...~Axel P.O.V.~
N-am mai auzit până acum de haita Light Moon...sigur tata ştie ceva...
Urc în maşină şi destinaţia mea principală e vechea mea casă. Dupa vreo 20 de minute ajung în faţa casei în care mi-am petrecut dulcea şi inocenta copilarie Vai dragă Axel, ce poet ai devenit! Eu îţi zic că mai bine ai lasa poeziile şi te-ai duce drcului la sufltul nostru pereche! Nici nu mă gândesc! Până nu aflu cine si de unde e!
Intru pe uşa primitoare şi mama ma întâmpină cu o îmbraţişare călduroasă. Ciudat,dar eu îi răspund cu aceeaşi caldură. Doamne fereste,aproape că am zâmbit. Deja mă schimbă fata aia...
-Dragule,eşti bolnav?întreabă mama nedumerită de reacţia mea
-Nu,mamă. Am venit să discut ceva cu tata despre o haită.răspund eu călduros
-Ah,bine! Dute la etaj. Îl găseşti in biroul lui!spune mama foarte veselă
Urc scările şi imediat la dreapta e biroul tatălui meu
-Tată trebuie sa discut ceva goarte important cu tine!spun pe un ton serios
-Sigur fiule!spune el la fel de serios
-Cunoşti vreo haită Light Moon? Şi dacă da,ce legătură ai avut cu ea?
-Da,fiule,cunosc! Aveai tu vreo 6-7 ani.Era o haită paşnică. I-am ucis pe toţi!spune tata mandru
-Tată,se pare ca nu! Azi mi-am cunoscut sufletul pereche,şi a zis că voi mai auzii eu de haita Light Moon. Şi din cate am înţeles a jurat să-şi răzbune părinţii...
-O Doamne!spune foarte panicat tata
-Ce e?
-Nu am luat în considerare ca Alpha-ul avea o fetiţa de vreo 4-5 ani...am crezut ca a murit...
-Ce?!ţip eu
-Nu...nu...nu...
-Tată?! Tu îţi dai seama prin ce a trecut sufletul meu pereche?! Nici nu mă mir ca se numeşte Diavolul!
Eram încărcat cu nervi la maxim. Înainte să trântesc usa tata îmi arată o hartie...nefumerit o dschid şi ce să vezi...haita Moon Light ne declară război...hmm...e prima de până acum...
-Ce vei face?
-O să-i omor pe toţi...
-O să reuşeşti?
-Nu cred...nu pe ea...Şti din întâmplare cum o cheamă? A scris şi altceva legat de numele ei? Sau desprea ea?
-Doar un singur lucru...#A...altceva nimic...
-Bine...eu plec...
Ies din casă ceva mai calm şi mă îndrept spre vila mea din mijlocul pădurii. Ajung relativ repede şi dau ordine să pregătească cele mai bune trupe...când sa deschid uşa geniala mea soră şi în acelaş timp Beta-ul haitei mele,îmi sare în brate
-Unde e? Axel unde e?!
-Cine femeie?!
-Sufletul tău pereche,idiotule!
-Ne-a declarat război...mă urăşte...tata i-a omorât familia şi întreaga haită...
-Hmm...deci sigur e puternică...Stai....Axel?! Tu...tu...tu...plângi?! -Nu!
Pfiu...era cât pe ce să mă prindă...chiar îmi pare rău pentru ea...
De afară se aud tot felul de ţipete...Doar nu.... O ba da!
Mă uit pe geam...şi o văd...îi văd frumosul albastru al ochilor...pielea palidă,buze rozalii,nas micuţ şi parul lucios...Era perfectă...era fata perfecta pentru mine...Se uita ţintă la mine...iar ochii îi devin negri...e timpul pentru pace~Ashley P.O.V.~
Nici nu va ştii ce la lovit! Armata mea nu e una "normală" dacă pot zice aşa. Toate creaturile de pe pământul asta formează haita mea. Prietenii mei de suflet,vampirii sunt cei mai mulţi. Regele vampirilor şi cel mai bun prieten al meu,Derek e în haită. E o poveste interesantă...la 14 ani l-am cunoscut. Fugisem de acasă
-Flashback-Nu mă interesează dacă mor. Vreau doar răzbunare.
Ma plimb eu singură prin pădurea întunecoasă. Deodată o persoană, mai degrabă o creatură îmi taie calea.
-Miam...miroase a putere!
-Ce vrei? Esti cumva Alpha-ul haitei Blood?
-Nu drăguţă! Sunt Regele Derek
-Încântată de cunoştinţa! Sunt Ashley!
-Tu nu te sperii de mine? Sunt un vampir,te pot ucide cât ai clipii!
-Dacă ai fii vrut să ma ucizi,o făceai deja!
-Îmi place de tine puştoaico! Vrei sa accepţi ceva?
-Sigur,de ce nu?!
-Eu cândva,o sa fiu ucis...eu îţi promit ţie că te voi proteja mereu,iar tu îmi promiţi că vei accepta sa fii regina mea,şi viitoarea Regina a vampirilor dacă eu mor. Deci facem pactul?
-Accept,cu o condiţie! O să fiu "regina" ta cu o condiţie.
-Spune-o!
-Doar dacă îmi vei omorî sufletul pereche!
-Accept!-End Flashback-
De atunci eu şi Derek suntem de nedespărţit!
Continuam, deci ajungem in fata haitei lui si partenerii mei atacă! Zâmbind satisfacută de distrugerea facută îi întalnesc ochii lui...mă studiază...în concluzie...mă enervează...Multumesc mult pentru tot. La media e Derek
VA PUP♥♡♥
CITEȘTI
Sange de Alpha
مستذئبAshely,o fata a cărei soarată a fost ruinată din cauza unui atac,parinţii ei murind. Rămânând doar cu mătuşa sa,Jane,ea jură ca işi va răzbuna părinţi. Axel,un adevarat ucigas de suflete,Alpha-ul celei mai puternice haite existente. Acesta se întâln...