~ Capitolul 2 ~

122 5 1
                                    

Ma intalnesc cu Laura si Helena in fata portii. Le salut si intram in curte apoi in facultate. Ajungem la sala si ne asezam frumos in banci si asteptam profesorul. Era plictiseala nimic mai mult. Profesorul intarziase deja 20 de minute. Pe la jumatatea orei isi face si el aparitia.cu niste hartii in mana. Ma intrebam ce referate ne mai da. Erau defapt niste teste date de noi. Profesorul ne imparte testele cu grija,Helen a luat 10, Laura a luat 4 ,iar eu am luat 8. sa fim seriosi meritam mult mai mult dar ce sa fac:Viata merge inainte! Tac si inghit in sec. Nu-mi vine sa cred ca Laura si-a aprins o tigara in clasa. Profesorul a amenintat-o ca-i scade nota la test, dar cu cine sa vorbesti. Se vede pe fata ei ca nu era pe lumea asta, ea era departe undeva. Asa facea tot timpu cand avea tigara in mana. Io iau si ii dau doua palme. Isi revine si se trezeste la realitate. Incepe sa-si ceara scuze de la profesor.

Dupa atatea rugaminti aprinse din partea Laurei profesorul se indura sa o ierte cu conditia sa nu se mai intample. 

Desi era greu pentru o dependenta de tigari precum era Laura sa se abtina sa mai fumeze, a acceptat deoarece patru era o nota mica, iar scazuta cu un punct dadea nota 3, o nota mai mica. Nota 3 ii asigura corigenta. Chiar daca nu-I placea sa invete vroia sa promoveze.

Clopotelul se auzi si ne anunta terminarea cursului. Acesta era momentul cel mai neplacut al profesorului, care era obseda in arta de a preda. Cel mai plin caiet il am la acest professor. Chiar daca scri mult are o parte buna, nu mai trebuie sa inveti. Daca te vedea ca scri iti dadea media 10 fara a te mai asculta. 

Intr-un final profesorul se hotari sa ne lase sa iesim. Cand ies dau de Angela care intarziase la scoala. Motivul era deja inteles dupa privirea ei: a avut ceva treaba cu Jez.

I-am spus de nu stiu cate ori sa o lase mai moale cu sexul. Imi amintesc foarte bine toate certurile mele cu ea pe tema asta. In fine! E viata ei, face ce vrea cu ea! Nu o pot obliga sa renunte la sex asa cum nici pe Laura n-o pot obliga sa renunte la tigari.

O rog sa vina cu mine in curte. Iesim prin gramada de stundeti care se inghesuiau sa iasa afara. Da nu inteleg de ce vor sa iasa afara cand afara sunt sub 0 grade Celsius. Fiecare cu a lui! Ne asezam pe o banca libera din dreapta porti. Soneria telefonului meu a inceput sa se auda in jurul meu si ma anunta ca ma suna cineva. Era Dilan , care era curios la cat ies de la scoala! Nu-l inteleg. Poate fi atat de curios in privinta anumitor chesti dar poate fi asa de nepasator in privinta altora. Pot spune ca nu l-a interesat niciodata scoala. El traieste doar din traficul de tigari si bani lu' taicasu, care ii un om de afaceri renumit.

Dupa ce ii inchid imi bag telefonul in geanta. Constienta ca s-a sunat o trag si pe Angela dupa mine pana in sala. 

Intra profesoara care ii extreme de punctuala. Punctualitatea ii o calitate de baza a ei pe langa severitate si humoristica. Striga o data catalogul si pune absenti. Toata ora se puteau auzi din directia clasei noastre doar hohote de ras. Aceasta era ultima ora a mea pe ziua de azi. Stiu ca vi se pare ciudat sa am doar doua ore pe zi , dar e o facultate cu program mai lejer. Ies in curte si ii telefonez lui Dilan, iar acesta imi raspunde la toate intrebarile si rugamintile mele si in 5 minute apare in fata facultati. Intru in acel minunat jaguar negru pe care il conducea si care era defapt pe numele tatalui sau.

Ii place foarte mult viteaza asa ca in numai 5 minute am fost acasa. Cobor incet si saruntandu-l de “La revedere!” ma indrept spre usa casei mele.

P.S: Multumesc pt voturile voastre si pt c-o cititi. Am pus si urmatoarea parte. :D XX

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 23, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Atunci cand viata iti ia totul...!![+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum