Güney 'in Ağzından ;
Evet benim bir yolunu bulup Cemre 'ye bunu ödetmeliyim.. Sanki annesini ben.. Neyse tamam.. Ama yani ben nedense Songül ile arkadaşlık kurmak istiyorum.. O diğerlerinden farklı :) Yani beni kendine çekiyor.. Ne diyorum lan ben :D Bende bilmiyorum.. Neyse saçmalamayı kesiyim :D
Songül 'ün Ağzından ;
Lavaboya geldim.. Neden Cemre böyle bir şey dediki ?? Ben ben zaten o çocuğa sinir oldum.. Yani muhattabım değil de,, tatlı çocuk hakkını yiyecem yani.. Lan ne diyorum ben ağzıma s*cıyım.. Neyseee işte falan felan..
Defne : Hey yetimhane paçozu baksana bana
Songül : Sen kime Paçoz diyon lan makyajlı maymun..
D : Kızım seni attırırım bak
S : Yiyorsa bir tarafın yap hadisene lan !!
D : Yani korkmuyorsun benden ?!
S : Ulan senin neyinden korkacam ben pislik !!
Dedim ve kapıyı çarpıp çıktım..
Sinir ediyo beni S İ N İ R !! Nerde bu Cemre ?? Aa Güneyle konuşuyor :o
*****
C : Ne var Güney ??
G : Neden beni kötülüyorsun Cemre ya neden kızım !! ( Yüksek sesle )
C : Bağırma bana ya.. Ben senin ne halt olduğunu biliyorum da.. Sen kızları zevkin için kullanan bir şerefsizsin.. Sadece eve atmak senin işin.. Pis karekterin yüzünden tüm kızları harcamak istersin sen !! Defneyi eve attığın günü unuttum sanma !!?? Sonra Aleynayı falan..
G : Yeterrrr !! Lan yeter sen ne biçim dostsun kızım !! Tamam yaptık hata ama bu yüzden beni çevrendekilere kötü tanıtamazsın.. Ben bazı şeyleri geri alamam ve geleceğe iyi bir başlangıç yapabilirim..
C : Sen mi ??!! Kimi yiyorursun sen ya !! Songül seni mahveder oğlum !! Onu öyle eve falan atamazsın.. Uzak duracaksın ondan.. Yoksa Nazan teyzeye Defneyi zorla.. Anladın işte sen orayı.. 16 yaşında boyundan büyük şeylere kalkışma bence !!
G : Görürsün sen..
dedi ve uzaklaştı.. Ben hala ne konuştuklarını anlamadım.. Ya bağırdı Cemre baya.. Neyse gidiyim Cemre 'nin yanına..
S : Noldu lan ??
C : Yok bişe YOK !! diyip uzaklaştı.. Ben naptım lan !!
*****
Okul çıkışı Cemre ile yan yana yürümüyorduk.. Sinirleri bozuk sıkmak istemedim.. O arada kolumundan biri çekti.. Guneydi..
G : Selam.. Songül senle bir şey konuşmak istiyorum.. Lütfen 5 dk yeterli..
S : Ne konuşacan lan !!??
G : Atar yapma, cidden şu banklarda oturalım nolur..
S : İyi be..
Oturduk.. Ben ne diyecek meraktan bittim..
G : Songül.. Bak Cemre beni sana kötü anlattı biliyorum.. Ben zaten şerefsizin tekiyim.. Eskiden eve kız atardım.. Ama değiştim.. Beni kötü tanıma.. Lütfen ben düzeldim artık.. Bak Cenk var arkadaşım.. O da öyle.. O yüzden onla konuşmuyoruz artık.. Ben cidden artık düzgün biri olacağım..
S : Banane lan bundan, ne yaparsan yap olum.. Beni ilgilendirmez.. tam kalkıp giderken elimi tuttu..
G : Beni kötü tanıma.. Lütfen.. dedi.. Şaşırdım ve birden elimi çekip ordan uzaklaştım..
Şaşırdımm.. Hemde çok.. Bana değer veriyor demek ki anlattı.. Ama yememem lazım.. Eve falan atmaya kalkar.. Neyse ben yurda geç kalmıyım..
Bu sefer uzun oldu ;))
Sizce neler olacak ??