5. Fejezet

377 24 0
                                    

Ismeretlen

- Hát nem ilyen szexi fogadtatásra számítottam! – szólalt meg –meglepetésemre angolul –még mindig ugyanúgy derülve. Végig néztem rajta, barna haja zselével művészien össze volt borzolva, és most már barna szeméből türelmetlenség sugárzott. – Ha nem gond bemennék, nem akarom itt eltölteni az egész életem. – és azzal be is nyomakodott mellettem. Első benyomásra elég bunkó volt.

- Ki vagy te? – kérdeztem kicsit udvariatlanul, de ég így is cenzúrázva.

- Oh, igaz is. – fordult felém. – A nevem Austin Ryan Doyle. De neked Cica, csak Austin.

- Én pedig Jennia Lakner. Vagyis  Nia! – még én beszéltem addig kényelembe helyezte magát, kibújt az ujjbedugós papucsából és feltette a lábát a dohányzó asztalra. Majd még egyszer feltűnően végig mért csillogó szemeivel.

- Hívogatóak a lábaid! – én, nem tudom, hogy ki ez az arc, de kezdett felmenni bennem a pumpa.

- Örülnék, ha nem stírölnél! – szóltam neki.

- De olyan nehéz nem oda nézni! Mikor egy ilyen vonzó lány áll előttem. Konkrétan egy szál semmibe, ráadásul még vízcseppes is a teste.

- Ki a fene vagy te?

- Cica, már az előbb bemutatkoztam! – forgatta meg a szemeit.  – Nem lesz egyszerű dolgom, ha ilyen nehéz a felfogásod.

- Nem úgy értem! Életemben nem láttalak még. – hagytam figyelmen kívül paraszt beszólását. 

- Hát, nem is csoda! Egy teljesen más földrészről jöttem.

- Honnan kéne tudnom honnan jöttél te elme?!

- Engem mindenki ismer, jó arc vagyok.

- Tudod mit, felmegyek, felöltözök és beszélhetünk. – döntöttem el. Ezt így nem lehet...

- Eddig is azt csináltuk. – bámult még mindig. Idegesített, hogy kocsányon lógnak a szemei. Rá hagytam és elindultam felfelé, de ekkor eszembe jutott Er.

  Jézusom Er! – csaptam a homlokomra és rohantam a szobámba a telefonért. A hálóba érve felkaptam a mobilom az ágy közepéről és tárcsáztam. Pár csengés után fel is vette.

- Szia, Nia! Mi a helyzet?

- Szia. Öhm, hogy is mondjam... Figyu, közbe jött valami és nem tudok menni. Sajnálom! – hadartam.

- Nem tudod valahogy mégis megoldani, hogy el tudj jönni? – kérdezte már kevésbé lelkes hangon, mint az előbb.

- Sajnos nem. – nem akartam szólni neki a látogatómról, mert tuti, hogy ide jönne.

- Kár. – mondta csüggedten. –Hát akkor majd máskor bepótoljuk.

- Feltétlen!

- Pedig már nagyon vártam az estét. – sóhajtott lemondóan.

- Én is. Majd akkor hívlak, vagy te, meglátjuk.

- Oké.

- Jó szórakozást nektek! És Lilinek üzenem, hogy boldog szülinapot!

- Rendben átadom. Szia!

- Szia! – pedig annyira készültem már erre az egészre.

  Ledobtam a telefonom az ágyra és villámsebességgel kapkodtam magamra egy elnyűtt szabadidőnadrágot meg egy bő pólót. Lefelé menet felkötöttem a hajam. Austin már feltalálta magát, éppen tévét nézett. Habár nem sokat érthetett belőle, mert magyarul szövegeltek benne. Az érkezésemre felkapta a fejét.

Confused Summer /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora