Toată ziua am stat pe afara său pe la Larisa. Am vorbit cu ea si maine o sa vina la mine ca sa ne uităm la niste filme apoi sa ne pregătim pentru bal .
Bunica trebuie sa se fi impacientat rău . Nu vreau sa fiu a unui vampir . Nu vreau sa fac tot ce ani spune el .
Nu ami pot scoate din cap acei ochi albastri . Of oare ce o fi cu mine ?
Am intrat an casa iar bunica sări de pe canapea si ma lua an brate
- unde sfânta maica Tereza si fost ?!
- bunica am fost pe la Larisa . Nu vreau sa ma gândesc ca e posibil sa nu o mai vad vreodată .
- stiu scumpe dar acum sute repede an pat .
-buni astepti pe cineva ?
-nu logic ca nu ,AM dute repede pentrucă maine o sa mergi la bal
Ma duc an camera si ma arunc an pat si adorm imediat .Ma trezesc din cauza razelor care se jucau pe fata mea .
Ma dau jos din pat si mai iau telefonul si ma uit pe ceas .
O_o este 11:56 !!!!!!!!ce ?
OMG trebuie sa o sun pe Larisa .
Convorbire telefonicăAlo Larisa ?!?! E ora 12vunde esti ?!?!?!?!?!?!!!!!
Cine e la telefon ?
Kat . Acum miscati fundu aici . Ne anonim an pădure .
Bine
Am mers repede la baie si mi-am facut rutina de dimineata apoi mam asteptat spre dulap si mi-am luat : o pereche de pantaloni scurți roz cu talie an altă ,un tricou pana an buric din dantelă care lasă la iveală sutienul negru ,o pereche de platforme negre apoi mai fac un machiaj natura si cobor jos . Se pare ca bunica nu e acasa . Probabil sa dus 0cu chestiile ei lanpalat .
Cobor jos si ma duc afara anchizand usa an urma mea . Alerg iar apoi ma arunc pe burta ,orasele mele punanduse an forma corespunzătoare (de lup)
Alerg până la marginea teritoriului meu iar cand ma opresc vad un lup gri . Semn ca Larisa a ajuns deja . Ne transformăm amândouă an oameni apoi ne ambratisam
- of nu pot sa cred ca nu o sa re mai vad vreodată . Dar totusi astept cu nerăbdare balul
- Larisa . Eu nu astept balul asa ca nu mai aduce vorba de asta
- ok morocanila hai la tn sa vedem un film si sa a ne pregatim pentru bal . Am mers la mine si nesm uitat la un film apoi am adormit pe canapea amandoua .