Chinul

28 3 0
                                    

Nu credeam ca voi iubi asa mult..
Sunt doar o fată de 14 ani cu secrete multe,lacrimi ascunse, răni ..
Nici acum nu imi pot imagina cât de mult a ajuns sa insemne pentru mine dupa câtă durere a provocat.
A trecut ceva timp de cand il cunosc, de cand il iubesc,de cand plang, de cand imi urasc viata..Acum ceva timp pe o strada,vara ,l-am intalnit si am inceput sa ma atasez fara sa-mi asum riscul.
A fost frumos.. o poveste frumoasa dar scurta,o poveste dureroasa pentru mine,indiferenta pentru el ,o poveste importanta... Cred ca ar trebuii sa vi-l descriu . E persoana care m-a invatat sa iubesc,cel mai important lucru consider eu,e inalt,e un baiat bun la inima cu cine vrea,e blond spre saten,este mai mare decat mine ceea ce nu ma intereseaza,este nepasator ,indiferent,stie sa faca o fata sa tanjeasca dupa el,e tot cea ce iubeam la acel moment..
Tanjesc dupa înca un sarut si o îmbrațisare lunga de la el,sa ma cuprinda cu bratele ,sa ma sarute pe frunte ca un iubit grijuliu si sa-mi spuna ca NICIODATA nu-mi va mai da drumul!!
A plecat si nu s-a mai întors
M-a lasat cu un gol in suflet care nicuodata nu va fii umplut
M-a lasat cu inima sfasiata si cu o mare de lacrimi in jurul meu..
Nici eu nu pot sa cred cât de mult l-am iubit si-l iubesc
Nu-mi vine sa cred cat de mult imi pasa..
Totul s-a transformat intr-un cosmar ! 💔

CosmarulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum