"M1TCHYOIUEOOEY U SEID DAT U WUZ GUNN WUTCH T0KY0 GH0UL WIT MEH WYD BRUH?" xXxSARA-GEESUSxXx sh0utaz @ her b01fr13nDDD (uhm nao xDDDDDD)
"WTF IS A T0KYO GOAL? BESH THE REEL ANME IS CORY IN THE HOUSE ://///" XXX_JADE_XXX interferes liek wh0 asked f0 ur inpoot lovato smh
"SHADDUP JADE THIS AINT Y0 (closing the) G0DDAMN( door nooo) SC3N3 U W44N13 S0 SHUSHIEWUSHIE" s4r4 screamed liek she was dat 0tt3r sc4n4 døød ÅñDy ballsack 0r sumthin Idek bvb lmao
"SRY BBY I G0TTU ZAYN I LUV U DOE" mitchy m r4pl1d
"L13$!!! 1F U D1D U WUD SP3ND T1M3 & P0$$1ߣY DA M0N3Y$ WIT MOI (sand)WICH I N4V4RERURUR AX 4 B4 M8 Y U G0TTU D0 D1S 2 MEH?!1?2!42?!"
"Baby Gee 1 s0wwee i trululylove u bby i du 2 ilysm"
"sm00th liek b00t13 ßutt3r bby boi...f01N3, maek liek eh tr33 & łéåf awlrøødeh" suroo repl1z pretty. (odd.) d1$$apointedededed
"1 luv u sm gurrrl 1 w1łł maek 1t uppp 2u wit eh r0ck1n s0ng 1t gun B in sunclud...sp00tiefy...ma m1xtaep...etc."
"K den" S.G. r3$p0nD3d3d3d uN$Ur3 AF!
{moi}"bee movie and jonny test are MORE ANIMU GAWH ur an poser ohemgeezizles like ugh i thiught u were DEFFERENT11!!"....."SORY BETCHES, MY THROAT STILL BURNES FROM EARLIER" MITCHEL CHOEKED ON HIS OWN SPIT.
"OMG BBY ARE YU OK" ASKED THE OH-SO SEXY AF XXX_JADE_XXX.
"I'M CRYING" MITCHEL DROPPED TO THE FLOOR. UNMOVING[END SCENE]
{HaveMitchelMercyOnMe }*HUMMING the In crows* Xx_Hugh_Janus_xX is humming. she hums and hums and she seem the SAXY METCHEL ON TEH FLOOR AND SHE CRIES.
"BB WHAT R U DOING TO TEH FLOOR I AM SCURE because you BREATH right ouuta me, u left a whole where my WOOPS HAHA WRONG BAND Xd~~ BUT LIKE HEY i'm screaming at you, pls waake up my darlingi don't want you to be late for the class because principal dean will male you have the AEP anf the AEP is like the gorillas!!!!"
"HE NOT MOVINBGNHGREUIGGHGRRG CALL A DOCTOR (WHO xD)!!111"
{YABOIMITCHYMUSSO }
"omg water you dong here lel did u see waht happened to mitchy poo says hugh to this sexyf jade''?
"I AM SEEN. HE WAS THERED N OK EARLY BUT THEN HE JUST CHOKEDED (N NOT ON DICK xDDDDDDDDDD (PLS DON'T TELL MY MOMMY ;A;)) N THEN FEEL DOWN ON2 THAT GRUND!"" XXXXXXXX-_JADE_XXX SAYED.
"oh let get the narse. NARSE DEJUAN PLS HALP MAH BOI (*OUR BOI xDDD C'MON!) OUT BC HE CHOKED ON THE D....... D.... D..... DOOORR NOOO ITS MUCH BETTER TO FACE THESE KINDS OF THINGSS, WIT HA SENSE OF POISE AND RATIONALITY"
"OK GUISE LES NOT PANIC!"(@
dat d1$$coe doe -s4r4)
" xddd UR SO FUNNAE I like you heheeeee :)~ "
IT WAS THEN THE NARSE CAME IN BUTTTT WOAH! IT WASE JASON EARLES!
"O NO" HE SAYS
EVERYBODY WAS SCARD CAUSE WEHNE NARSE SAY O NO THAT MEAN THAT MITCHEL MUSSO WAS NO OKAY N THAT IS NO T GOOD BECAUSE MITCHEL MUSSO IS LIKE RLY INOORTANT TO EVRYBONE AND THIS IS SINFUL LIKEJ IS HE EVER GONNA NBET OK SEVERY AGAIN?????????????????
{YABOIMITCHYMUSSO }
FIND OUT IN THE NEXT CHAPTER!''''''' Xx_hugh_janu_xX cries bc bb mitchel ios stil on the grount and the narse jusyt look in mirror instead of halp bb. Whatever will we do other person kneeeling beside the cold, hot, sexy, finely chisled, hunk of a man laying on the grount? She askess the girl
"what do??///" (nuuuu nawt mitchy BBY -s4r4)
the sexay jade relplies " MOUT H2 MOTH REVERISTATION!1111 '
"NAO!" SCREAMED THE saara who is to tes scene anf a tater toto. (Awh hell nah -geesus):" HOOo is u jafe y Hugh Januis says at the same tome to the girl who says MAO really loudly."
"" hello.... it me..." syas tjhe tatro tots
"HEY I'M CSREMING AT YOU GHEY DIBT CARE ENOUGH 2 RITE U LETTR NOW FDO MYGURHYHTH" YELED THE NARSE.
NARSE THIS GIEL IS TRYING TO BREATH INTO THE MOOSE MOUTH!!!!!?????:
" NAO SYAS THE NURSE EXCLAIMING THE NAO LOUDLY CAUSE NARSE DOEWNT WANT THE MOUT BREAATHE IN TO THE MUSEO. " ONLY LICENSED MEDICAL PROFFESSIONA; CAN DO THE MUTH 2 METH ""
(Xd)
*COUghig!!!* *loud gasp is heard from the aBLACK HAIRED STUDMUFFIN*
OH MY did i do a fallin gof the asleep?? wow isnt that the spoops and....
musso is cut off by 3 saxyphone gielss crying and huggingh nim!!
"oh ladies i'm sorry if isis a scare... i am just *COUGH* IN *COUGH* A LOT OF PAIN""O0O0O0 H3 1Z ALOVEEEE FUK YAHZ AHHHHHHJZJSODOOSOAIAOWPDOOD" s4r4 sc00md fuel eh d1stenz...
{moi}"" oh my gravy thank the lard that he is ok i am glad ur oka ya y": says the Xx_Hugh_Janus_xX.
"GIT YER DAM ASSES IN THE YUR CLASSES YU DUM SHITS" YELLED MR. PRINCIPAL ONCE AGIN WHO WAS STILL ADMIRINGG MITCHY'S PRECIUSC HARE WICH REMAINED HOT AF EVN THO MITCHY WUZ JUS PAST OWT CUZ DAM HE COOD NOT LUK AWAI.
'F00K1N H3ŁŁ' suroo th0t 'DAT GODDAMN PROONCPULL IZ ROOND EVRYTING SMFH I CRI EVRYTIM' ;-;
{moi}gOING to the locker and Mitchel Musso sees a LITER (of milk xD 4 U BONES!) inside. WOAH WAHT IS THIS A N INVATIATION TO THE BALLSAC??? I ALWASYS NEW I WAS A PRINCESS!!! oh.... wait...... Mystery Masquerade? at the Musso MAnnor??
*DUN DUN DUUUUUUUUUUN*
LITTEL DID MITCHY NO, THERE WAS 3 SPESHUL LADIES WATCHIN HIM.
"OOOOOOH THIS DSEEMS LICK FUNN xD CAN;T W8 TO DRDSS UP!!!" SEZ THEM IN UNISON...
YOU ARE READING
MITCHEL MUSSO MEME MARATHON
Randoma love square between ya boi mitchy m, XXX_JADE_XXX , XxHugh_JanusxX , and xXxSara-GeesusxXx // dank memes, romance, & urmom