Evet karşımda bana bakarak sırıtıyordu. Bu benim sinirlerimi bozmaya yetiyordu zaten. "Bu çocuğun derdi ne?" diye söylendim. Ben bunu içimden söylediğimi sanıyorum fakat öyle değilmiş, abim ve Defne bana boş boş bakıyordu. Abim "Ne söyleniyorsun kendi kendine?" diye bir soru yöneltti. Cevaplama gereği duymadım. Yeniden karşıma baktığımda o çocuğun hala bana baktığını farketmiştim. Birde göz kırpıyodu piç!
Artık daha fazla dayanamadım ve ayağa kalktım. Abim ve Defne bana bakıyordu. Defne "Nereye gidiyorsun?" Diye sordu ama cevaplamadan, çetenin başının yanına gittim ve "Senin derdin ne? Ne bakıp duruyorsun bana!?" diye bağırdım. Yüzünde piçce bir gülümseme oluştu ve "Sürtüklere bakmak hoşuma gidiyor. " dedi. -sürtük öylemi, sen şimdi görürsün- İç sesime güvenerek çocuğun kasıklarına dizimi geçirdim, acıyla önümde eğildiği sırada dirseğimi sırtına geçirdim.
Acı çekmesi çok hoşuma gidiyordu, o acıyla bağırışı çok iyi hissettiriyordu. Arkama bile bakmadan yürürken birden "Hiç bir şey burda bitmedi, sürtük!" diye bağırdı. O sırada arkamı dönüp "Geri geleceğin günü zevkle bekliycem." diye bağırdım ve abimlerin yanına döndüm.
Herkes bana şaşkınlıkla bakarken abim ve Defne hiç şaşırmamıştı. Çünkü alışkındılar. Ara sıra sokak kavgalarına felan karıştırdım bundan dolayı fazla şaşırmadılar.
Burda canım sıkılmaya başlıyordu. En iyisinin eve gitmek olacağını düşünerek ayağa kalktım ve abimle Defne'de benimle birlikte kalktı. Eve girer girmez odama çıktım. Odamın kapısını açtığım gibi yatağıma atladım. Kafamı yastığa koyar koymaz uykuya daldım.
2 gün sonra okul açılacaktı ve biz hala okul alışverişini tamamlamamıştık. Kahvaltıdan kalkar kalkmaz hepimiz hazırlanıp alışverişe çıktık.
Bizim okulun üniforması bir etek ve bir yakalı tişörtden oluşuyordu. Hemen bir etek ve yakalı tişörtü giydim. Etek dizimin yaklaşık 2-3 parmak kadar üstündeydi ve siyahtı. Yakalı tişört ise beyazdı. Ben üniformalarımı alıp bir çanta seçtim. Tabikide siyahtı. Defne'nin ki ise rengarenk bir çantaydı. Abim gri ve beyaz renklerinden oluşan bir çanta seçmişti.
Elime ilk geçen defterleri aldım. Bunların hepsi de siyahtı. Kalem, silgi, kalemtraş vb her şeyi alıp eve geri döndük. Evet yarın okul açılacaktı. Ve ilk günden rezil olmaktan korkuyordum. Bu gün hiç konuşmamıştık. Bir durgunluk vardı evde. Okul heyecanıdır diye düşündüm.
Biraz uyumanın iyi geleceğini düşünecek yatağıma kendimi bıraktım. Aklım parktaki çocuğa gelince sinirlerim bozuldu. Ona iyi bir ders vermek gerekiyordu. Ayrıca sınıfımın nasıl bir sınıf olduğunu düşünmeden edemiyordum. Sonra bu düşüncelerimden sıyrılıp uykuya daldım.
Sabah Defne'nin sesiyle uyandım. "Hadi kalk genç kalıcaz, hadi Gamzeeeee, uyansanaaa" diye bağırıyordu. Bense "Defne, 5 dk daha lütfennnn" diyordum. Defne uyanmıycağımı anlayınca odadan çıktı. Rahat bir nefes alıp uyumaya devam edecektim ki, Defne yüzüme su döktü. En nefret ettiğim şeydi bu. Eğer Defne'ye değer vermeseydim, ona çok kötü şeyler yapabilirdim.
Zaten sadistdim. Bu yüzden onlara bi anda kendimden geçip, zarar vermekden korkuyordum. Kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Zaten Defne'de odadan çıkmıştı.
Üstümü giyinip direk aşağı indim. Abimle Defne kahvaltıya başlamışlardı bile. Abim "Günaydın" dedi. Ben de ona "Günaydın" dedim. Defne aceleyle kahvaltıyı yaptı ve hazırlandı. Bugün cidden herkes durgundu. Okula gidip sınıflarımızı öğrendik. Abim benden 1 yaş büyüktü. Yani lise 4'e gidiyordu. Ben ve Defne ise lise 3'tük. Defne ile sınıflarımız ayrıymış. Onsuz bir sınıf nasıl olucak diye düşünmeden edemedim. Hepimiz sınıflarmıza dağıldık. Sınıfa girdiğimde boş bir yer bulmaya çalıştım ve o sırada yine onu gördüm. Parktaki o çocuk...
Ben hala boş bir yer arıyordum ama bi tek onun yanı boştu.Bu sinirimi bozmuştu. Önüme gelen ilk kıza "Başka bir boş yer var mı?" diye sordum ama kız "Bir tek orası boş" diyerek, o çocuğun yanını gösterdi. Mecburen oraya oturacaktım. İstemeye istemeye oraya oturdum. Ben oturur oturmaz parktaki, piçimsi sırıtışı yüzünde belirdi. Elime geçen ilk şeyi kafasına geçirmek istiyordum ama sakin olmalıydım.
------------------------------------------------
Arkadaşlar dediğim gibi ilk hikayem. Bu yüzden fazla bi fikir aklıma gelmiyor. Yarın yeni bölüm gelicek. Hepinizi seviyorum.