Sunetul enervant al ceasului desteptator ma trezeste si ma anunta ca trebuie sa merg la facultate. Ma ridic in sezut si opresc alarma. Dau plapuma grea de pe mine si ma ridic cu greu din pat. Parul ravasit imi aluneca pe spate. Pijamalele stau cam sifonate pe mine. Le dau jos inlocuindu-le cu niste pantaloni de blugi cu craci si un tricou cu Mafia imprimata pe el. Intru in baie si ma asez in fata oglinzii. Incep sa-mi piaptan parul si il prind intr-o coada in varful capului. Dau cu putina apa rece pe fata si imi frec mainile cu sapun. Iau periuta de dinti de la locul ei si imi perii dintii. Dupa ce termin ma sterg usor cu prosopul. Cobor scarile incet si intru in bucatarie. Iau din dulap cerealele si din frigider laptele. Le amestec intr-un bol si incep sa mananc. Soneria usii a inceput sa sune. Ma indrept catre usa si ma uit pe vizor. Era tata. Deschid usa si ma indrept spre bucatarie sa-mi termin de mancat.
Ii simt prezenta in pragul usii si mirosul puternic de bautura. Se uita atent la mine. Ma ridic si trec pe langa el de parca nu l-as fi vazut. Imi iau geanta din living si telefonul de pe masa. Formez numarul lui Dilan. Il chem, sa vina dupa mine. In cinci minute a ajuns in fata usii un jaguar negru. Deschid usa si intru in el. Deschid geamu si imi aprind plictisita o tigara. Masina se oprii in fata facultatii si cobor.