×Çok Korktum..×

10 2 1
                                    

×Selin'in Ağzından×

Kapının arkasından ses gelmeyince içimdeki korku birazda olsa gitmiş-

Tık..Tık..Tık

-Güzelim aç hadi kapıyı..Yarım kalmış bi işimiz vardı..Hadi ama..Aç yoksa kapıyı kırmam gerekebilir..

Elim ayağım titremeye başlamıştı.Dizlerimin bağının çözüldüğünü anlar anlamaz kendimi klozetin üzerine attım.Ayaklarımı kendime çektim ve allaha tekrardan ve tekrardan bana yardım etmesi için dualar etmeye başladım aynı anda sessizce ağlıyordum.Ağzımdan ufak bir hıçkırık çıktı. Ve sonra kapının kırılarak açılması ile gözyaşlarım özgürlüğe kavuşmak istercesine boşaldı gözlerimden,hıçkırıklarımda onlara eşlik ediyordu.

Karşımda bana zorla sahip olmaya çalışan adam vardı.Patavatsızca gülmeye başladı. Yavaş adımlarla yanıma geldi o bir adım ileri ben 2adım geri gidiyordum.Sırtımın duvara temas etmesiyle bir hıçkırık daha ve ona eşlik eden sürüsüyle gözyaşı.Kendimi kurtarmak için çığlık atmaya çalıştım.Ama konuşmaya çalıştığımdaki sonuçla aynıydı sonuç.

Yani sessizlik...

Kolumdan kabaca çekti kendine ne kadar direnmeye çalışsamda 2katım birine nasıl bir tepki verebilirdim.O an aklıma gelen tek şey olan Adamın bacak arasına dizimi geçirdim adam yere kapaklandı.Bunu kendime fırsat bildim ve kapıya doğru koşacakken bileğimi yakaladı.Kafasına ayakkabımın topuğuyla vurduğumda çok sesli bir şekilde inledi.
Tekrar koşmaya çalıştım ve bunda başarılı oldum kapıyı açtım.

Açmamla birlikte kolumdan geri çekildim daha hiçbirşeyi kavrayamadan yüzüme inen tokatla yere düştüm.

-Sen ne yaptığını sanıyorsun!!
-Sen varya kızım.!
-Bu sefer seni kimse kurtaramıyacak elimden!

Kolumdan çektiği gibi beni duvarla arasına sabitledi.Dudakları boynuma temas ettiği an durmayan gözyaşlarım dahada şiddetlenmişti.Kafamı sallamaya başladım.Dudaklarını boynumdan çekti ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.

1,5-2dakika boyunca dudakları dudaklarımdaydı.Sonra bir anda açılan kapı ve gelen kişiyi görmemle pes etmiştim.Adam farketmemişti birisinin geldigini.Gelen kişi mine'ydi.Mine çığlık attı ve koşarak tuvaletten çıktı.Çıkmasıyla birlikte gözlerimi sıkıca kapattım. Daha 1 dakika bile geçmeden kapı tekrar açıldı ve bu sefer gelen kişiler barış ve arkadaşlarıydı.Egemen adamı boynundan tuttuğu gibi duvara yapıştırdı.
Barış beni ikisinin arasından çekti.Ve kızlar tam bana sarılacakken barışın kolunu tuttum.

×Barış'ın Ağzından×

Kız lavobaya gideli 5 dakikayı geçmişti.İçime yayılan korku ve panik dalgasıyla Mineye seslendim.

-Mine kız gideli 5 dakikayı geçti bi bakarmısın?

-5 dakikadan ne olur barış kız bu makyaj falan gelir 10 dakika sonra.

-Mine bi bak  yardım et makyajına o zaman baksan ölmezsin.Hadi.

-Off!Barış tamam gidiyorum.Sanki ölücek ya.

Mine oflaya puflaya yavaş adımlarla lavobanun yolunu tuttu.Bende etrafı izlemeye başladım.Emirin ilk defa böyle dans ettiğini görüyordum.Emiri izlerken yüzümde ister istemez bi sırıtış oldu Çünkü yaptığı hareketlet tam olarak MALCAYDI.
Tekrar etrafta göz gezdirdim ve ağlayarak bize koşan minaya baktım. Büyük adımlarla yanına ulaştım.Ve kolunu tuttum.
-Mina ne oldu...?
-Kız.....Kıza biri zorla...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

×Tereddütlü Aşklar×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin