ္ Ji Hye ငိုျပီး အခန္းထဲ ေျပး၀င္သြားတာကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္… ဘာေတြလဲ??

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoongi’s pov

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Minyanae Ji Hye yah!! Jnja miyanae… ငါ့မွာ ကိုယ္ကိုကိုယ္ ဘာမွန္း မေသခ်ာေသးလို႔… ယံုၾကည္ခ်က္ မရွိေသးလို႔ပါ…

~~~~~~~~~~~~~~~~

ကၽြန္ေတာ္ မနက္က Ji Hye ရဲ႕ appa က phone ဆက္တာနဲ႔ သူ ခ်ိန္းတဲ့ စားေသာက္ဆိုင္ကို ကၽြန္ေတာ္ ထြက္လာခဲ့တယ္…

Ji Hye’s appa : Yoongi… ငါ ဒီမွာ…

ကၽြန္ေတာ္ သြားထိုင္လိုက္တယ္…

Ji Hye’s appa : မင္းနဲ႔ သမီးနဲ႔ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ေနၾကျပီလို႔ၾကားတယ္…

Yoongi : ဟုတ္ပါတယ္ uncle

Ji Hye’s appa : ငါေျပာခ်င္တာက သူ႔အေမက သူ႔ကို Jung Ho Seok နဲ႔ပဲ သေဘာတူေနတာ…

Yoongi : ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္…

Ji Hye’s appa : ဒါေပမဲ့ မင္းတို႔ ၂ ေယာက္ကိုလဲ ငါ မတားခ်င္ပါဘူး… မင္းစိတ္တိုင္းက် ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ပါတယ္… ဒါေပမဲ့ ၁ ခုပဲ… မင္း Ji Hye ေလးကို ေသခ်ာ ေစာင့္ေရွာက္ျပီး စိတ္ခ်မ္းသာ လူခ်မ္းသာေအာင္ ထားႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မင္းေဘးမွာ ေခၚထားႏိုင္တယ္… သူတို႔ မဂၤလာပြဲကို ေနာက္တစ္ပတ္ Sunday မွာ က်င္းပလိမ့္မယ္… မင္းေသခ်ာ ဆံုးျဖတ္ေပါ့… မင္း သူ႔ကို ေသခ်ာ ေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ျပီး ၁ ဘ၀လံုးစာအတြက္ ရည္ရြယ္ထားသလားဆိုတာကိုေပါ့… Ho Seok ကေတာ့ သူ႔ကို တကယ္ ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးနဲ႔ လက္တြဲခ်င္ပါတယ္လို႔ ငါ့ကို ေသခ်ာ ကတိေပးထားတယ္… မင္းေရာ??

ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ ျပန္မေျဖႏိုင္ပဲ ဆြန္႔အေနခဲ့တယ္…

Ji Hye’s appa : *sigh* မင္းသြားလို႔ ရျပီ Yoongi…

Yoongi : nae…

ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဆိုင္ကေန ထြက္လာျပီး Hotel ကို ျပန္လာခဲ့တယ္… အဲ့အခ်ိန္မွာ တံခါးေခါက္သံၾကားလိုက္ရတယ္… ကၽြန္ေတာ္ တံခါးမဖြင့္ဘဲ

Yoongi : ဘယ္သူလဲ??

Ji Hye : ငါပါ…

Yoongi : ဘာလုပ္ဖို႔လာတာလဲ??

As U Wish //COMPLETED//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz