Öldü sandığınız halde yorumlara abanarak mutlu ettiğiniz çakma yazarınız hala acı çekiyor dostlar. Hani hep diyorlar ya, bu seneyi bi atlat sonra üç sene rahatsın, şu teog bi geçsin sizi rahat bırakıcaz falan diye. Yalannn arkadaşlar hepsi yalaann sakın kanmayın. Lisenin en iyi senesi ilk senesiymiş. Bana bakın, birazdan biyolojiden İngilizce olarak plastid sunumu hazırlayacağım. İdeal tatil diye buna derler. Teog bitsin rahatsınız yalanlarıyla bizi dokuzuncu sınıfa kadar getirdiler ama burada biraz sıkıntı var. Ben de hazır bana girmekte olan derslere ara verir gibi olurken, wattpad kariyerimi zirvede bırakmaya karar verdim. Veda hutbemi yazarken, nasıl daha da uzatıp sunumdan yırtarım diye çok düşündüm. Ama olmayınca olmuyor işte. Belki ilham gelir ve sevgili derslerim izin verirse öteki yapıtımdan (!) insanların beynini yakmaya devam ederim belli mi olur. Şimdilik elveda dostlar, biyoloji kitabı bana el sallıyor, ben gideyim artık.
Not: Evlilik programlarını fazla izlemeyin, bu aralar baya troll çıkıyor milletçe nasıl işsizlersek artık. Ama ben sanmıyorum bir iki trollün esra erolu yıldırabileceğini. Yuva kurmak sevaptır felsefesiyle bir bin yıl daha gidecekler, sakın kendinizi kaptırıp da bağımlısı olmayın. Bir kez başlayan bırakamıyor abi dedemden biliyorum. Kamu spotumuzu da konduralım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Espiri Yapma
RandomSaçma bir soğuk espiri kitabı. Yazarı bu konuda master ını yapıyor. (Bu kadar tutacağını tahmin edemezdi.)