Capitolul 1

168 10 1
                                    

   Ura între națiuni provoacă suferința oamenilor nevinovați. Atunci cand cele 5 Sate ascunse ninja s-au aliat după ultimul si cel mai mare razboi, ei n-au bagat de seamă că, satele ascunse din țarile mici încep conflicte în care oamenii au trebuit să işi paraseasca casele pentru a se refugia în alte parți. Un Shinobi din Satul ascuns între Umbre îsi da seama ca razboiul o să ajungă si la poarta lor astfel că îsi trimite fiul pe nume Yisu in Konoha (Satul ascuns între Frunze). Dupa un drum lung Yisu ajunge în sat împreuna cu Haruko si Gin noua lui familie. Ei sunt dusi la Hokage care le repartizează o casă. Între timp Shikamaru intră pe usa pentru a raporta ce s-a întâmplat în misiune.

Shikamaru: Războiul ia amploare se pare că țarile se amestecă şi ele cu armata.

Hokage: Altceva?

Shikamaru: Doar atât.

Hokage: Bine lucrat...

Shikamaru se indreaptă spre uşa. Înainte de a pune mâna pe clanță îl aude pe Hokage:

Hokage: Ce ar fi să le arați drumul către casă noilor proprietari...?

Shikamaru: Hmm...Am de ales?

Hokage: Nu!

Shikamaru: Bine.

Shikamaru îi îndruma pe cei 3 la noua lor casă. Yisu privea cum încet-încet iese tot mai tare în afara oraşului până ajung într-un loc îndepartat la marginea satului. Acolo se afla o casă din lemn derapanată gata să cadă la primul vânt puternic.

Shikamaru: Se pare că am ajuns...o zi buna!
Haruka: Mulțumim

Dupa ce Shikamaru plecase, Haruka se întoarce şi se uita în casă.

Haruka(În gand): Se pare că o sa am mult de lucru(oftând dezamagit)

Yisu: Aici o să stăm noi?

Gin: Se pare ca da. Îi raspunde cu o voce blanda si sigura pe ea. Haruko se apropie deschide uşa şi se uita prin ea. Dupa care se apucă să o repare cu ce are şi cum poate el mai bine.

     Mai târziu, dupa un timp, Haruka îl înscrie pe Yisu la academie. Yisu se îndreapta fericit cu gândul că o să-şi faca pentru prima data prieteni. Deschizând usa de la intrare aude vocile celorlalți copii care vorbeau între ei.

- Asta-i puştiul refugiat care s-a mutat aici?

- Pare ccam încrezut...

- E doar un ratat...

- Nu îmi plac străinii, tot timpul fac probleme.

- Nu face parte din nici un clan, nu? Nu merita sa devina ninja!

      Yisu, auzind se descurajează şi îşi vede de drumul lui fără a mai vrea sa aiba prieteni în academie. Ajungând în clasă, el este prezentat colegilor, dupa care se duce cu privirea în pământ şi ignorând spusele celor din jur care îl vorbesc de rău aşezându-se
în ultima bancă şi acolo stă pâna la terminarea orelor. A doua zi în timpul pauzei, se apropie un baiat, înbracat modest, zânbind şi încercând să fie cât mai prietenos.

- Sper sa fim prieteni. Salut numele meu e Isamu, al tău?

Yisu se întoarce nepăsator către el şi îi răspunde.

Yisu: Nu am nevoie de prietenia ta!

    Isamu este dezamagit şi iese afară din clasă. La sfârşitul orelor Yisu se îndreaptă spre casă. Pe drumul obijnuit este întâmpinat de patru persoane ce îl înbrâncesc şi da cu el de pământ.

- Uite puştiule noi o să curățăm locul ăsta de oameni ca voi care nu fac parte din sat!

Yisu se ridică de la pământ şi îi î treabă.

Yisu: Ci...Cine sunteți voi?

- Noi suntem cei din Rădăcină şi nu permitem aşa ceva! Unul dintre ei scoate un shuriken şi îl aruncă catre Yisu. Acesta îl nimereşte în piept după care se uita mai atent si îsi dă seama că a fost o înlocuire.

ANBU(Rădăcină): Cee, idiotule cum ai putut să îli scapi???

ANBU(Rădăcină): Ah ne-a ținut de vorba şi a scapat...Hmm...

ANBU(Rădăcină): Lasă, data viitoare o să îl prindem si pe el, şi familia lui!

Yisu ajunge în grabă, intră in casă şi trânteşte uşa dupa el, se lasă cu spatele sprijinit de usă respirând greoi, Horuka se uită la el.

Horuka: S-a întâmplat ceva?

Yisu îşi trage sufletul 5 min şi îi raspunde:

Yisu: Nu s-a întamplat nimic, am fost alergat de un câine. Dupa care se duce în camera lui şi se pune în pat.

Naruto şi Sasuke se îndreaptă spre biroul lui Hokage. După ce ajung le este prezentata misiunea.

Hokage: Sunt zvonuri ca cei din Rădăcină încă mai acționează în secret şi voi doi fiind Sennini sunteți cei mai capabili pentru a-i spiona.

Sasuke: Se pare ca este urmaşul lui Danzo?

Hokage: Se pare ca da.

Naruto: Si noi ce trebuie sa facem?

Hokage: Scuze Naruto, am stat şi m-am gândit mai mult, este posibil să-l trimit doar pe Sasuke.

Naruto: CEEE, DE CE EL?? Arătând cu degetul catre Sasuke

Holage: Este o misiune de spionaj şi mă tem ca eşti prea...

Naruto: Prea ce?

Sasuke: Prea gălăgios!

Naruto: Nu-i adevarat!

Hokage: Bine bine, am sa va las pe amândoi. Spionați doar membrii din dosarul acesta si raportați. Nu va amestecați în nimic alceva ați înțeles?

Naruto: Da!

Sasuke:Da!

     După care Naruto şi Sasuke se fac nevazuți.

       Este o zi ploioasă şi mohorâtă Yisu iese de la cursuri şi se îndreaptă spre casă. De această dată este atent sa nu se întâlneasca din nou cu cei din Rădăcină şi schimbă drumul pe care se întoarce, dar el nu baga de seama ca eate că este urmarit, astfel îi conduce către locuința lui. Yisu îl vede pe Horuka ce îi iese în cale alergând către el şi se uita ciudat.

Horuka: Yisu ai grijă în spate!!

El îl împinge pe baiat, ca urmare ANBU îl sfâşie cu sabia pe Horuka. Yisu fugind spre casă se uită în spate cu lacrimi în ochi la omul pe care îl considera un tată. Ajunģând în casă o vede pe Gin plină de sânge, în spatele ei un alt membru din Rădăcină.

Naruto: Generația de dupa RazboiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum