Ubehol rok a ja so Scorpom stojíme v hale nášho domu a čakáme na babku. Ideme spolu do Šikmej uličky napkúpiť potrebné veci. Tento rok idem do tretieho ročníku. Mňa, Rose a Kate v priebehu prvého ročníka presunuli do druhého.
Má to však jednu nevýhodu a tou je Potter.Z premýšľania ma vytrhol príjemný hlas babky.
,,Tak čo moji krásni? Môžeme ísť? " Usmiala sa na nás a pošúchala dlaňami o seba.
So Scorpom sme naraz prikývli a chytili babku za ruku.
Ozvalo sa silne PUK a my sme sa premiestnili.Otvorila som oči a uvidela som tú krásnu uličku plnú čarodejov a čarodejníc rôzneho veku. Zrazu ma niekto zvalil na zem. ,,Miranda! Tak veľmi si mi chýbala." Výskala Rose a drtila ma v silnom objatí. ,,Rose. Aj ty si mi chýbala. Ale polámeš mi všetky kosti." Zasmiala som sa a Rose sa hneď postavila a pomohla mi vstať. ,,Prepáč Mir." Slabo sa usmiala. Úsmev som jej opätovala a pozrela som sa na babku. ,,Baby? Môžem ísť nakupovať s Rose?" Opýtala som sa babky a nahodila som psie oči. ,,Iste že môžeš Beka." Usmiala sa na mňa. ,,O tri hodiny sa stretneme pri Gringotových. Tu máš galeóny a na nič nezabudni." Povedala a podala mi tri väčšie vrecúška s galeónmi. Zobrala som si ich a objala som ju. ,,Ďakujem." Povedala som, schmatla som Rose za ruku a rozbehla som sa do kníhkupectva.
...
S Rose chodíme po Šikmej uličke a rozprávame sa.
,,Mir? Prečo ti babka vtedy povedala Beka?" Prerušila ticho Rose. Vzdychla som si a zahladela sa do diaľky. ,Moje celé meno je Miranda Chloe Rebeka Malfoyová." Povedala som jej celé meno a pousmiala som sa. Vytreštila na mňa oči a zastavila v ceste. ,,Tri mená?! Miranda prečo si nám to nepovedala." Spýtala sa Rose a hrala urazenú. ,,Rose. Nechcela som aby to niekto vedel." Povzdychla som si. Opäť sme pokračovali v ceste ku Gringotbanke, keď som v diaľke uvidela strapaté havranie vlasy. Potter! ,,Rose poď sem rýchlo!" Zatiahla som ju do najbližsieho obchodíku a rychlo zavrela dvere. ,,Miranda! Čo ribíš?" Spýtala sa ma Rose. ,,Nič, len sa chcem skryť pred Potterom. Naposledy keď som ho stretla som sa skoro udusila Rose. Prepáč ale nechcem zomrieť v trinástich." Povedala som a uškrnula som sa. Rose len prekrútila očami a otočila sa chrbtom ku dverám.Pri konci školy ma večer na chodbe, bohužila nepripravenú, zastihol Potter. Neviem ako, ale zistil že sa neuveritelne bojím klaunou. Všade bola tma, jedíné svetlo bolo z môjho prútika. Predomnou sa zjavil strašidelný klaun. Vykríkla som a chcela som utiecť druhou stranou lenže som vrazila do druhého a spadla som na zem. Približovali sa ku mňe a ja som sa plazila od nich ďalej ale narazila som do steny. Začalo sa mi ťažšie dýchať až som odpadla. Nakonec som sa prebrala na ošetrovni s tým že som bola mimo tri týždne. Kate mi povedala že tý klauni boli Potter a Fred.
,,Mir? Všimla si si ako sa volá tento obchod?" Z premýšlania ma vytrhne Rosin hlas. ,,Nie. Prečo?" Povedala som a otočila som sa od dverý. Pred nami boli veľké police s rôznymi vecam. Na jednej polici boli samé bilinky a ďalšie ingrediencie do elixírov, na druhej boli knihy s receptami rôznych elixírov a predpokladám že celý obchodík bol zameraný na elixýri. S Rose sme sa vybrali k polici s knihami a prezerali sme si ich. Zaujala ma jedne kniha s bledo fialovým obalom. Zobrala som ju do rúk. Elixíri pre zabavenie. Prečítala som si názov a otvorila ju na náhodnej stránke. Elixír na prefarbenie vlasov. Uškrnula som sa.
V tej knihe sú rôzne elixkýri čo by sa mi hodili na vymýšľanie pomsty. ,,Rose našla si niečo zaujímavé?" Spýtam sa kamarátky, ktorá kráča ku mne. Na tvári mala úsmev od ucha k uchu a v rukách držala tenkú knížku. Podala mi ju. Omámujúce elixíri. Prečítala som si názov knihy a usmiala som sa na Rose. ,,Kúpiš ju?" Opýtala som sa jej. Rose prikývla a usmiala sa. ,,Ideme?" Spýtala sa ma a zobrala si knihu. ,,Ideme." Usmiala som sa. Zaplatili sme knihy a vyšli sme z obchodíku.