Ma trezesc am mijlocul nopti . Asa fac mereu . O aud pe bunica vorbind cu cineva . An fiecare noapte face asa doar ca mi frica sa cobor , adică an general nu mie frica de nimic dar e ceva care ma face sa nu cobor . An fiecare noapte vorbeste cu cineva apoi eu nu mai pot dormi . Noroc ca acum doua zile sa terminat scoala si nu mai trebuie sa mai fac grij ca o sa adorm si o sa astăzi .
Mai fac curaj si ma duc la dulap repede si īmi iau o pereche de clinti negri , un tricou alb si o pereche de teniși albastri . Cobor jos si când sa vad cu cine vb bunica mam ampiedicat si am cazut iar acel băiat misterios veni antro secundă la mine deci era vampir . Ma ajuta sa ma ridic si când ma imobilizez pe picioare eram la cativa centimetri de el . Avea par negru , față alba , ochi albastri , frate era al naibi de frumos . Efectiv ma holban la el .
- esti bine . Spuse el si ma trezi din vis se
- Ăăă... ă da sunt ... sunt bine ... mersi ca mai prins . El doar ami zâmbi . Frate avea un zâmbet de milioane .
- de acum acolo sa ai grija da ?
- da
Apoi se andeparteaza de mine
- mersi Mellody ( bunica mea )
- pentru nimic Alec . Sa mi ne vizitezi
- cu siguranta . Apoi pleacă facanduse nevăzut
- am ... cine era el ?
-pai era ... el era ... am ...un vampir care a venit sa ma antrebe când se organizează balul dar i am spus ca globul nu a strălucit asa ca nu stiu
-pai când veneam jos an atelierul tău de vrăji strălucea ceva .
-serios .? KAT nu ati bate jos de mine
- nu serios stralucit
Apoi bunica urca sus cu viteza vântului iar eu o urmez . Can am sjuns si eu acolo bunica zambea si murmură ce vă an barbă .
- scumpi balul este peste 2 zile . Nu ati pare bine?
- Nu !adică o sa plec si nu o sa te mai vad .
- stai linistită o sa ma vezi .
Apoi bunica ma țară str pana an pod .
Apoi scoate o rochie alba tip prințesa pana deasupra de genunchi . Mi o puse pe langa mine iar rochia străluci .
- scumpo regele a pus o vrajă si rochia străluceste doar lângă persoana care ai este potrivita regelui . Acum dute si din o pe Larisa si spun ei sa dea sfoara an țară ca peste 2 zile e balul , eu trebuie sa al anunt pe Alec . Apoi pleacă . Ma duc an camera si o sun pe Larisa si ai spun de bal apoi ma duc sa ami fac un dus . Întru an dus si las apa fierbinte sa ami dezmierde pielea . Nu ami pot scoate din minte acei ochi albastri . Erau ca doua o ceane .După ce ies din dus ma duc la dulap si după ce ami iau lenjeria intimă ami aleg o pereche de pantaloni negri str anti ,un tricou alb cu un vultur si o pereche de tenisi albi cu buline negre . Ma duc la oglinda di ami prind părul antr-o coda de al apoi fac un machiaj lejer .
După ce termin ma duc la balcon si privesc soarele care anca nu răsărirea . Sar de la balcon si an cel sa alerg . Din fuga sar pe burta si ma transform an lup . Ami scutur blana alba impecabilă apoi continui alergatul