Ben Gamze. Yaklaşık 4 ay önce annem ve babam trafik kazsında öldü. Ben bir süre kendime gelemedim ve hem kendime hem de etrafımdakilere zarar vermeye başladım. Yaklaşık 3 ay psikolojik(sadistlikden) tedavi gördüm. Bu ilk değildi zaten. Daha önceden de sadistlikden tedavi görmüştüm. Bu süreçte abim ve Defne hep yanımda oldular. Abimin adı Murat. Defne ise en yakın arkadaşım, kardeşim, her şeyim. Defne çok küçüklükden beri bizimle kalıyor. Çünkü Defne'nin küçükken annesi ile babası vefat etmişti ve herhangi bir akrabaları olmadığı için Defne bizde kalmaya başlamıştı.
Şimdi ise yeni bir hayat bizi bekliyordu. Kendimi sakinleştirmeyi öğrenmiştim, ama bunu her zaman yapamıyordum. Şuan uçağa binmiş gidiyorduk. Uçakta yan yana yerler bulamadığımız için üçümüzde farklı yerlerde oturuyorduk. Abim bir yerde ,Defne bir yerde ,ben bir yerde. Kulaklıklarımı takıp bir şarkı açtım ve dinlemeye başladım. Yaklaşık 3 saat sonra İzmir'e gelmiştik. Abim kalcağımız evi gösterip markete yiyecek,temizlik malzemeleri vb. şeyler almak için gitmişti. Abim önceden evin sahibiyle anlaştığı için harhangi bir sorun çıkmadı. Defne ile odalarımızı seçip yerleşmeye başladık. Ev zaten eşyalıydı yani eşya almakla uğraşmadık.
Eşyalarımı yerleştirdikden sonra etrafı tanımak için dışarı çıktım. Burası bir mahalleydi. Ama çok fazla renkliydi. Ben fazla rengi sevmezdim, en sevdiğim renk siyahtı zaten ruhumda siyahtı. Etrafda gezinirken bir park gördüm ve çimlerin üstüne oturdum. Parkta ben den başka kimse yoktu. Tabi şurdaki motorlu çeteyi saymazsak. Canım sıkılmaya başlamıştı ki birden o çete motorlarına binip yanıma geldi. Etrafımda motor sürüp duruyorlardı. Bir süre sonra dayanmadım ve "Siktirin gidin başka yerde sürün motorlarınızı!" diye bağırdım. Bunun üzerine çetenin başı yanıma gelip "Sen yenisin galiba" dedi. Bende "Sanane bundan" diye çıkıştım. çetenin başı iyice yaklaşıp "Bi daha bu kadar kolay kurtulamazsın" dedi ve omzuma çarparak gitti.
Eve gittiğimde Defne korkuyla sarıldı ve "Nerdeydin? Meraktan ölücekdim!" dedi. Bende "Sadece hava almaya çıkmıştım"dedim ve odama çıktım. Abimde bi süre sonra geldi ve elimize temizlik malzemelerini tutuşturdu. Ben abime boş boş bakarken Defne temizliğe başlamıştı bile. Abim "Hadi ne boş boş bakıyorsun, başla temizliğe.Bende odaları boyayım."dedi. Ben odamı siyaha boyamak istiyordum ve abime "Abi benim odamı siyaha boya."diye bağırdım, abim de "Tamam" diyerek etrafı boyamaya başladı.
Bir 5-6 saat sonra evin bütün temizliğini ve boyamasını bitirmiştik. Kendimi bu yorgunlukla yatağıma bıraktım ve bir anda aklıma parkta olanlar geldi. O adam ne hakla bana böyle davranmıştı, bunun hesabını ona soracaktım. Ben her zaman böyleydim bana yapılan şeyin hesabını sorardım, tabi küçük bir şeyse ilgilenmezdim. Bu da o kadar büyük bir şey sayılmazdı ama o adama gününü göstermek istiyordum. Bunları düşünürken ne zaman uyuya kaldım bilmiyorum ama sabah kalktığımda saat 12.36'ydı. Kalktığımda Defne ve abim kahvaltıyı hazırlıyordu. Defne gülerek "Oooo, hanımefendiler sonunda uyanmış" dedi ve gülmeye başladılar. Ben hala uyku sersemliğiyle etrafa bakıyordum.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra abim "Hadi biraz dışarı çıkalım" dedi ki keşke demeseydi. Çünkü Defne kulağımın dibinde birden "Evet!!!" diye çığlık attı. Bu kızı bazen parçalayasım geliyor. İçimden 10'a kadar sayıp sakinleşmeye çalıştım. Defne' de bunu farketmiş olucak ki yerine sinmiş bir şekilde korkarak bana bakıyordu. Elimden geldiğince sakinleştim ve odama gidip dolabımı açtım(ona açmak denirse, o sinirle bildiğiniz dolabın kapağını kırdım). Elime geçen ilk şeyi giydim. Siyah bir bluz, siyah bir şort ve siyah konversler. Evet her şeyim siyahtı. Zaten odam kıyafetlerim ve benzeri her şeyim siyahtı ama ben böyle mutluydum. Defne herzaman ki gibi yine gökkuşağına benziyordu. Rengarenk bir bluz ve mavi bir şort, ayağındaki rengarenk babeti saymıyorum bile. Evet sonunda dışarı çıkabilmiştik. Biraz yürüdükten sonra yine o parka geldik. Ve tam karşıma baktığım sırada yine onu gördüm...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadşlar ilk defa bir hikaye yazdım. Umarım beğenirsiniz. Beğendiyseniz yorum ve vote atmayı unutmayın.