Kapitola 1

198 14 2
                                    

Sme na nástupišti 9 a 3/4 a lúčime sa s ockom. Mamka nemohla ísť s nami lebo má veľa práce. Objímam ocka keď ma brat potlapká po pleci že už mám ísť. ,,Scorpius postaraj sa tam o Mirandu." Povie otec Scorpovi. Je o dva roky starší, preto mu otec hovorí aby sa o mňa staral. Scorp len prikívne a ďalej hľadá v dave kamarátov. ,,Otec. Veď už mám dvanásť, nie som malá, viem sa o seba postarať sama." Protestujem. Na Rokfort idem o rok neskôr lebo ten rok kedy som tam mala ísť, som bola u Sv. Munga kvôli problému s dýchaním či čo. Jediná výhoda na tom je že viem všetko čo sa v prvom ročníku učí.

,,Miranda, ty budeš vždy moja malá princezná." Povedal otec a pohladkal ma po mojich vlasoch platinovej farby. Spolu s očami som ich po ňom zdedila.

Prekrútila som očami a prišla k Scorpovi. ,,Ahoj oci. Uvidíme sa na Vianoce." Povedala som a zakívala mu.

Scorp mi povedal že môžem sedieť s ním v kupé. Prikývla som, ale teraz sa odtialto chcem dostať. Sú tu aj tý jeho kamaráti a mňa si nevšíma. Postavím sa a prejdem ku dverám. Víjdem z kupé a rozhodnem sa ísť pohľadať vlastné.

Kráčam po vlaku keď začujem smiech a dupot topánok. Nestihnem sa otočiť lebo do mňa niekto vrazil a ja som spadla na zem. ,,Dávaj pozor." Zhúknem na dotyčného a snažím sa vyškriabať na nohy. ,,Pozri Fred. Nejaká prváčka chce byť drzá." Znova sa zasmeje chlapec a štuchne do mňa. Začínam chytať nervy a rychlejšie dýchať. Postavím sa a otočím sa na chlapca. Snažím sa skludniť dych, no moc sa mi to nedarí. Zacítim ostrú bolesť v plúcach a zveziem sa k zemi.
Zhlboka dýchaj. Musíš dýchať.
Opakuje môj vnútorný hlas.
Bolesť v plúcach sa zosilnuje.
,,Scorpius!" Zakričím chraplavím hlasom a snažím sa dýchať.
,,Á. Takže Malfoyová. Voláš brata aby sa o nás postaral?" Znovu sa zaškerí chalan. ,,James. Ja myslím že si jej niečo urobil. Veď ledva dýcha." Povie druhý chalan.
,,Scorpius!" Zakričím ešte raz a dúfam že to už počul. ,,Miranda!" Začula som vystrašený hlas môjho brata. ,,Scorpius. P-prosím rýchlo m-mi prines taš-tašku." Povedala som a prerívane dýchala. Tý dvaja chalani niekam zdrhli ale to mi je jedno. Scorp niekam odbehol a o chvíľu prišiel aj s mojou taškou. Z bočného vačku som vytiahla malú flaštičku s bledoružovou tekutinou. Rychlo som ju otvorila a vypila. Bolesť mierne ustupovala a Scorpius ma zobral do voľného kupé. Sadla som si k oknu a Scorpius oproti mne. Už som sa ukludnila a pozorovala prírodu vonku.
Neviem ako no po chvíli som zaspala.

...

,,Miranda, vstávaj už sme tu." Prebudí ma hlas môjho brata. Otvorím oči a uvidím Scorpa stojaceho pri dverách. ,,Daj na seba hábit a poď." Povie a hodí mi môj hábit. Oblečiem si ho a idem za Scorpom. Spoločne výjdeme z vlaku. ,,Prváci ku mňe." Začujem hrubý hlas. Otočím sa na Scorpa a ten prikývne. Kráčam k poloobrovi a ostatným prvákom. ,,Teraz pôjdeme k loďkám, ktoré nás prevezú cez jazero k Bráne Rokfortu. Poďte zamnou." Povie poloobor a všetci sa pohneme a kráčame za ním.

V loďke som sedela s dvoma chlapcami a jednim dievčaťom. O niečom sa horlivo rozprávali no ja som ich nevnímala a sledovala som ako voda naráža do brehov jazera.
,,Ahoj, som Rose Weasleyova, nechceš sa k nám pridať? "
Z premíšlania ma vytrhol dievčenský hlas. Zdvihla som hlavu a všetci traja na mňa pozerali. ,,Eh..Miranda Malfoyová. O čom sa rozprávate?" Predstavila som sa a spýtala sa ich. Rose sa zasekla a s pootvoreními ústami na mňa pozerala. Spamätala sa až vtedy keď ju modrovlasý chlapec štuchol do nohy. Rose sa prebrala z 'tranzu' a pozrela sa na chlapcov. ,,O tom v akej fakulte by sme chceli byť. Mimochodom toto je Teddy Lupin." Ukázala na modrovlasého chlapca ,,A toto je Albus Severus Potter, ale hovoríme mu Al." usmiala som sa na nich a kívla hlavou že rozumiem. ,,V akej fakulte by si chcela byť? My traja v Chrabromile." Povedal Teddy. ,,No, keďže som Malfoyová tak mám zaručené miesto v Slizoline. Ale neviem, nejak ma to neláka." Povedala som a pokrčila ramenami. ,,Nikdy nevieš." Povedala Rose a usmiala sa.
Naštaste už bol pred nami hrad tak sa všetci traja otočili naň.

What's your problem, Potter?!Where stories live. Discover now