(( SPIN AWAY THE COMBINATION FOR THE LAST TIME, SAY GOODBYE TO THIS YEAR, YA BOI MITCHY MUSSO BEGINS TO WONDER WHY HIS THROAT BURNS)) MITCHEL OPENEDED THE LOCKERR FOR THST LAST TIME. HE SPUNED THE THINGY (LOCK! I JUST LOOKED IT UP ON GOOGLE xD) RLY HARD N IT FLEW TO THE FLOOR.
"GOODBYE" MITCHEL SAID TO THIS YEAR, waving to the yearbook.
XXX_JADE_XXX LOOKED MITCHEL IN THE EYSES. "WOAHHHHHH CALM DOWN THEREERERE" SHE SAYSED, "THIS YEAR ISN'T OVER UNTIL YU TAKE YUR FINAL"
"WTF xD I FORGETED" SAID MITCHEL MUSSO AS HE RUBBED HI S FOREHEARD WITH HIS FINGERNAEILAS THAT WERE LIKE RLY LONG. HIS LONG HAIR (CAUSE HE HADED THE LONG HAIRS) GLOEWD AND FLOWED WITH THE WINDS OF MY LOVE (xD DID I SAY THAT OUT LOUD!11?)
"GIT YER ASS IN THE CLASS YU DUMB SHITS" YELLED MR. PRINCIPAL. THE WE WAS LATE TO OUR LAST CLASS. NEXT THING XXX_JADE_XXX KNOWS SHE BEING CARRIED DIRECTL E TO THE DIRECHUN UF HER CLSS BY YU BOI MITCHY M!!!!!! xDD
ON THE WAY THERE
{ HaveMitchelMercyOnMe }
xXxSARA-GEESUSxXx m3t UP Wet hem & wh1$p3r3d 1n h3r 3AR (0f cr0n) "wunnoo du da derteh?"
"Okeez~ *nuzzles*" suroo ruplrd1 "3w r u a sc3n13 w33n13" h3 axd t3rr1f13d...if $h3 wuz, he wud l3af hur st00p1d @$$ ul0n3 5evr!!!!!1 "ofc nawt bby 1 wuz joos playin liek wee gun d0 1n b3d!" O thx de gawdz uhbuv¡! "Weeee r 3M0 nawt sc3n3!!" "yusss bby!!" d3y $cururuuruuryyyeyyeyeeeyy 0n 2 da cl@$$ wit dat @$$ 0k bak 2 da pl0t...
{moi}\"GIT YER DAM ASSES IN THE YUR CLASSES YU DUM SHITS" YELLED MR. PRINCIPAL ONCE AGIN WHO WAS ADMIRINGG MITCHY'S PRECIUSC HARI N JUS COUL NOT LOK AWYA. XXX_JADE_XXX N MITCH WAS L8 TO n3xt LAST CLASS TO. but THEN EN LE HALLWEH
{ HaveMitchelMercyOnMe }After the bell rang, Ya BOI Mitchy M walked the halls and stumbled upon Xx_HUgh_Janus_xX and saw that her Animentomy book had a large black penis on the cover, he enjoyed looking at it. He made conversation over the.... eccentric cover. " YO GURL ITA YA BOIIIII XD ~rawrr~ " Xx_Hugh_Janus_xX replied '' Thx lel i made it myself lol ex dee XDDD"
"sorey HaWt MaMa i has 2 go too mi art class loll i need to work on My animu eyes" says the hansome MItchMan. " Teech Bawb Raws will not b happeh if i am l8 again heh"
"O.... i'll c u in my memes.... i mean dreams *blushes* XDD"
{ YABOIMITCHYMUSSO }[a/n 1 am g1v1n de ppl hoo r tugged auth0rrr cr3dz :: w3333 awl g0t d1ff3r3nt wr1t33n stYl3z]
YOU ARE READING
MITCHEL MUSSO MEME MARATHON
Randoma love square between ya boi mitchy m, XXX_JADE_XXX , XxHugh_JanusxX , and xXxSara-GeesusxXx // dank memes, romance, & urmom