Eu...

120 14 3
                                    

Eu sunt Anastasia și am 16 ani.Fac balet de la 4 ani și îmi place la nebunie. Am doi frați care sunt foarte enervanți Justin si Erik.
Locuiesc în New York de când m-am născut și ador orașul acesta este absolut perfect.
Prietena mea cea mai buna, Sara locuiește fix lângă apartamentul meu, adica împărțim balconul...
Ei bine...asta sunt acum...dar cum am apărut eu defapt...
Mă chema Julia și aveam șase frați pe care îi iubeam enorm, au murit patru dintre ei, iar noi locuiam în Paris, într-un beci.
Cum adică!? M-au întrebat părinții mei când le-am povestit, adica la vârsta de 5 ani...
Mamă, Tată...sufletul meu este al Juliei (le-am spus eu)...
Atunci ei au început să râdă crezând că aberez.
Nici până astăzi nu am reușit să îi conving. Dar este adevărat...acum sunt Anastasia, însă...într-o viață anterioară am fost Julia. Da știu sună cam complicat...Cu toții am auzit despre reîncarnare însă nimeni nu credea că există.
Ea chiar exista după ce Julia a murit sufletul ei s-a reîncarnat, iar așa am apărut eu, Anastasia.
Da știu foarte ciudat...pot spune că am o a două viață, doar ca total diferită.
În viața anterioara am fost o criminala, locuiam într-un beci, aveam o viață foarte grea, dar în același timp palpitantă....acum este total diferit am o familie normala, locuim într-un apartament luxos, am prieteni, merg la o școală la fel ca orice adolescent normal de vârsta mea.
De când le-am spus părinților despre Julia (adica eu)...ei ma cred nebună.
Poate chiar sunt...Dacă toată povestea asta cu Julia este doar în capul meu?

Un Nou ÎnceputUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum