Dnes byl ten den. První den London Fashion Week. Byl to taky můj první den na módní přehlídce jako stylistky pracující pod Addison Lane. A dnešek byl na hovno.
Všechno to začalo, když jsem se probudila ve čtyři hodiny ráno a spěchala, abych všechno stihla, abych mohla vzít Addisoniny spisy a zkontrolovat modely, abych se ujistila, že všichni přijeli a mají správné velikosti. Potom jsem měla jít a křičet na vlasové a makeupové stylistky, že dělají nějaké modelce špatný účes, a aby to opravili. Když tohle bylo hotovo, šla jsem a obstarala v podstatě všem pracujícím oběd. Bylo deset minut do začátku přehlídky a já se klepala.
,,Hailey, uprav spodní vrstvu tady těch šatů a dej jí robustní diamantový náhrdelník od Tiffanyho!" Addison na mne zakřičela přes oblékárnu a já cupitala, abych to rychle udělala. Vzala jsem náhrdelník a připnula ho zrovna ve chvíli, kdy se modelky měly seřadit.
,,Hey krasavice, vypadáš vystresovaná." Slyšela jsem za sebou povědomý vysoký hlas a okamžitě jsem otočila hlavu.
,,Tylere! Už jsi dokončil svoje rozhovory?" zabalila jsem ho v medvědím objetí a popadla svou kabelku, zatímco jsem mluvila.
,,Jo, poznal jsem nějaký cool lidi a pár žhavých chlápků. Pojďme si sednout." Spojil svou ruku s tou mou a v podstatě skákal ven ze zákulisí.
,,Miluju vlasy v barvě lily. Můžeš to sundat. (Omlouvám se, tohle jsem úplně nepochopila. Možná je tam myšlený nějaký klobouk, ale není tam o ničem nic napsané..)" ušklíbla jsem se a on zamrkal.
,,Já vím a miluju to. Kde jsou ty sedadla?" zastavil se před vchodem na přehlídku, hýbajíc se svou hlavou, jak se rozhlížel kolem.
,,Dole uprostřed, první řada napravo." Řekla jsem a chňapla jeho ruku, abych ho mohla táhnout se mnou.
,,No doprdele." Vydechl a má čelist klesla.
,,Vím, máme skvělý výhled na celou přehlídku." Řekla jsem s úsměvem.
,,Nemluvě o skvělém výhledu na nejžhavějšího chlapa, co žije." Řekl a já následovala jeho pohled, který přistál na skupince lidí v první řadě naproti nám. Poznala jsem jednoho člověka, Kelly Osbourne, podle jejích tetování, ale nikoho jiného.
,,Kelly Osbourne je žena, ty hlupáku." Posmívala jsem se a Tyler protočil oči.
,,Ne Osbournová, pitomče, já mluvím o Stylesovi. Harrym Stylesovi." Řekl a začervenal se. Kdo?
,,Kdo to je?" vyslovila jsem své myšlenky a Tyler šlehl svou hlavou kolem a zúžil na mne oči.
,,Kdo je Harry Styles? On je jen ten nejžhavější chlap vůbec. Nemluvě o tom, že je bohatý jak peklo. Je to hudební producent a spisovatel. Je jednoduše úžasný. Proč by byl na týdenní módní přehlídce, to nevím." Tyler dokončil, zjevně hrdý na své rozsáhlé znalosti, nejvíc co spočívá v tom, jak žhavý tenhle chlap je.
,,Který z nich to je?" prohlédla jsem si tu skupinku a byli tam nějací roztomilý, takže jsem nevěděla, o kterém z nich mluví.
,,Černý oblek s bílou košilí a černou kravatou. Vlnité vlasy, ale stylizované dopředu a úžasné zelené oči." v tomto okamžiku Tyler v podstatě slintal. Znovu jsem projela pohledem tu skupinu a teď jsem narazila na toho, koho popisoval. Je atraktivní.
,,Proč je na týdenní módní přehlídce?" zeptala jsem se, nechávajíc své oči na něm. Zachovával si vážný výraz bez ukázání mnoho emocí. Věnoval lehký úsměv těm, které zdravil s pevným potřesením rukou.
,,Já nevím. Možná se chystá začít módní řadu kvůli penezům. Nebo kvůli modelkám." Řekl s úšklebkem. V pořádku, takže on je na modelky, co mne postavují do prohry. Ne, že bych měla moc šanci si s ním začít, ale stejně. Kroutili jsme sebou na svých sedačkách, zatímco jsem diskutovali o hvězdách, které se Tylerovi povedlo potkat venku, než se světla ztlumila. Kužel světla se namířil na molo a všichni utichli, když přišel uvaděč. Po stručném popsání kolekce, hudba začala hrát a modelky začaly chodit. Prohlížela jsem si všechny jejich outfity, abych se ujistila, že je to tak, jak jsem si představovala.
Přehlídka skončila a modelky odcházely v řadě následované návrhářem. Vystřelila jsem ze svého sedadla a objala Tylera na rozloučenou. Addison mi výslovně řekla, že mám tři minuty po tom, co přehlídka skončí, abych se dostala do zákulisí a pomohla jí sklidit outfity. Vystřelila jsem a dobíhala na straně mola. Velký dav byl shromážděný u dveří a já si loktem prorážela cestu skrz. V jednom okamžiku jsem byla stlačena mezi dámou v bílých šatech a někým jiným, kdo byl natlačený na má záda. Omylem jsem píchla loktem dozadu a udeřila někoho do žeber.
,,Omlouvám se.." řekla jsem, zatímco jsem rychle otáčela svou hlavu a uviděla muže, který vypadal povědomě. Otočila jsem hlavu zase dopředu, než se mi rozsvítilo. Já udeřila loktem Harryho Stylese do břicha. Boduju. Chtěla jsem mu věnovat víc upřímných omluv, ale on ovinul svou ruku kolem strany mého pasu na můj bok. ,,Um, omluvte mne, musím jít." Řekla jsem a snažila se dostat jeho ruku pryč. V odpovědi se zasmál a jeho uchopení se upevnilo. ,,Vážně, chlape, nechte mne jít." Řekla jsem a on pustil.
,,Nebuďte hrubá." Rozzlobil se a narovnal si sako. Odtrhla jsem se a tlačila se davem. Usoudila jsem, že je to hlupák. Vypadal jako ten typ.
,,Tady jsi! Pojďme, máme dobrá sedadla na Burberry show a já předpokládám, že tam potkáme nějaké zajímavé lidi." Addison mě pozdravila s šíleným máváním, když jsem vstoupila do zákulisí. Její načervenalé hnědé vlasy byly zpátky sepnuté do drdolu. Stoupla si ze své pozice v podřepu a uhladila si své šaty od Valentino. (Nejsem si jistá, jak se některé ty značky čtou v češtině, tak je radši nechávám v originále. :) )
,,Dobře, jdu pro auto." Zvedla jsem svou kabelku a láhev s vodou spolu s klíči od jejího černého BMW a polo během polo klusem se dostala ke dveřím na svých podpatcích, dávajíc si pozor, abych neupadla. Zvolila jsem zadní východ, protože jsem věděla, že to bude mnohem jednodušší, než jakkoliv jinak. Venku jsem šla podél budovy a našla cestu k autu, zaparkovanému na rohu. Mohla jsem vidět rozruch u vchodu. Kamery se blýskaly, jak lidi vycházeli, nakonec se objevila ochranka, oblečená v černých oblecích, a vypadající, že by mohla být součástí tajné služby, která protlačovala a dělala bariéru. Místo amerického prezidenta objevili Harryho Stylese, který pomalu scházel schody a projel si prsty vlasy, snažíc se skrýt svůj obličej. (Tohle jsem trochu nepochopila, jakože je to divné, ale vážně to tam tak je. :D )
Když se konečně dostal k autu, zaparkovanému tři ode mne, otočil svou hlavu mým směrem, jeho oči potkávajíc moje, úšklebek se objevil na jeho rtech. Protočila jsem očima, otočila se a nastoupila do auta, krátce jsem na něj pohlédla, abych viděla, jak se zamračil a jeho rty pohybující se, jakoby mumlal.
Vyjela jsem ze svého místa a jela kolem jeho celočerného auta se zabarvenými skly, kromě jednoho staženého dolů, tam, kde on seděl. Takže on nechtěl být fotografovaný, avšak teď seděl v autě s okýnkem dole. Na moment jsem na něj pohlédla a on mne už pozoroval. Bojovala jsem s nutkáním převrátit ho a ujet pryč. Namísto toho jsem přesunula svou pozornost zpět na silnici a jela zpátky okolo budovy vyzvednout Addison a její asistentku a jet na Burberry show. Pro jednou jsme nemuseli pobíhat kolem a stylizovat všechno. Addison před časem s mojí pomocí vybrala outfity a ostatní je oblékali, zatímco my si užívali show. Mluvila něco o mně, poznávající srdce a duši tohohle průmyslu a zjistila to na Burberry módní přehlídce, hádám.
,,Měli bychom se jít projít kolem a pozdravit lidi před a po přehlídce, jenom abychom byli zdvořilý. Je tu pár lidí, které bych chtěla, abys poznala. Toto je mužská přehlídka, takže to může být trochu jiné, dámská je zítra." Řekla Addison, zatímco ťukala do svého telefonu, zatímco jsme přistupovali ke dveřím. Otevřela jsem dveře, abych odhalila bílou mramorovou místnost s vysokými stropy a lustrem. Byla zaplněná lidmi, kteří drželi sklenice s šampaňským a povídali si v malých skupinkách, rozptýlených po místnosti. Naproti místnosti byly tři řady dvojitých dveří, nejspíše vedoucí do aktuální předváděcí místnosti.
,,Ah, Henry! Toto je Hailey, moje nová stylistka v týmu. Hailey, toto je Henry, on řídí reklamní oddělení ve Vogue." Řekla Addison vesele po tom, co objala muže ve středním věku, oblečeného neobvykle dobře s oblekem od Gucciho a boty od Louise Vuittona.
,,Rád tě poznávám, Hailey. Musíš být skvělá, pokud pracuješ pro tuto ženu." Henry natáhnul svou ruku pro potřesení rukou po tom, co šťouchnul Addison hravě do boku.
,,Děkuji, taky váš ráda poznávám." (Já vždycky nevím, jestli si tykají, nebo vykají. :D ) řekla jsem, potřásla si s ním rukou před tím, než se on a Addison ponořili do konverzace, opouštějíc mně. Mohla jsem jen neohrabaně stát na místě. Zanedlouho se světla nad dveřmi zableskla na signál, že přehlídka začíná a my následovali dav skrz k našim sedadlům. Začátek mola, přední řada. Skutečně úžasné. Zabrali jsme naše sedadla a ty kolem nás se začaly zaplňovat. Potom, co jsem potkala dalšího člověka, stála jsem zpříma a cítila svou krev odtéct ze svého obličeje. Proč je zase tady? Nechápu, co by Harry Styles, hudební producent a spisovatel, dělal tady. Jeho oči potkaly mé a ještě jednou se úšklebek vloudil na jeho obličej a on zamrkal. Zatřásla jsem hlavou a podívala se směrem na Addison, která byla příliš zaneprázdněná jejím telefonem, aby cokoliv zaznamenala. Vytáhla jsem svůj vlastní a projížděla bezcílně Twitter , nechtíc udělat jakýkoliv nepotřebný oční kontakt. Naštěstí začala hrát hudba a modelky začaly chodit, takže jsem dovolila svým očím sledovat je nahoru a dolů podiem bez koukání na něj, i když jsem mohla vidět jeho zírání na mne mým periferním viděním po celou dobu.
Přehlídka skončila během chvíle a nakonec vystoupili návrháři a umělci a děkovali davu. Rychle jsem se postavila a chtěla odejít pryč, když v tom Addison chytila mou ruku.
,,Ráda bych, abys poznala nějaké lidi." Řekla, zatímco zúžila své oči, ukazujíc, že je vystresovaná. Přikývla jsem a polkla, vnitřní pocit v mém žaludku mi říkal, abych utíkala. Podívala jsem se kolem a zastavila se na jeho sedadle, které bylo teď prázdné. Vypustila jsem výdech úlevy, dokud jsem neuviděla jeho vlasy přes všechny ostatní, jak si to míří k nám, zatímco si zapíná střed svého saka. Nasála jsem vzduch a téměř přestala dýchat, když se u nás zastavil.
,,Slečno Lane! Rád vás zase vidím." Pozdravil s úsměvem, objímajíc Addison s polibky na jejích tvářích, zůstávajíc očima na mně po celou tu dobu.
,,Pane Stylesi, měla jsem očekávat, že vás tu uvidím." Řekl s červenáním předtím, než se podívala na mne. ,,Oh, jsem nezdvořilá. Pane Stylesi, poznejte Hailey, novou stylistku v mém týmu. Hailey, tohle je pan Styles, jeden z mých klientů." Klient? Cože? Usmál se na mne s vítězným třpytem v jeho očích. Začal se naklánět pro objetí, ale já se nehýbala. Nechtěla jsem ho obejmout.
