Sinir oluyorum şu kızlara.Hayır sanki dünyada başka sevecek erkek yok.Herkes ona aşık ben anlamıyorum. Tamam yakışıklı güzel yetenekli ama..
Kimden mi bahsediyorum.Tabiki de merak ediyorsunuz. Mark Tuan.Herşeyim.Bilmiyorum onu neden bu kadar çok seviyorum. Ama sanki benim hayatımda olacak tek erkek gibi geliyo.Ya da sadece kuruntu yapıyorum bilmiyorum ama vazgeçmeyeceğim.Kore'deki arkadaşımla konuştum.Bana ne zaman geleceğimi sordu.Koreli arkadaşımın adı Hyuna.Hala ne zaman geleceğimi bilmiyorum dedim.Ama çok üzülüyorum gelmeni istiyorum dedi.Bende annemi getirdim zaten iyilerdi.Konuştular ben su almaya gidene kadar annem gülwrek odadan çıktı.İçeri girdim Hyununda yüzü gülüyordu.Ne olduğunu sordum.Bişey diyeceğim ama inanmayacaksın dedi.Söyle dedim .Bu ay sonu KOREDESİN dedi.What dedin gülüm. Sen ciddimisin ciddi olamazsın yani annem bu yani izn vermez anladınmı benim annem sonuçda.Şeyma bi nefes alırmısın.dedi.Tamam dedim.Sonra orda saat 2 olduğu için yatması gerekiyormuş.Kapattı.Annemin yanına gittim.
Anne......
Anne...
...
Anne..
Ne var.Hiç konuşma bu ay sonu gidiyosun ve sadece 10 gün kalıyosun sadece sakın ordan beni arayıp burda kalcam deme uçarım kore'ye
T-t-t-tamam
Hadi git bavulunu hazıtla eksiklerini şöyle alalım.
Hemen uçtum.Yanağına bi öpücük kondurdum.Yani o kadar heyecanlıyım ki Kore ya Kore bildiğimiz Kore'ye gidiyorum.Güney Kore'ye lütfen bu bi rüya olmasın lütfen Allahım lütfen.Bavullarını hazırlamaya koyuldum. 10çift hergün giyeceğim şeyler pijama dış furçası vesayre.Pasaportum hazırdı.Evet herşey hazır...
Arkadaşlar bu benim ikinci hikayem birincisi Mucizeler ÜLKESİ okuyabilirsiniz..