Ates almaya geldim gidiyorum

468 10 0
                                    

Merhabaa arkadaslar
Yillar sonra memlekete donen ankaraya okumaya gitmis muhasebeci edasiyla geldim buralara. Ortaokulda nasil bir psikolojim vardi ona bakayim dedim tekrar yukledim. Bir baktim buna completed etiketini yapistirmisim. Bu arada ingilizce klavyem konusunda affedin alisinca turkce olanla hizli yazamiyorsunuz ben de degistirmedim. Sizleri bir konuda uyarmak icin bolum ekliyorum canlarim sonra kacacagim. Degerli 8. siniflar teogdan sonra rahatsiniz diyenlere asla inanmayin. Yalan abi hepsi. Teogda hicbir sey yok asil olay ygs imis. Liseye basladiginiz andan itibaren ygs lys muhabbeti beyninizi yiyecek. Ben bu sene 10 u bitirdim ve toplam 62 tane sinava girmisim. Gozlerim coktu abi yeminlen. Onumuzdeki iki yil boyunca siyirmazsam eger doner gelirim. Toronto universitesinden burs falan aliriz belki ya belli mi olur.(alamadi) Bu sene girecekler, teogdan korkmayin arkadaslar normal sinavlarinizin aynisi cok zorlamiyorlar tabi derslerinizin durumuna bagli ama. Ygs denen lanete bulasmadan onceki son aylarinizin tadini cikarin. Bir tavsiyem daha olacak , acik kahve saclilar sacinizi yesile maviye boyamadan once actirin abi bok yesili rengine donuyor direk vurunca boyayi. Bir de kizlara tavsiye, renkli goz kalemi surecekseniz benim gibi mor rengi iyice icine surmeyin millet dayak yediniz zannediyor. Bu arada soylemeyi unuttum, benim gibi sayisalcilara bu lafim, dokuzuncu sinifta ucgenler denen igrenc konuyu iyi ogrenin, bendeki gibi oturmazsa tum lise hayatiniz ucgenlere bakmakla gecer. Evet geometriden nefret ediyoruz, matematik dedigin sayilarla denklemlerle olur abi sekil sukul yapmayin bize. Yakinmalarimi burada bitiriyorum cunku icime daral geldi artik onumde de geometri kitabi var kesisiyoruz kendisiyle seviyeli bir iliskimiz var. Bu arada gectigimiz gunlerde hayatta en sevdigim sanatcinin, bana rock muzigi sevdiren grubun solisti Chester Bennington vefat etti. Baya uzuldum gercekten ben bu elektro gitar calmalara falan hybrid theory le basladim meteoralarla ders calistim. Tum muzik zevkimi olusturan sarkidir in the end. Neyse yine huzunlendim. Wattpade devam etmeyi dusunmuyorum malesef ygs falan var ama bir gelip merhaba diyeyim dedim. Belki yine gelirim yakinmaya belli mi olur. Sinavlardan bunalirsaniz, how i met your mother izleyin gencler. Bu arada muzik zevki bana benzeyen varsa, onerilerimi buraya birakiyorum belki bakarsiniz.
Envoi
Egypt central
Cinema sleep
A broken silence (bu biraz rap)
Its alive
Ivoryline
Richy nix

Daha devam ederdim ama yeter degil mi. Bu arada bunlar sarki ismi degil ben bir album veya sanatci bulunca tum sarkilari dinlerim bastan sona o yuzden direk sarki yazamiyorum asirlar surer, siz begendiginizi dinlersiniz. Muzik zevkim biraz degisiktir bu arada sonra bana gelmeyin bunlar ne lan bagiriyorlar falan diye benim gibi rockci az cikar buralardan bence. Elektro gitarimin da manyetigini bozdum komsulari kufrettirecek sesler cikartiyor cok egleniyorum. O zaman ben gideyim biraz geometri cozuyormus gibi yapayim. Gorusuruz umarim bir lys aksami ben aglarken bir salak ucgenin basinda. Hoscakalin, kendinize iyi bakin, cakma yazariniz artik ygs magduru olacak. Kactim ben, au revoir. (Evet fransizcam da var, 5 yildir goruyorum A2 ye bile gecemedim.) Gorusuruzz👋🏻👋🏻
Not: Bogdanovic gittin, kalbimi de goturdun buruk kirik biraktin ardinda beni, alacagin olsun selvi boylum dikkat et oralarda sakatlanma.

Sen Espiri YapmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin