Můj žaludek se celý den svíral. Měla jsem strach z dnešní noci s Harrym. Mohla by to být sranda, ráda chodím do klubů, když mám možnost a předpokládám, že tento bude dobrý, když ho on otevírá. Žádný důvod k tomu být nervózní.
Rozhodla jsem se, že si obleču přiléhavé černé šaty s jedním dlouhým přiléhavým rukávem, s křišťálovými detaily nad mým bokem. Spárovala jsem to s bílými podpatky a bílým psaníčkem, oboje moje oblíbené z mé sbírky. Moje vlasy byly rozpuštěné a na koncích natočené, hlavně přehozené přes jedno rameno. Musím říct, že tohle je zatím můj nejoblíbenější outfit, co vlastním.
V 7:30 jsem byla konečně oblečené i s hotovým make-upem, takže jsem si sedla v obýváku na gauč a koukala na Keeping Up with the Kardashians, nebo taky "Kartrashians", jak jim říkají na internetu, než zazvonil zvonek. Stoupla jsem si a uhladila si své šaty a vlasy předtím, než jsem pomalu došla ke dveřím a otevřela je.
,,Ahojj!" pozdravila jsem předtím, než jsem si prohlédla jeho oděv. Černé sako a pod ním bílá košile, která byla nahoře rozepnutá, aby vypadal víc ležérní. Zaznamenala jsem černý inkoust pod tím, ale on odpověděl, aby mě z toho probral. (Jako aby si získal její pozornost, která byla upřená na tom inkoustu.)
,,Líbí se mi ty šaty. Připravená?" řekl s ovládaným hlasem. Jeho zelené očí mě skenovaly předtím, než se setkaly s těmi mými a zúžily se. Přikývla jsem a vykročila jsem vedle něj a zavřela a zamknula dveře za sebou. Nechal mě jít malinko napřed a jeho ruka byla volně spuštěná podíl jeho těla předtím, než se přesunula na můj kříž. ,,Škádlíš." Slyšela jsem ho zamumlat si pod nos a protočila jsem očima bez toho, abych odpověděla.
,,Děkuju za tu čínu dneska." Změnila jsem téma, když jsme se dostali k jeho autu. Otevřel černé dveře, zatímco se malý úsměv rozšiřoval na jeho obličeji.
,,Myslel jsem, že by ti to udělalo radost." Řekl a tentokrát se úsměv objevil na mém obličeji.
,,Fungovalo to." Vklouzla jsem do auta a sledovala, jak zavíral dveře a poklusem oběhl auto na jeho stranu, klidně nasedajíc na místo a startujíc auto. Hudba začala slabě hrát v pozadí, známé album. ,,Scars and Stories od The Fray?" zeptala jsem se, bubnujíc si prstem do písničky. Přikývl a jeho rty se stáhly, ne v zamračení, ale ve snaze skrýt úšklebek. ,,Moje nejoblíbenější jsou Heartbeat a Rainy Zurich." Prohlásila jsem a on se usmál.
,,Já mám rád Turn Me On." Řekl, šklebící se pro sebe zrovna ve chvíli, když jsme se otáčeli. Protočila jsem očima. Samozřejmě, že má rád tuhle písničku.
,,Dobrá písnička." řekla jsem. Věděla jsem, že je to má třetí nejoblíbenější z toho album, ale to jsem mu nehodlala říct.
Po čas jízdy bylo ticho, jen já jsem si broukala texty písniček, než jsme zastavili před velkou budovou. Světla zářila ze strany a blýskala se zevnitř. Řada byla až kolem celého bloku. Dívky se třásly v příliš krátkých šatech a kluci si je nestydatě prohlíželi.
Mé dveře otevřel mladý muž a Harry otevřel své vlastní předtím, než mu hodil klíčky.
,,Jeden škrábanec a přijdeš o svou práci." Upřeně zíral a ten chlápek viditelně polknul předtím, než přikývl. Harry si to nasměroval ke mně a obtočil svou ruku kolem mého pasu se silným stiskem. Červený koberec byl zaplněný fotografy, ale on mě tlačil přímo skrz. Zastavil se na konci, aby někomu něco stručně řekl. Stála jsem, nedávajíc pozor na ten rozhovor a rozhlížela se kolem, sledovala jsem tu budovu. Bylo to hustý místo. ,,Pojďme." Harryho hluboký hlas mě probral a doslova mě táhl s sebou, přímo do toho klubu mimo ty řady lidí. Podívala jsem se na jeho obličej, jeho oči byly zúžené a dívali se dopředu. Jeho čelist byla zatnutá a jeho stisk na mém boku zesiloval každým krokem. Jeho oči na mne krátce pohlédly, viděl mě zírat. ,,Co?" zamumlal bez navázání očního kontaktu, jenom skenoval otevřenou místnost naplněnou alkoholem a potícími se těly. Nemusel se chovat jako osel.
,,Nic." Odpověděla jsem s pokrčením rameny a on protočil očima předtím, než se konečně zastavil v chůzi, když se dostal ke stolu. Tři starší muži si stoupli a každý z nich si se mou potřásl rukou a ponořili se do obchodní konverzace. Snažila jsem se porozumět, o čem to mluvili, nakonec jsem to vzdala. Využila jsem toho času, abych si prohlédla vnitřek klubu. Stáli jsme na balkoně, který byl nad taneční plochou s dlouhým barem proti zdi, lihovina za ním byla osvětlována bílými a modrými světli. DJův stánek byl vepředu, tancující lidi zaplňovali podlahu.
Bylo tu dost narváno na to, že to byla první noc. Začala jsem si všímat panáků, když jsem ucítila harryho ruku posunujíc se nahoru po mé dlani a ruce. Naklonila jsem svou hlavu zpět k té jeho a stáhla obočí, sledujíc ho, jak stále pohybuje svou rukou po mé ruce, zatímco se tvářil arogantně a zapojoval se do konverzace. Odtáhla jsem svou ruku a ovinula svou dlaň kolem svého druhého loktu a skousla si ret. Sledovala jsem, jak se jeho rty stáhly a jeho obočí se spojilo a brzy se jeho ruka objevila na mém kříži. Jemně si mě přitáhl k sobě a já protočila očima, ale ani se nepohnula, abych ho zastavila. Soustředila jsem se na ten rozhovor, ale nemohla jsem si pomoct, ale zaznamenala jsem malé pohledy, které na mne házel z koutů očí.
,,Můžeme jít tancovat za minutu." Zašeptal do mého ucha přes mé vlasy, když jiný muž objednal pití. Pokrčila jsem rameny předtím, než jsem se otočila a pohlédla na taneční parket. Jsem si dobře vědoma toho, že ho to pokrčení rameny nasere, ale ráda ho sleduji, když pyká.
Přesně jak jsem tušila, přitáhl si mě blíž ke svému boku a pohnul svou rukou z mých zad na můj bok. Mohla jsem cítit jeho oči na sobě, ale já své vlastní zúžila na podlahu pod námi, sledujíc blikající světla. ,,Rád jsem vím viděl, omluvte nás." Slyšela jsem Harryho odmítnout dalšího muže a naklonila jsem hlavu, abych je viděla přikývnout a odcházet pryč, posílajíc mi jeden rychlý, zvláštní pohled. Vrhla jsem své oči zpět tam, kam jsem se koukala předtím. Cítila jsem jeho stisk na mém pase zesílit na krátký okamžik, ve snaze získat si mou pozornost. ,,Hailey." Řekl a já otočila svou hlavu jeho směrem předtím, než jsem pomalu zvedla oči a jedno obočí. ,,Chtěla bys něco k pití?" zeptal se mě, když mé oči potkaly ty jeho. Pokrčila jsem rameny předtím, než jsem přikývla. Ano prosím.
Zavolal na někoho ze soukromého baru, který byl na druhém patře a objednal nějaký hezky znějící nápoj a víno pro sebe. Kdo pije víno na otevíračce klubu?
Musel si všimnout mých pochybností a zvláštní výraz, protože se zasmál předtím, než odpověděl. ,,Musím zůstat relativně střízlivý pro případ, že by se ukázal někdo důležitý." Vysvětlil, zmiňující se o podnikatelích. Přikývla jsem, abych ukázala, že rozumím a on si povzdechl, ale neodpověděl na mých pár slov, když přinesli naše pití. Cokoliv to objednal, bylo to dobré, sladké, ale ne příliš sladké. ,,Chutná?" zeptal se, pozorujíc mě, když stál krok ode mne. Přikývla jsem předtím, než jsem se znovu napila a podívala se znovu na taneční parket, povzdychla jsem si. Tohle je docela nudné.
Náhle mě Harry chytil za ruku a táhl mě směrem ke schodům, které vedly do nižšího patra a položil a svou skleničku na náhodném stole. Šel rychle a já měla co dělat, abych s ním udržela tempo, až jsme došli až dolů. Pustil mou ruku a tu svou umístil na můj bok a přitáhl si mě k sobě, zatímco se proplétal davem. Zastavil se na náhodném místě ve středu a otočil se, aby se podíval na mne. Co to do pekla?
,,Proč jsme sem přišli?" zeptala jsem se. Koukala jsem se kolem a viděla dívky, jak se plazily po klucích, lidi klopýtající kolem, jiné samotně příšerně tancovat.
,,Vypadala jsi, že jsi chtěla tancovat." Prohlásil, jakoby to bylo samozřejmé. Otevřela jsem svá ústa, abych promluvila, ale nic nevyšlo ven. Namísto toho jsem si dala velký doušek ze svého nápoje a položila ho na procházející tác. Začínala jsem cítit účinky alkoholu. Nějaká skupinka holek po mé pravici tancovaly v půlkruhu, tak jsem vklouzla na místo vedle jedné z nich. Dovolila jsem svému tělu, aby převzalo kontrolu, přirozeně se hýbajíc do rytmu muziky. Pohlédla jsem na Harryho, který stál tři stopy ode mne, jeho oči cestovaly nahoru a dolu po mém těle. S nově objeveným sebevědomým jsem vzala jeho ruku a přitáhla ho za sebe. Položila jsem jeho dlaně na své boky, které se pro něj hýbaly. Pokračovala jsem v tancování a on se trochu pohyboval, hlavně se jen přizpůsoboval každé pozici, do které jsem se pohnula.
Tancovala jsem na několik písniček po sobě jdoucích. Harry říkal vtipné nebo.. roztomilé?.. komentáře do mého ucha. Přistihla jsem se hlasitě smát na většině z nich. Hodně z nich si dělalo srandu z lidí kolem nás.
Písnička se změnila na jinou a já se otočila k němu čelem. Zrovna když jsem se chtěla zeptat, jestli si nechce jít dát nějaké pití, zvedl svou dlaň k mému obličeji. Položil ji na mou tvář a jeho zářivé oči se pohybovaly, když zkoumal můj obličej od očí k nosu, k ústům, tady chvíli setrval předtím, než se znovu podíval do mých očí. Věděla jsem, co bude následovat. Museli byste být úplně hloupý, abyste nevěděli, co se bude dít. To, co mě ale mátlo, bylo to, proč jsem se neodtahovala.Proč část mne to chtěla. Proč jsem se nakláněla stejně tak, jako to dělal on?
Jeho měkké rty ihned zakryly ty mé, lehce se otíraly, jakoby zkoušel mou reakci předtím, než jeho rty potkaly ty mé znovu. Mé dlaně se pohybovaly vzhůru k jeho krku, kde se zapletly do jeho vlasů, když se jeho silné paže obmotaly kom mne a přitáhly si mě k němu. Naše rty se pohybovaly synchronně, jakoby to bylo nacvičené.
Líbám Harryho Stylese.
Co?
Kdy se to stalo? Nemohla jsem si pomoct, ale cítila jsem uzle ve svém žaludku, jakoby vybuchovaly malé ohňostroje.
,,Připravená jít?" zeptal se, když se odtáhl a opřel si čelo o to mé. Otevřela jsem oči a ty potkaly ty jeho. Na jeho rtech byl malý úšklebek. Přikývla jsem a on vzal mou ruku, jemně mě táhl davem. Když jsme byli u východu, jeho ruka se obmotala kolem mého kříže a řekl sluhovi, aby přivezl jeho auto. Když auto přijelo, pomohl mi na mé sedadlo předtím, než sklouznul na to své.
,,Můj byt?" zeptal se, když najel na silnici. Mé rty byly suché a oči se rozšířily. Když jsem neodpovídala, podíval se na mne a zasmál se. ,,Ne v tomhle smyslu." Objasnil a mé oči se vrátily do normálního stavu a uvolnila jsem se na svém sedadle.
,,Jistě." Řekla jsem a jeho rty se zkroutily směrem vzhůru a já odvrátila pohled. Sledovala jsem ubíhající budovy a značky. Po deseti minutách jízdy jsme zastavili u vysoké budovy, ale místo toho, abychom zajeli dopředu, zastavili jsme u menší budovy vedle toho. Rampa sjela, garážové dveře se otevřely a my jeli přímo vedle řady draze vypadajících aut. Zastavil auto a obešel ho k mé straně a otevřel dveře a nabídl mi svou ruku, kterou jsem s úsměvem přijala. Vedl mě za sebou, když šel zpátky ke dveřím. Vyšli jsme ven a šli směrem k té vyšší budově. Ještě jednou, místo toho, abychom šli hlavním vchodem, vstoupili jsme postranními dveřmi a vypadalo to jako menší verze lobby.
Bílé mramorové podlahy se plynule mísily s bílými stěnami a šedým výtahem. Všimla jsem si děsivě vypadajícího hlídače u dveří, takže jsem se přiměla k malému úsměvu směrem jeho zamračenosti. Harry zmáčkl tlačítko a dveře se ihned otevřely.
,,Proč jsme nešli hlavní chodbou?" zeptala jsem se, když jsme vstoupili a on zmáčkl jediné tlačítko, které tu bylo, kromě přízemí.
,,Soukromý vchod. Mám dvě nejvyšší patra, takže tohle se otevře okamžitě na nich." Vysvětlil. Zněl poněkud znuděný, když se opřel o stěnu. Přikývla jsem a překřížila si jednu ruku přes břicho a dlaň obmotala o druhý loket. Poklepávala jsem chodidlem do té doby, než se dveře otevřely, odkrývajíc další řadu velkých mahagonových dveří. Vzal za stříbrnou kliku a otevřel dveře, odkrývajíc nádherný apartmán.
Tmavé, dřevěné podlahy po celé velké, otevřené místnosti. Bílý sloup stál vepředu na levé straně, připojujíc žulový pult . Kuchyně byla moderní, ale trochu osvěžená nějakými obrázky na lednici. Jídelna byla hned přes kuchyň, nalevo od vchodu. Dlouhý skleněný stůl s vázou ve středu jako vnitřní dekorace. Obývák byl na druhé straně než vchod, byl soustředěný kolem zábavního zařízení s velkou televizí. Perlivě bílý koberec kontrastoval s gaučem a dvěma koženými křesly.
,,Dala by sis něco k pití?" vyrušil mě z mého pozorování. Přikývla jsem s malým úsměvem. Šel dopředu a sundal si svůj kabát a položil ho na opěradlo židle v jídelně předtím, než zašel do kuchyně. Šla jsem ještě dál a zrovna jsem stála u gauče v obýváku, když jsem zaslechla, jak otevřel láhev vína a vzal skleničky. Brzy přišel se dvěma skleničkami vína v rukách s povědomě vypadajícím vínem v nich.
,,Tvé nejoblíbenější?" předpokládala jsem a on se usmál.
,,Samozřejmě." Řekl a zaujal místo na gauči, opřel se a umístil svou ruku na opěradlo, zatímco usrkával ze své skleničky. Sedla jsem si možná tak dvě stopy od něj, nebyla jsem si jistá, jak blízko bych měla být. ,,Chtěla by ses podívat na nějaký film?" zeptal se, když jsem se napila toho lahodného vína.
,,Jasně. Koukl by ses na nějaký chic flick?" (Nechala jsem to v originále, protože se to špatně překládá. Zkrátka se tomu říká 'film pro holky' – láska, romantika a tak.. znáte to. :) ) zeptala jsem se. Vzpomněla jsem si, že říkal, že je má taky rád. Znovu se zasmál a pokrčil rameny, vstal, aby si vzal dálkové ovládání.
,,Na co by ses chtěla podívat?" zeptal se, když si sedal zpět na gauč, tentokrát blíž ke mně, nechávajíc kolem jedné stopy mezi námi.
,,Hmm..viděl jsi 13 Going On 30?" (Myslím, že česky to je 'Přes noc třicítkou', ale nejsem si jistá. :D ) zeptala jsem se. Najednou jsem zatoužila se na to podívat.
,,Jo.. koukal jsem na to s mojí sestrou. Chceš se podívat na tohle?" zeptal se a já s úsměvem přikývla. Jeho sestra.. řekl mi, že ona hodně cestuje, ale že bydlí někde blízko.
Našel ten film na Netflix a zapnul ho. Skopla jsem své podpatky, které mě začínaly tlačit a natáhla si nohy vedle sebe, mazlící se se svou skleničkou vína ve svých rukách. Taky si sundal boty a sklouznul vedle mne, jeho stehna se teď dotýkala těch mých. Jeho ruka byla stále na opěradle pohovky a přistihla jsem se, jak jsem se o něj opřela, když jsem si lehala. Na chvilku ztuhnul, když se má hlava opřela o jeho bok, předtím, než vydechl a udělal si pohodlí. Usmála jsem se nahoru na něj a jeho výraz zjemněl. Úsměv se mu rozšířil a sahal až k jeho očím. (?:D) Opravdový úsměv.
Po čas filmu jsem si nepatrně usrkávala z vína, abych zabránila vyprázdnění své skleničky, aby se nemusel zvedat. Co se děje? Za týden jsem přešla z nesnášení tohohle muže k tomu, že jsem nechtěla, aby mě opouštěl... a říkejte si, že jsem šílená, ale měla jsem pocit, že dělá to samé. Tohle je jeho oblíbené víno a měl ho sotva tři doušky.
,,Je to dobrý film." Řekl, když běžely titulky. Protáhl si ruce, dal pryč tu, která byla na mém boku a vyzvedl je do vzduchu. Sedla jsem si a taky jsem se protáhla. Otočila jsem se, abych si prokřupala záda, ale nepovedlo se.
,,Jo, je to jeden z mých oblíbených." Řekla jsem s úsměvem, zatímco jsem se koukala na hodiny, koukala jsem na čas. Jedna ráno a já tady nespím.
,,Chceš, abych tě odvezl domů?" zeptal se. Pravděpodobně zaznamenal, kam jsem se koukala. Přikývla jsem a obula si boty, on udělal to samé.
Cesta k mému bytu byla opět tichá, ale nebylo to trapné ticho. Byli jsme s tím oba spokojení a taky jsme byli trochu unavení.
,,Děkuji ti za dnešní noc, Harry. Byla to zábava."řekla jsem, když zastavil před mým bytem. Usmál se a zvedl prst. Vystoupil z auta a doklusal na mou stranu, kde mi otevřel dveře a pomohl mi vystoupit.
,,Děkuji, že jsi přišla, Hailey." Řekl. Jeho úsměv byl stále upřímný a jeho oči se stále dívaly do těch mých. Došli jsme ke dveřím vedle sebe a já vyndala klíčky ze svého psaníčka. ,,Dobrou noc, Hailey." Řekl hlubokým hlasem a přistoupil blíž. Vzhlédla jsem a jeho rty se otřely o mé čelo. Chvilku tam setrvaly, než se odtáhl, otočil se a svižně se vrátil ke svému autu bez toho, aniž by čekal na mou odpověď. Dal jednu nohu do auta a naposledy na mne pohlédl. Usmála jsem se, zamávala a odemkla své dveře. Přikývl s malým úsměvem předtím, než vklouzl dovnitř na své sedadlo a zavřel dveře. Vstoupila jsem do svého teplého bytu a zavřela za sebou dveře. Opřela jsem se o ně zády, prsty jsem si odhrnula vlasy z obličeje a vydechla.
K čertu s tebou, Harry Stylesi.
K čertu s tebou, protože způsobuješ, že pro tebe pomalu, ale jistě padám.
YOU ARE READING
Last (h.s.) - CZ překlad
FanfictionLondon Fashion Week bere Hailey, mladou ženu pracující pod Addison Lane, na mnoho přehlídek. Když potká Harry Stylese, sebevědomého hudebního producenta a podnikatele, bude jeho úsilím obstarat jí prácí, nebo ho ona odmítne a nechá hladového po víc...