,,Říkej mi Harry." Řekl, mezitímco přistoupil blíž a obmotal své silné paže kolem mne. Zůstávala jsem bez pohybu a on natočil svou hlavu, aby byl tváří k mému uchu. ,,Hailey, huh? Sexy." Řekl tiše do mého ucha, hlasitě dost na to, abych to slyšela jen já. Cítila jsem červeň na svých tvářích, zatímco jsem protáčela oči a odtáhla se, což bylo, když se vzpřímil a uhladil si sako s úšklebkem. ,,Addison, mám nějaké požadavky, které bych chtěl, aby byly splněny. Nevadilo by ti, kdybys poslala někoho, kdo by přinesl seznam kolekce a obrázky zítra do mé kanceláře? Třeba Hailey, pokud jsi příliš zaneprázdněná." Řekl sebevědomě, zatímco pozvedl své obočí a rychle na mne pohlédl. Začala jsem třást svou hlavou, až se na mne Addison podívala, říkajíc mi, abych přestala.
,,Samozřejmě. Hailey tam bude v devět ráno přesně. Jenom Burberry?" řekla Addison se zářivým úsměvem na tváři. (Pak je tam věta, kterou nedokážu přeložit. – ".., gleaming up at the creep.")
,,Ano, ale mohl bych potřebovat nějakou úřední pomoc, takže se Hailey může chvíli zdržet." Řekl, zatímco se otáčel na mne, posílajíc mi rychlé mrknutí, které způsobilo, že se mi chtělo zvracet. Addison přikývla a napsala něco na svém mobilu.
,,Dobře, Hailey, tvůj harmonogram je na ráno volný. Dej panu Stylesovi jakoukoliv pomoc potřebuje a přijď za mnou zpět se seznamem, abychom mohli uskutečnit objednávku." Řekla mi a já přikývla, nechtíc mluvit. ,,Okay?" vyžadovala odpověď. Harry se jen koukal dolů na mne se svými koutky rtů zvednutými nahoru.
,,Okay." Zamručela jsem a on objal Addison na rozloučenou. Věnoval mi kadeřavé přikývnutí (What? :D ) předtím, než prošel kolem nás. Vypustila jsem dech, zřejmě příliš brzy, když jsem cítila, jak se někdo zezadu na mne natlačil a já nechtěla hádat, kdo to je.
,,Uvidíme se zítra, lásko. Obleč si něco sexy." Zavrněl. Upřímně mu říct, že způsobuje, že se mi chce potit. Nemyslím si, že jeho balící metody někdy na někoho fungovaly. Jsou jen hanlivé a hrubé. Ustoupila jsem od něj a on mne nechal jít, jeho ruka ještě na okamžik setrvávala na mém pase, než odešel.
,,Podlézavec." Zamručela jsem si pro sebe, už přemýšlejíc o tom, jak se z toho můžu vyvlíknout.
Hey guys!
Tak jsem se rozhodla pro překlad téhle povídky. :) Původně jsem chtěla překládat jednu povídku z 5SOS, ale nějak se změnily plány. ^^ :D - Povolení pro překlad mám, kdyby se někdo ptal.
Berte prosím, že je to překlad, takže je častokrát těžké něco přeložit do češtiny a jelikož nechci věty moc měnit, tak to občas může znít trochu divně.
Překládat je těžší, než psát (alespoň podle mne), takže tu bude trochu pomalejší update než u Bastard. - Zároveň nechci, aby mi překlad nějak narušoval psaní Bastard, protože to je pro mne přednější. :) Ale budu se snažit, co nejvíc psát a překládat, i když dělám těžkou školu, heh.
Ještě takové info. - Nebudu překládat poznámky autorky (pokud nebudou v textu). Pokud v textu bude závorka, která je normálním písmem, říká to někdo z postav a pokud je tučným písmem, tak je to pravděpodobně moje poznámka, popřípadě, kdyby tam byla poznámka autorky, tak tam napíšu něco jako „pozn.autorky". - :D
Doufám, že se Vám první část líbila a že se nás tu brzo sejde co nejvíc. :)
YOU ARE READING
Last (h.s.) - CZ překlad
FanfictionLondon Fashion Week bere Hailey, mladou ženu pracující pod Addison Lane, na mnoho přehlídek. Když potká Harry Stylese, sebevědomého hudebního producenta a podnikatele, bude jeho úsilím obstarat jí prácí, nebo ho ona odmítne a nechá hladového po víc...