BÖLÜM 1

17 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım kötü olursa kusura bakmayın... inşallah güzel bir iş çıkarırım...

→→→
SELİN' DEN
Gözlerimi açtığımda etraf karanlık ti ve aşağıdan tıkırtılar geliyordu.. biraz korma ma neden oldu bu sesler.. yatağımdan kalktım parmak uçlarında yürümeye başladım kapıyı yavaşça açtım ve etrafa bakındım kimse yoktu. Odadan dışarı çıktım ses aşağıdan geliyodu. Etrafa baktim kendimi koruyacağım bir silah varmı diye biraz ileride annemin en değerli vazosunu gördüm. Ve onun yanında da küçük bir vazo kesinlikle küçük vazoyu alacaktım. Ona bir sey olursa annem beni obur dunyadada yasatmazdi.. kucuk vazoyu aldiktan sonra mersivenlere dogru yurudum icimde ki ses gitme boku yersin diyordu. Tam merdivene geldiğimde kapi acilma sesi duydum.. korkudan arkama baktığımda Melek kardeaimi gördüm oda bu seslere uyanmisti galiba "abla ne oluyor...?" Diye bir soru yöneltti bana bende bilmiyorum ve ona seasiz olmasi icin elimle işaret yaptim... "koruyorum" diye fısıldadı.. bnde korkuyordum acaba aşağı insemmi diye düşünürken birinin yukarı geldiğini duydum evimiz 3 katlıydı bnm ve kardeşimin odası 3. Kattaydı. Ne yapacagimi bilemedim yukari biri çıkıyordu gizli gizli merdivenlerin kenarindan baktim yabanci biriydi ve titremeye basladim annem le babam nerdelerdi.. bu adam bzm evimizde ne yapiyordu. "Abla" diyen karsesimin sesiyle kendime geldim ve onun yanina hizli ve sessi adimlarla ilerledim eğildim ve "korkma sakin tamami..." dedim kafasini salladi "beni takip et simdi.." dedim elinden tuttum ve benim odama ilerledik odama girince kapiyi kitledim ve sirt cantami aldim elime icine telefon umdu giyecekti gerekli burun malzemeleri aldim. "Abla bana kiyafet almiycakmisin..." dedi "uzgunum tatlim kaybedecek zamanimiz yok hemen cikmaliyiz benim kiyafetlerimi giyersin.. hem olmazmi..." kafasini salladi. Sirt cantam hazirdi pencereye doğru ilerledik. Cami actim ve bir tikirti geldi "abla" diye fisildadi kardesim ona baktim "çok korkuyorum" dedi. Yine lanet olsun adam bu kattaydi ne yapacagimi bilemiyordum "melek hizli hadi" dedim kardesim yangin merdivenine cikti bende ciktim biraz daha zaman kazanmak için perdeyi çektim ne ise yarayacaksa yavasca inmeye badladik. Kapi kirilma sesi geldi. Korkudan titredim ve hizli adimlarla asgiya indik. Kardesim aglamaya basladi "aglama tammi yok bisey..." dedim cılız sesimle... arkama baktığımda kimse gözükmüyordu. "Melek tatlim simdi kosucaz tamammi... ama cok hizli kosucaz.." dedim kafasini olumlu anlamda salladi ana yola dogru kosmaya basladik. Ev artik gozukmuyordu yorulmustuk ben kismayi biraktim "melek dur" dedim soluk soluga kalmistik telefonumu cantadan cikardim ve Beril i aradim ama acmadi Berk i aradim 3 calistan sonra acti "ALO......." sesini duyduğumda "Berk yardim et..." dedim. "Ne oldu kankiiss.." melek beni durttu "abla adam.. geliyor dedi." Kafami geldigimiz yola cevirdim adam bura dogru geliyordu. "Kos melek koss" dedim. "ALO ALO.. ÖZLEM ne oldu ne adami...?" Off yarim saat anlatamazdim olaylari da simdi gözümden yaş akmaya başladı "Berk olayi simdi a latamm lutfen yardim et pesimizde bir adam var.." dedim ve telefonu kapattim. 5 dk falan kostuk artik cok yorulmustuk biraz ilerde bir ev gordum "melek canim bak orda bir ev var oraya kadar kosa bilirmisin tatlim.......?" Dedim "kosarim ama cok yoruldum cok uykum var " dedi "az daha dayan be tatlim..." aglamakatan gozleri kan canagina dönmüştü. Allah bilir ben ne haldeydim. Eve doğru kosmaya basladik evin önüne geldiğimizde evi incelemeden kapiya ilerledik.kapiyi caldim ve bekledim kimse açmadı kardeşim merdivene oturmus uyuyordu zile tekrar bastim yine kimse acmadi ve uzun uzun bastim. İcerden bir ses geldi " Kim lan bu saate....?" Diye bir ses duydum kapi açıldığında tam bir sey diyecektimki "ne var di..." dedi meteor parcasi aman Allah cook yakisikli lan buu tovbesteysin ne diyorum ben "yardim et lutfen.." dedim durdu "ordan hayır kurumu gibimi duruyorum sence." Ofladim "pesimde bir adam var lutfen " ve yine aglamaya basladim. "Defol başımı belaya sokma benim" dedi ve hickirarak aglamaya basladim "tamam beni alma ama kardeşimi al lütfen o daha küçük yarim saattir kosuyoruz çok yorgun" dedim ve kafasini uyuyan kardeisme cevirdi. "Tamm" dedi. Kardesimi kucagima aldim iceri gectim ve onu koltuğa yatırdım. Meteor parçası beni izliyordu kardesime vir sey soyleyip gidicem hemen yemiycez evini dedim icimden "melek kucugum ben seni almaya gelicem tamammi sakin korkma bu abi sna bakicak bugun" dedim ve alnindan öptüm tam gidicekken elimden tuttu "lutfen gitme" dedi yeni duran goz yaslarim yine akmaya başladı "yarin gelicem ksum merak etme sen" dedim o sırada göz ucuyla meteora baktım hala orda ve hala bizi izliyordu... karsesimi yine optukten sonra cocugun yanina gittim "tesekkur ederim" dedim etmezdim ama sonuçta kardeşimin kalmasına izin verdi. "Gitmene gerek yok karsesinin basinda dur" dedi uykulu bir bicimde "tesekkur ederim" dedim yeniden bisey demeden yukarı çıktı. Bende karsesimon yanindaki koltuğa yattım telefonla annemi aradim ama tel mesguldeydi babami denedim oda mesguldeydi. Ve aglamaya basladim sesicee ve kendimi uykunun kollarina biraktim.

Âşık ZübbeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin