Kapitola 4

120 12 6
                                    

Vošla som do prázdnej, chrabromilskej klubovne. Ani sa nečudujem že je prázdna, veď je nedeľa ráno. Iba poriadny psycho, ako ja, by vstal tak skoro.
Prejdem k dievčenskím izbám a otvorím posledné dvere.

Hneď ako zavrem dvere sa mi Rose hodí okolo krku. ,,Beka. Ani nevieš ako som sa o teba bála. Kde si sakra bola?" Spýtala sa Rose. ,,Bola som sa prejsť k jazeru." Poviem a sadnem si na postel. ,,A to si sa tam prechádzala dve hodiny?" Zapojila sa do rozhovoru Kate a ja som na ňu nechápavo pozela. ,,Dve hodiny? Veď som z izby odchádzala o šiestej a teraz je" pozela som na hodinky,,osem?!" Zhrozene som prebodávala ručičky. ,,A nebola si ty náhodou s Jamesom?" Pozrela na mňa Rose so zdvihnutím obočí. ,,Pre merlina Rose! Čo si O mne myslíš?! Ja niekde s Potterom?! A dobrovoľne?!" Rose a Kate sa zasmiali. Prekrútila som očami. Zo skrine som si vytiahla bledomodré nohavice, biely sveter pásikmy, béžovú šatku a išla som do kúpene.

Veci som si položila na umývadlo, vyzliekla som si športové oblečenie a vliezla som do sprchy.

Teplé kvapky vody mi dopadali na pokožku a ja som sa uvolnila. Všetky myšlienky som si usporiadávala v hlave a úplne som stratila pojem o čase.

Spamätala som sa až keď teplé, upokojujúce kvapky vystriedali studené. Vypla som vodu a zabalila som sa do uteráku. Umyla som si zuby a tvár a začala som si rozčesávať vlasy.

Po piatich mynútach som sa obliekla a vyšla som z kúpeľne. ,,No konečne Beka." Povie Rose a vojde do kúpeľne. ,,Mimochodom Rose, nieje teplá voda." Zakričím do kúpelky. Rose zapiští a ja sa so smiechom vytratím z izby.

Rýchlo zbehnem do klubovne no pri gauči sa s niekim zrazím. Zatackám sa a nebyť niečích silných rúk, už by som sa válala na zemi. Stále sa smejem na Rose a neobťažujem sa pozrieť s kým som sa zrazila. Neznámy ma pustil a ja som sa zvalila na gauč. ,,Na čom fičíš Malfoyová a prečo sa nepodelíš." Začujem ten otravný hlas no vďaka mojej dobrej nálade ma to neurazí a smejem sa ďalej. ,,Daj mi pokoj Potter." Poviem na oko vážne, keď sa mierne ukludním no nevydržím to a znova sa začnem smiať. ,,MIRANDA CHLOE REBECA MALFOYOVÁ!! NEŽELAJ SI MA!" Začujem Rose ako kričí a dupe po schodoch. ,,Ups. Nadurdená Ružička ide." Poviem a rozosmejem sa. Rýchlo vstanem z kresla a pozriem sa na Pottera. Zaškerím sa. ,,Schovaj ma Potter." Poviem a začnem sa znova neovladatelne smiať. ,,Tu si! Veď počkaj, ty sa ešte zasmeješ!" Povie Rose a rozbehne sa ku mne. Vytiahne prútik a zakričí formulku.
,,AQUAMENTI!" Mňa v tom momente obleje studená voda. Zapištím, zvalím sa na zem a neprestávam sa smiať. Vôbec mi nevadí že sa na celé naše divadielko pozerá Potter a polovica chrabromilčanov. ,,Čo vyviedla keď ju takto trestáš?" Spýta sa zo smiechom Lily Potterová, ktorá k nám stihla prísť. ,,Čo vyviedla?! Ráno sa na dve hodiny odprace preč my sa môžeme od strachu pretrhnúť a potom si slečinka vleze do sprchy je tam zavreta pol hodinu a minie všetku teplú vodu. Ja ju netrestám ja sa jej odplácam." Zúri Rose a Lily sa už vála po zemi. ,,No dobre vy šialené ideme na ranajky." Zasmeje sa Kate. Ani som si nevšimla kedy prišla. ,,Poď Beka. Už sa tolko nesmej." Zdvíha ma zo zeme Kate no nedarí sa jej a ja znovu spadnem na zem. ,,Hej nestojte tam tak a pomôžte mi. S ňou to bude ťažké." Povie Kate a spolu s Lily a Rose ma zdvihnú zo zeme. Trochu som sa ukludnila a poobzerala sa okolo seba. V klubovni sme zostali len mi štyri a pár druhákov. Vytiahnem prútik a jedným mávnutím sa usuším.

,,Tak Beka, môžme ísť na raňajky?" Spýta sa ma Kate a ja sa zachvechtám. ,,Pravdaže madam." Poviem a uškrniem sa na ňu. Buchne ma do pleca no zasmeje sa. Všetky štyri spolu vijdeme z chrabromilskej klubovne a kráčame do Veľkej siene.

Sadneme si k zaplnenému stolu a ja si zoberiem iba jablko. ,,Beka, to ti bude stačiť len to?" Neveriacky na mňa pozerá Kate a ja iba prikívnem. ,,No tak toto nie. Keď sa normálne nenaješ tak to do teba narvem aj keby to malo byť to posledné čo urobím." Prisadne si ku mne a na tanier mi dá žemľu so šunkou. Povzdychnem si a pokrútim hlavou. Pozriem sa nato a neochotne to začnem jesť.

***

Po tom ako sme dojedli, sme išli do klubovne rozvalili sa na gauč pri krbe.





Tak je tu nová časť. A asi aj posledná. Nemá to význam aby som s tým pokračovala. Lúčim sa s vami ľudia.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

What's your problem, Potter?!Where stories live. Discover now