Ea - o fata singura. antisociala am putea spune. care parea ca nu ii pasa de nimic si nimeni in jurul oamenilor, insa in fiecare seara plangea. Dar se schimbase asta. Era in patul ei cu capul in perna pregatindu-se sa isi dea rasuflarea, dar a auzit o chitara si o voce indurerata care ii impletea sufletul impreuna cu inima intr-un dans al uitarii. Asa s-a indragostit de el.
El- un baiat sensibil care isi descarca durerea din suflet prin muzica. A intalnit-o pe ea. I se părea o fata misterioasă. Vroia să o cunoască. Îi plăcea caracterul ei și cum îi strălucesc în abisul întunericului din suflet.
S-au îndrăgostit.
Însă lucrurile au luat o alta întorsătură.
Ea a plecat, încă nu se stie unde.
El a încercat să o contacteze de multe ori. Scrisori, oujia board, pendal. Însă toate aceste lucruri nu ii liniștea sufletul. O dorea lângă el fizic.
Înnebunise.
Dispăruse și el.
"Mă preling în propriu sânge și aștept să îmi vină sfârșitul amarului, căci fără ea, plăcerea traversării oxigenului prin plămâni este asemenea înghițiri unui trandafir cu petele spin."
A intalnit-o pe ea, s-au reîncarnat și acum trăiesc împreună fericiți traindu-si viața care nu a putut să o prețuiască înainte.
Probabil am o problemă psihica fiindcă în toate cărțile mele se intampla ca un personaj să se sinucidă. Însă este exact ceea ce îmi curge prin vene.
E prima carte de care m-am ținut, și mi-am pus sufletul și inima în ea. Pentru mine, în acest moment, cartea această este cea mai semnificativa, iar peste câțiva ani, o să revin și o să o citesc. Oare cât o să mă schimb?
Când am început să scriu această carte eram intr-o deplina îndrăgosteală, însă asta s-a sfârșit înaintea conexiunii fizice celor doi.
Ne auzim la celalte cărți și prin mesaje dacă o să primesc vreodată.
Nu mă pot lăsa de acest viciu, scrisul. Nici de celălalte, desigur.Voi pune inca un capitol la această carte.
Nu uitați să trageți cu ochiul pe profilul meu și la restu' cărților și va aștept mesaje indiferent de cum va simțiți. I'm here for everyone.
CITEȘTI
Voice From The Window//finalizata\\
Short StoryÎl iubea pentru ochii lui, părul lui, sufletul lui, vocea lui, cum își lăsa degetele alungite spre chitară. Nu-l cunoaștea. Poți să te îndrăgostești de necunoscut?