Medya:Emre (yalnız prens)
Tabiki evet Luke' inanılmaz bir gün bugün bana şöyle dedi
sarılarak 'kelebeğimm seni seviyorum' bende ona sarıldım elele odaya çıktık ev sahibi bir 2 oda daha yapmış 1 tanesi yatak odası çift kişilik 1 tanesi bebek odası biz çift kişilik odaya girdik sarılarak uyuduk onun yanında olunca kendimi çok huzurlu bir his.sabah uyandığımda Luke uyuyordu. Onu uyandırmadım sonra duşa girdim duş alıp çıktım o saçlarımdaki şampuan kokusuyla tek mutlu olan ben miydim? Tabiki de evet saçlarımı kuruladım. Sonra saçlarımı düzleştirdim. Makyaj yaptım makyaj dediysem yalabuk gibi far allık Ruj değil sadece eyeliner rimel parlatıcı bu kadar burda hava çok sıcaktı 15 derece felan herhalde şort giydim üstüme ise askılı t-shirt üstünde kuru kafa olan uzunca bir kolye havuzun yanındaki sandalyeye oturdum bir kase mısır gevreği bir bardakta Nescafe içtim Karnım doymuştu. Luke uyuyordu aşkı alıp dışarı onu gezdirmeye çıktım
Offf sıkılıyorum aşkla parka doğru yürüdük. Bir çocuk bankta oturuyordu yanına gittim Maviş gözlü sarı saçlı idi "Merhaba oturabilir miyim? " dedim "tabikide" dedi. Oturdum "ben emre ya sen" "bende Alessia " "memnun oldum" dedi " bende emre bu saatte burada napıyorsun genelde buralar boş olur. "Ya şey daha yeni tanıştık ama çok derdim var çok" "derdini söylemeyen derman bulamaz Emrecim" "peki sen istedin benim annemle babam küçükken 6 yaşındayken ayrıldı sonra benim için barîştılar her sabah olduğu gibi annemle babam kavga ediyordu susun diye bağırdım ve kulaklarımı kapatıp odama koştum bu kadar şiddet beni üzüyordu psikolojim bozulacaktı annem ve babam ne istersin dediler sadece sizinle 2 saatlik bile olsa bir tatil yaşamak Istiyorum dedim peki dediler ve yola çıktık yine kavga ve bam bir kamyon trafik kazası ve ölüm babannemle yaşadım. Her geçen gün babannem hastalığı artıyordu bu beni üzüyordu 2 ay önce onu kaybettim yapayalnız yaşadım ruh ikizimi tam bulmuşken benimle bugün ayrıldı işte bu kadar" şöyle dedim. "Anlıyorum" o arada Luke siyah arabasıyla geldi şöyle dedi "bitanem nerdesin korkuttun beni aşkta yoktu" "geliyorum bitanem " dedim sonra Emre'ye döndüm "hoşçakal yalnız prens bu benim telefon numaram istediğin zaman ara " "peki" dedi. Arabaya bindim Luke öptü " noldu prenses " dedi "şu çocuk emre yalnız" " ee nolmuş " dedi olayları anlattım Luke de üzüldü peki ne yapabilirdik elimizden ne gelirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım Olur Musun?
Romancekitabın karekterleri: :))) Alessia(Barbara palvin Emre (kimliksiz) Zodi(İdil dizdar) Luke (Luke hemmings) Helin(Taylor Swift) Cenk(vini uehara) ......