▪1▪

71 8 11
                                    

Bu sabah gene aynıydı herşey yatakta uyuma şekline kadar çok rutin bir hayatım vardı . Hayatimdaki bu rutinliği değiştiren tek şey basketbol oynamamdı.
Gene aynı şekilde kahvaltimi yaptım okula gitmek üzere hazirlandim .

▪ Kızım dikkat et tamam mı kimseyle konuşma.
▪ Tamam anne.

Okulum çok yakındı yürüyerek gidiyodum ama her seferinde hoca benden önce giriyordu.

İlk ders ingilizce . Dünde bizim sınıfın erkekleri kapının kolunu kırdılar girmek için kapıyı açmalari lazim bende o sinirimle kapıya öyle bi vurdum ki hayvan gibi maşallah . Hoca kapıyı bi açtı ben mal gibi kaldım hoca bana bakıyo ben hocaya neyseki bir şey demedi bende hızlıca sırama geçtim .

Ders kabus gibi geçti hoca nası bağrıyo başımı çatlatti.

《》《》《》《》《》《》《 》

Okuldan çıktım ve pınarla beraber otobüse koşmaya başladık . Pınar = takım arkadaşım.

Antrenmana gelmiştik biraz Üzgün girdim antrenmana ve kötü oynadım tabi bi güzel azari da işitmiştim kubilay koç çok iyi bi koç ama yeri geldiğinde de kizmasini çok iyi biliyor

Böyle günlerimde genellikle eski anılarımı hatırlarım ve gözümden 2 yaş dökülür o 2 yaş benim içimde biriktirdiklerimdir aslında, içimi rahatlatır ve her seferinde beni daha da güçlendirir ve o 2 yaş hatıralrıma bir hatıra daha katarak susturur beni ama biliyorum benim için en iyisi bu oldu belki çok şey yaşadım bi uçurumun kenarından döndüm çok göz yaşı çürüttüm ama artık o uçuruma tekrar gitmek istemiyorum.

Güçlü olduğmu göstermek istiyorum ve inanıyorum, bunu bir gün başarıcam .

Bana inanmayanlar ise onlar benim umrumda bile değil. ÇÜNKÜ:

BU HAYAT BENİM ONLAR BENİM HAYATIMI YAŞAYAMAZ

Benim abim her zaman der ki senin hayallerini yıkmak isteyen en yakının dahi olsa ona izin verme.

Neden mi ? nedeni;Senin hayatını başkalarından ziyade sen bilirsin...

UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin