Eve dogru gidiyorlardi eve vardiklarinda ise bu sefer onlerinde cansiz bir beden buldular hepsi onceden cok korkmustu bunun gercek olmadigini anlamislardi asıl korkulari eve girince baslayacakti.Eve girdiler ilerlemeye baslamislardi ve bir ses duymuslardi bu ses tanidik bir sese benziyordu ama bu sefer bir sıfır biz ondeydik yanimizda Eda dedektif gelmisti ve simdiden ipuclarini bulmaya baslamisti biraz ilerde ise duvarda kan izi gormuslerdi ve ayni zamanda ayak izi bulmustu Dedektif Eda.Mustafa'nin ailesine,oglunuz kac numara ayakkabi giyer diye sordu ve annesi,kirk bir numara giyer dedi.Eda Dedektifin en iyi yani ise her seyi aninda gorebilmesiydi Dedektif Eda bu sefer Mustafa'nin sac rengini boyunu falan sormustu. Mustafa'nin annesi ise şöyle cevap vermisti saci sari ,sarisin ,175cm de boyu var diye cevaplamisti ve Eda Dedektif'in kafasina hemen dank etti pencereden bakan o uc kisiyi gormustu ve anlatiklarina gore tam uyuyordu Mustafa'nin annesinin dedigine gore.Bu sefer sira Zendaya'nin annesindeydi.O ise şöyle cevap verdi kizimin kahverengi saci var 167cm boylarinda dedi ve Eda dedektif artik daha da emin bir sekilde konusuyordu. O sirada evin sahibi olan Michael Bey araya girdi hadi devam edelim artik,burda biyerlerde gizli bir bolme olmasi gerekti dedi ve buldular.Bu bolme evin merkezinde olan bir yerdi evin merkezine geldiklerinde ise bir gizli bolme daha gorduler ve Michael Bey,benim evimde boyle bir sey yoktu yeni yapilmis olmali dedi ve Eda Dedektif'te eminmisiniz onca yildir eve girmiyorsunuz dedi.Michael Bey'de kesin eminim hatta burda fotograflarim bile var eminim dedi. İcerisi cok karanlikti hicbir yer gozukmuyordu ama Eda Dedektif hemen bir ipucu bulmustu üç dort tane saç teli bulmustu ve ayni zamanda saçin rengi ise sariydi ve bir tanede kahverengi sac teli buldular ve bu sac uzun saclardi. Eda Dedektif hemen bu sac tellerini topladi ve bir poşete koydu ilerlemeye baslamislardi ipuclarini toplamaya devam ediyorlardi ve sıra gizemli kapiyda bu gizli kapinin anahtar yeri cok buyuktu ve bu anahtarin nerde oldugunu bilmiyorlardi Dedektif Eda Michael Beye sordu,Beyfendi siz buranin anahtarinin nerde oldugunu biliyormusunuz? Dedi. Michael'da yok dedigim gibi burasi ben bu evden ayrildigim zaman da yoktu. Dedi ve araya Mia,John ve Maria girdi. Eda abla biz bu bilmeceyi biliyoruz hocamiz bize bu bilmeceyi soylemisti burda yazdigina gore anahtar kapinin icindeymis. Eda Dedektif ise acaba kapinin ici nerde olabilir diye dusundu. Kapi simetri bir sekildi ve simetriyi bozan hangi parcaysa onun icinde anahtar vardi ve aynisini Mia da dusundu ve simetriyi bozan sekli buldular,anahtari aldilar ve kapiyi actilar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorBir grup arkadas birgun cadilar bayrami icin seker toplamaya cikmislar. Mia:arkadaslar şurdaki eve gidelim mi, terkedilmis olan ev. Arkadan bir adam demiski gencler oraya geçenlerde adam gitmis geri donmemis,der adam. Gencler bu adamin dedigine kula...