Kapiyi actiklarinda ise kapinin disariya ciktigini gormuslerdi Dedektif Eda hemen bu tuzaklarin nasil yapildigini anlamisti disariya cikis yoktu ve bu kapidan cikip butun tuzaklari hazirliyordu gizli şahıs korku evinden ayrildiktan sonra herkes kendi evine donmustu Dedektif Eda ise ipuclarini taramak icin balisti'ge vermisti.Bir gun sonra sonuclar aciklanir demislerdi.Ertesi gun ise cok heyacanli bir gun olacagindan emindi Dedektif Eda. Ertesi gun gelmisti Dedektif Eda balisti'ge geldiginde ise ordaki adamlardan biri bu sac telleri sahte cikti Dedektif Hanim demisti ve Dedektif Eda da cok sasirmisti. Gidip bunu hemen ailelere soylemeliydi. Eve geldiginde ise hic kimse yoktu hemen Dedektif Eda telefonunu cikartip John'u aramisti ve cevap soyle olmustu Eda abla biz suanda evin sahibiyle beraberiz evin bir krokisini cikartiyoruz dedi. Dedektif Eda da,tamam i zaman beni bekleyin cok kotu şeyler oldu dedi ve Dedektif Eda arabasina atliyip hemen Michael Bey'in evine gitmisti ve Dedektif Eda konusmaya basladi. Arkadaslar malesef bu sac telleri sahteymis dedi ve herkes neee diye bagirdi. Dedektif Eda, arkadaslar bu kisi her kimse cok zeki olmaliki her seyi dusunmus onceden demi ama dedi Dedektif Efa. Simdi bence yeniden korku evine gidelim dedi Michael Bey herkes de tamam dedi ve korku evine dogru ilerlemeye baslamislardi.Gizli Sahislar sanirim bizim gelecegimizden habersizler baksaniza sesler dedi Dedekif Eda ve John,Mia ve Maria aynanda biz bu sesleri taniyoruz dediler. Sesler cok kotu geliyordu sanki birisi onlara işkenve yaparmiscasina sesler geliyordu ama hic kimse bunun da bir oyun oldugunu dusunemedi cunku cok gercekciydi ve Mustafa'nin annesi, cocuklarimiz burda baksaniza sesleri bile geliyo lutfen kurturalim artik Eda Hanim dedi. Dedektif Eda da az kaldi sabredin biraz İnsallah yakalanacak dedi. Zendaya'nin ailesi ise daha da korkuyordu sebebi ise kiz olamasiydi kizina cok onem veren bir anneydi ama bu olaydan sonra Zendaya'nin annesi artik kizina o kadar fazla onem vermiyecekti ama onemsizlik de cok kotudur diye aklindan geciriyordu. Dedektif Eda artik yavas yavas olayi çözmeye baslamisti ve soyle dedi. Artik cok az kaldi bu olayin sonuna geldik sayilir dedi ve herkes evlerine dagildi butun herkes Dedektif Eda'nin ne demek istedigini anlamaya calisiyordu Dedektif Eda hep boyle gizemli konusur ama her zaman da olaylari cozen kisidir Dedektif Eda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Evi
HorrorBir grup arkadas birgun cadilar bayrami icin seker toplamaya cikmislar. Mia:arkadaslar şurdaki eve gidelim mi, terkedilmis olan ev. Arkadan bir adam demiski gencler oraya geçenlerde adam gitmis geri donmemis,der adam. Gencler bu adamin dedigine kula...