son aşkım olur musun (11)

72 4 5
                                    

Elimizden bir şey gelmezdi "hadi be güzellik daldın gittin hadi sana bir süprizim var" birazcık neşelendim "hadi gidelim dedim. Bir kafeye geldik"burası kızların kafesi canın sıkılıp gitmek istersen ben burdayım" "peki" aa nil bu sanatçıya bayılıyorum şöyle bir şarkı gibi bişi söylüyordu medyadaki müziği açın bu müzikte nil kendi 17 yaşındaki halini anlatıyor bense 18 yaşındayım cidden çok güzel bir müzik idi ama ne kadar bu müziği dinlesemde aklımdan Emre çıkmıyor sanki hayatı bir çöplük daha fazla dayanamıycam
-noldu kelebek
-hiç şarkı güzeldi ama aklımdan çıkmıyor Luke
-aşkım kim çıkmıyor aklından
-Emre
Sarıldı Luke bana huzur vericiydi geri çekildim inanmıyorum Hanımeli 'Luke sen parfümümü mü kullandın' 'ya şey.. aşkım şey yaa ya tamam ya senin kokun aklıma gelsin diye' suratı kıpkırmızı oldu'aşkım bunda utanılacak ne var yani beni ne kadar sevdiğin apaçık ortada' bana baktı ve 32 diş gülümsedi medyadaki müziği kapat 'haydi gidelim Luke' 'tamam kelebeğimmmmm' öf bu ilişki beni sıkmaya başladı anlamıyorum yani Luke benden önce biriyle çıktı mı biriyi öptü mü hatta en önemlisi biriyle YATTI mı? Sormaya korkuyorum bana bağırırsa naparım ben ya benden sıkılırsa sormalıyım ' Luke' 'efendim canım' ' s..se..seen benden önce biri ile çıktın mı veya da.. sözümü bitirmeden ' Hayır ' dedi kaba bir cevap olmuştu korktum endişeliydimde "bak Alessia bu konuları Çarçur edip atmak istiyorum ben bir kızla çıktım oda Helin en yakın arkadaşım cenkin kardeşiydi nedenide bu zaten cenk bunu benden istedi. Istemeseydi yapmazdım gerisi lanet! Lanet! " sadece sustum. Biraz kıskandım 5 10 dk sonra eve geldik ben eve girdik gireli. Susuyordum Lukenin sorusuyla sarsıldım "iyi misin?" "Sence bu tiple iyi miyim?" "Yine noldu" "Luke bana söz ver birbirimizi bırakmıycağmıza ben YEMIN ederim" "tabiki YEMİN ederim " ben odama çıktım kapı çalıyordu çalıyor derken kırılmak üzere Luke beni geri çekti "hangi şerefsiz sevgilimle beni bu saatte rahatsız eder" diye bağırdı. Ve kapıyı açtı " Cenk ve Helin ya siz ne cürretle buraya gelirsiniz ya ne hakla" erkek olan şöyle dedi "bak Luke dostum sakin ol" " ya ne sakini ya ne sakini sen bu sürtüğü nasıl evime getirme cesareti buldun" Luke'yi salsalar Helin denen kızı öldürecek "ya aşkım yapma böyle" dedi Helin lan ne aşkı Luke söyle dedi" pis sürtük ne aşkı yemin ederim seni elimden kimse alamaz Şükrü et ki abin burda onun canı acımasa seni serçe parmağamla öldürürüm ama! " Helin yeniden "aması ne ne aması Luke ben seni deli gibi seviyorum ama sen beni sevmiyorsun bakıyordumda bensiz sevgili yapmışsın" Luke söyle dedi " evet seni zerre kadar sevmiyorum sürtük ha bide evet bu kız aşkım benim bunu kabullenmek senin elinde" Helin dolu gözlerle şöyle dedi" L..Luke ağır olmuyoru mu sürtük felan" "az bile bir dakika"demesiyle dudagıma yapıştı. Helin sürtüğüne ders vermek amaçlı karşılık verdim . Bir süre sonra cenk bizi ayırdı helin denen kız şöyle dedi"luke yeter bunun gibi sürtükle mi sevgili olucaksın senin popiliğine noldu?" Ben bu sözü burda bırakır mıyım atladım kızın üstüne saçından bir tuttum burnunu yere sürttüm o ise inim inim inliyordu sonra " bıraksana orospuu " dedi. Benim sinir kat kat arttı saçından bir tutum kafasını duvara bir dayadım "kimmiş orospu pezevenk piç" dedim Helin bırak diye ayaklarıma kapandı bende acıdım bıraktım "bu burda bitmez küçük hanım " dedi ben hı hı dedim. Ama saçı başı dağınık Luke onların yüzüne kapıyı kapadı sonra telefondaki videoyu gösterdi ben " bu bir tehdit olucak" dedim Luke sarıldım.
Çilekler Nasılsıniz kitap sizin kadar iyi gidiyor çok mutluyum çünkü tam 830 görüntüleme olmuş 52 vote ve 24 yorumdan dolayı sizlere minnettarım Dahada ilerde daha fazla vote yorum ve görüntüleme olucağına eminim hepimiz el ele devam edicez❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Aşkım Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin