Dan nagyon meglepettnek tűnt. Szerintem nagy a baj. Nagyon furcsa és érdekesen is viselkedik. Mintha szellemet látna! Pedig tisztán emlékszem rá,hogy nem haltam meg! Dan hangját hallom:
-Jack Natali el kell mennyetek! Beszénem kell Bellel. Csak Bellel!
-Na de haver! -Kiált egyet Jack!-Nem is örülsz hogy láthatod a barátaidat?
-Nem!-Dan iszonyú furcsa! Bár Jacken látszik hogy be van rúgva de akkor is!
-Dan!-Kiáltok rá!-Miért kell elküldenünk őket?-Igaz nekem sem tetszik hogy Jack be van rúgva de akkor is.
-Ja igaza van a csajodnak Dan ne legyél bunkó!
-Jack! Te most inkább fogd be és mennyetek el! Kérlek Natali mennyetek el! Majd összehozunk egy talàlkozót,de most könyörgöm mennyetk el!-Dan nagyon érdekesen viselkedik bisztos valami nagyon nagy baj van! Úgy érzem mellé kell álljak.
-Jack tényleg mennyetek el! Eszembe jutott hogy beszélnem kell Dannal!
-Jojo rendben. Vágja rá Jack. Már megyünk is.
-Na végre. Köszönöm Bell!
-Sziasztok!
-Csá.-Nem értem Dan miért ilyen bunkó mindenkivel!Kíváncsi vagyok vajon miért kell ilyen sürgősen beszélnünk mivel nem nagyon értettem eddig mit magyarázott. Úgy bele zavarodtam abba hogy a szülei nem is a valódi szülei,hogy a végre már nem is nagyon tudtam odafigyelni.
-Dan!-Kiáltok utánna.
-Bell! Ezt nem hiszem el. Miért kellett őket idehoznod?-Már megint kezdi a vitatkozást.
-Én. Én nem is akartam hogy ide jöjjenek. Ők ragaszkodtak hozzá hogy idejöhessenek. Mint látod Jack részeg. Nem tudtam levakarni magamról ráadásul még meg is rémültem mikor mögémjöttek!
-Jó. Sajnálom! Csak nagyon ideges vagyok. Akkor tudunk beszélni?-Kérdezi halkan. Én már tényleg nem értem mi van.
-Persze. De elöbb lenne egy kérésem/kérdésem.
-Mond csak!
-El magyaráznád még egyszer ezt a "betörés" dolgot?
-Igen. De kérlek most figyelj rám nincs kedvem 6x elmondani.
-Oké!
-Tehát! 15 éves koromban kezdődött minden. Újabb nevelőszülők. Anya felbukkanása után már kezdett minden összeállni. Tudtam hogy volt valami fogadás,de nem tudtam mi. És akkor kezdődtek a betörések. Körülbelül 2 hétenát minden áldott nap betörtek hozzánk. Semmit nem vittek el,de mindig ott hagytak valamit. Első nap egy véres kést találtam az ágyamon de nem tudtam mi az. Második nap egy cetli volt a nappaliban ezzel a szöveggel: "Gyermekkorodban kerestünk de a szüleid nem árulták el hol vagy!".
Harmadik nap a levél az én szobámban volt ezzel a szöveggel "A szüleid nem a szüleid. Elhelyezőcsalád akik segíteni akartak a szüleidnek. Sikerült megtalálnunk:)!".
Negyedik nap. Talán ez volt a legdurvább leírták a fogadás lenyegét. Majd késöbb elmesélem mi is volt a fogadás. Egyenlőre ennyi elég lesz.
-Dan!-Nem értem miért sírom el magam ilyen könnyen.
-Nyugi Bell. Most azért jöttél mert valami fontos dolgot szeretnék veled megbeszélni. És ha megkérhetlek most tedd félre az önfejűséged.
-Ja igen persz. Nem is vagyok önfejű!
-Bell!
-Jó,oké,rendben. Hallgatlak!
.........
YOU ARE READING
A Titokzatos Srác
RandomEgy 17 éves lány megismerkedik egy fiúval akinek elég érdekes és zűrös az élete. A vallomása csak mégjobban megnehezíti Bell életét.A problémák nagyobbak mint azt az elején gondolni lehetne. Dan vajon teljesen normális,hétköznapi srác?