3.Kapitola - Ach tá Mallorca...

56 5 0
                                    

Prileteli sme na letisko. A čo išla prvé urobiť Estel? No jasné, kúpiť si niečo od Victoria Secret. Ááách už na s tým štve! Všade iba nakupuje. Síce je to moja naj kamoška alebo NKNS, ale toto už je moc! Konečne nás doviezol Robert (šofér osobnej limuzíny) na luxusný päť-hviezdičkový hotel. Po prílete sme na totálku zmorené tak sme šli hneď do postele.

DEŇ Č. 2

Ráno som sa zobudila sama na izbe. Pozrela som sa do kúpeľne, do osobnej sauny, obývačky, šatne ale Estel nikde nebola. Išla som sa spýtať na recepciu či Estel nikdo nevidel, ale nikdo nič. Cestou naspäť na izbu som vrazila do neskutočne pekného chalana.
,,Preboha prepáč."
,,Nič, nič som v pohode. Naviac som rád keď do mňa narazí taká pekná baba." povedal.
Bola som zarazená, že hovorí po slovensky.
,,Ty si Slovák?" spýtala som sa.
,,Dá sa povedať." dodal.
,,Inak veľmi pekne ďakujem za kompliment." povedala som.
,,Prosím." zdvorile dodal.
,,Máš dnes večer niečo v pláne?" spýtal sa.
,,Večer nemám nič."
,,A nešla by si do baru?"
,,Ale jasné a veľmi rada." odpovedala som.
,,Tak o pol deviatej sa vidíme." povedal.
,,Oki tak ahoj." dodala som.

TO BE CONTINUED

******
Dúfam, že sa Vám táto kapitola páčila. Určite mi dajte vedieť vaše ohlasy do komentárov.

xoxo Terry ❤️

Môj perfektný životWhere stories live. Discover now