Okullar açıldı ve ben okula gittim.Hoca bu gün okula yeni birinin geleceğini söylemişti.Gelen kişi erkek ve benim Uludağ'daki caffeede çarpıştığım çocuktu.Ama yakışıklı olup olmadığına bakmamıştım ama şimdi bir baktım çocuk taş vay be sarışın, mavi gözlü ve uzun boylu baya karizmatik sınıfa bir baktım kızların hepsi çocuğa asılıyordu.Murat hoca: boş bir yere geçebilirsin dedi.Sınıfta tek boş yer benim yanımdı.Hoca yoklama alırken çocuk elini kaldırıp burdayım dedi adı Dorukmuş bir baktım Doruk:merhaba benim hırçın kız deyip çarpık gülümsemesini yaptı. Ben:kes sesini be gerizekalı dedim. Hoca:ne oluyor orada dedi.Doruk:bir şey yok hocam sadece tanışıyoruz.Kızlar birden bizimle de teneffüste tanışabilirmisin Doruk. Doruk:bana bakarak neden olmasın.Ben de ders boyunca hiç bir şey demedim ve zil çaldı. Ben de okul bahçnesine çıktım ve Kantin gidip tost alıcakken birisi kolumdan tuttu ve bir baktım Doruk. Ben:ne istiyorsun? kolumu bırak acıtıyorsun bir baktım arkasında bir kaç tane öküz var. Doruk:bak kızım bir daha bana böyle atar yaparsan dedi ve sustu. Ben:ne yaparsın arkadaki 3 tane çocuğa mı güveniyorsun? dedim ve üstüme doğru gelip Doruk:ben sadece kendime güvenirim diye fısıldadı ve gitti. Zil çaldı ve sınıfa girdim aç kaldım. Aslında hayatımda ilk defa hayatımda bu kadar çok heyecan verici,mutlu olmamıştım,nefesim kesilmişti ne diyorum ben ya .Ben kendi kendime konuşurken bi anda Doruk sınıfa girdi ve yanıma oturunca sınıftaki bütün kızlar bizim sıraya bakıyordu.Kızlardan bazıları bizim sıraya geldi ve Doruk ile konuşmaya başladılar.Ben ise kızları sıradan gönderdim ve Doruk da yine o çarpık gülümsemesini yaparak ne oldu kıskandın mı?Ben:senin nereni kıskanayım maviş dedim. Doruk:maviş mi?Ben:evet ya maviş sen bana hırçın kız dersen ben de sana maviş derim Doruk: tamam öyle olsun hırçın kız dedi.Sonra sınıfa hoca geldi ve ders yaptık. Bu ders son dersti.Sonunda eve gidebilecek diye düşünürken maviş geldi.Bir anda önüme çıkınca heyecanlandım ne var diye bağırdım hiç seni sinir etmek için dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk ilk heycan
Novela JuvenilBu hikayede 17 yaşındaki bir kızın geçirdiği olaylar hakında üzüntülü,sevinçli ve heyecanlı bir hikaye okuyacağınıza inanıyorum. Ayrıca bu hikayede belkide kendi başınızdan geçen bir olayı anımsayacaksınız. İYİ OK...