Evadarea

49 8 1
                                    

Dupā ce am iesit din acea cladire am mers direct acasā....
Am ajuns în bucātārie unde era mama so i-am aruncat hârtiile care dovedeau ca eu am fost Julia.

-Ce aunt astea?! Intreaba ea forte nedumeritā.

-Mamā astea dovedesc ca eu am fost Julia.

- Oliver parcā ziceai cā o s-o ajuti...

- Am ajutat-o ,doamna...uitativa peste ele so veti vedea cā fiica dumneavoastra are dreptate.

- Doamne...nu îmi vine sa cred...ati înebunit amândoi...

Dupā ce am auzit aceste cuvinte am fugit in camera si am inceput sa îmi fac bagajele...voi fugii de acasā.

- Ce faci? Ma intrebā Oliver

-Nu vezi? Fug de acasā.
M-am saturat ca nimeni in casa asta sa nu ma creada...vreau sa plec si sa nu ma mai intorc niciodata.

-Vin cu tine spuse Oliver foarte hotārât.

Recunosc am rāmas foarte uimita...
Dupā ce am bāgat in ruxac niste mancare, apā, bani si cateva pāturi ne-am furisat afara din bloc.
Mare mi-a fost surprinderea cand am vazut ca in fata usii de la intrare in scara ma asteapta Sara...am trecut pe langa ea ca si cum nu o cunosc.

- Ana stai. Stiu tot acum chiar te cred.
Cand am auzit aceste vorbe m-am intors bursc si ma uitam la ea forte uimita. A fugit spre mine si ma prins in brate.

-Unde mergeti?

-Fugim....

-Vin cu voi spuse bruneta.

Am luat-o de mana si am urcat in masina lui Oliver...

-Prezintāmil si mie pe prietenul tāu spuse Sara cu in zâmbet de nedescris pe fatā.

-El este psihologul meu care m-a ajutat sa ii demonstrez mamei ca am dreptate...dar degeaba nici macar nu a vrut sa ma asculte cand i-am dus hârtiile care dovedeau toate lucrurile astea...dar tu de Unde ti-ai dat seama ca nu aberez?

-V-am urmarit cand ati mers acolo...
Cand am auzit acestea am inceput sa radem amandoua.
Simteam in sentiment ciudat,dar in acelasi timp placut. Ma bucur ca acum sunt cu prietena mea.

-Unde mergem? Întreabā Oliver.

- Mergem la beciul pārāsit din Paris...

- Ai înebunit spuse Sara.

- Mergem acolo si punct. Acum mergem la aeroport,in doua ore avem avionul.

Oliver se uita foarte incruntat la mine dar in final am reusit sa ii conving pe amândoi.

La media e mama*

Un Nou ÎnceputUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum