H3 naar Londen

27 3 0
                                    

Vandaag is de dag dat ik ga vertrekken naar een andere stad. de stad heet Londen. Londen is wel een hele leuke stad, maar het liefst wil ik bij mijn roedel zijn. Ik zit daar nu de hele tijd, voor school na school en soms slaap ik daar een nachtje, maar nu moet ik echt gaan. Ik zit nu in de auto onderweg naar londen, we gaan zijn er bijna nog een half uur rijden.

Eidelijk we zijn er het is een heel mooi huis, we hebben geen buren en ons huis is naast de bossen. Dus het eerste wat ik ging doen is naar de bossen, toen ik diep in de bossen was verandere ik mezelf in een wolf daarna rende ik een beetje door de bossen, tot ik opeens wat hoorde het was iets wat ik nog nooit eerder had gehoord het was een vreemd geluid. Maar ik ging maar verder en verder en verder, tot ik bij een prachtig uitzicht kwam, ik stond daar even stil, het was zo mooi ik verandere me weer in een mens. Maar toen zag ik het, er was nog een wolf en hij verandere zich ook in een mens, hij was zo knap! Samen hebben we nog heel lang gepraat en toen zei hij dat hij nog een roedel zocht, ik zei 'dan kom je toch bij mij ik ga een roedel maken'. 'Oke' zei hij 'maar pas wel op er is hier ook al een roedel'. Ik knikte ja en gaf hem mijn nummer en liep naar huis.

Wolf Love (Nl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu