תans×

19 2 1
                                    

×Barışın Ağzından ×

×Eğlence günü×

Kızların alışverişinden sonra eren isyan etmişti.Bide aldıkları elbiselere değmezse ereni düşünemiyordum.

Biz benim odamda hazırlanıyorduk.Kızlarda yeni kızın kaldığı odada giyiniyorlardı.
Ben bordo üzerinde beyaz noktaları bulunan bir gömlek üzerine ise siyah bir ceket giydim.Altına siyah bir pantolon.

Neden böyle giyindigimizi unuttuysanız.Sadece eğlenceye değil aynı zamanda açılışa gidiyorduk.

Bizimkilere döndüm hepsi hazırdı.Sadece saçlarıyla uğraşıyorlardı.Ben dolabımın önüne geçtim ve parfümlerime baktım.En sevdiğim erkeksi olan özel yapım olan parfümümü sıktım.Genelde özel günlerde sıkardım bu kokuyu.

Aynanın karşısına geçtim ve Saçımı düzelttim.Pek uğraşmadım kapıya doğru giderken emirin ensesine vurdum.

- Hadi lan kime süslendiniz bu kadar?

Eren..

- Barış sen hiç konuşma gördüm hangi parfümü sıktığını?

Dedi ve göz kırptı.Hepsi biliyordu bu parfüme değer verdiğimi.Ama bugün sadece içimden gelmişti.Bir nedeni yok yani!

- Boş muhabbet yapma eren kızlara sinirlendin uğraşma benimle?

- Tamam be!

Emir...

- Hadi Hadi kızlar beklemesin!

Demesiyle hepimiz hızlı bir şekilde emire döndük iç sesim bu dedigiyle kıçıyla gülmeye başlamıştı bile.

- Emir kendindemisin yavrucum.Kız onlar hani 2-3 saatte hazırlananlardan!Kapiş?!
Valla bu çocuk çok saf ya!

Ve gülmeye başladı eren.Bizimde yüzümüzde bir gülümseme oluşmuştu.

Hep birlikte son kez aynaya baktıktan sonra birlikte kızların odasına girmek üzereydim ki...Egemen kapıyı çaldı.

- İçeride sadece bizim kızlar yok yeni kızda var!Odunsun barış Erenle çokmu takıldın sen?!

- Doğru lan neyse bisey olmaz niye bisey demiyo bunlar?

Bu sefer kapıyı ben çaldım.
Sılanın sesi onayladı bizi.
Kapıyı araladım ve yavaş adımlarla odaya girdim.Arkamdan diğerleri girdi.İçeride yeni kız yoktu.İçime yayılan panik dalgası ile hemen Mineye sordum?

- Mine yeni kız nerde?

Dedim.O sırada giyinme odasının kapısı açıldı.Minenin cevap vermesini beklemeden arkamı döndüm.

Döndüğüm an gözlerimin büyüdüğüne yemin edebilirim.O elbise aman tanrım!
Bakışlarımı kaçırdım.Kızı korkutmamalıydım.Diğerlerine döndüğümde bakışları kızda değildi.Hepsi kendi sevdiklerine bakıyorlardı.

- Hadi be oyalanmayın!Geç kalmayalım mine dayın bizi bekliyor!

Mine kısık sesle bir off çektikten sonra Emir Minenin elini tuttu.

×Tereddütlü Aşklar×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin