Addy ve Aaron korkudan gözlerinden akan damla yaşları titriyordu . Addy yi idam etmek için idam masasının yanındaki kafese kilitlemişlerdi . Ve o an orada ondan önce idam edilmeyi istemeyen ama zorunda olan 4 kişi vardı. Ve bir Adam kaçmayı başarmıştı. Addy ve diğerleri Kaç Kaç diye bağırıyorlardı ve idam eden kişi hemen seyircilerin yanına doğru kaçtı. Herkes şaşırdı adam çok sevindi taki belli bir yere kadar . Addy nin çok merak ettiği siyah çarşafla örtülü büyükçe parmaklıkları olan pis kafes açıldı herkes korktu ve çok büyük bir kükreme sesi duyuldu. İnsanlar kaçışmaya başladı . Kral ve yardımcılarıda öyle. Ve bunu fırsat bilen Aaron aslan tarafından yapılan saldırıyı göze almadı yani ölüme kafa attı diyebiliriz. Aaron hemen Addy nin kapısının kilidini açmak için yerde bulduğu iki çöp kamışı kilide dayadı ve kilidi kırmayı başardı . Addy ve Aaron kaçarken ağlama sesi duyuldu geri döndüler ve oradaki adamların yani o dört kişinin aynı suçu işledikleri için aynı idam kafesinde kalıyorlarmış. Aslan tarafından 1 kişi katledildi. Addy ve Aaron a doğru koşuyordu Aaron kapının kilidini açtı Addy yerde bulduğu küçük sopayla. Aslan'ı kışkırtma ya çalıştı 1 2 3 diyip kaçtılar Aslan onları kovalamadı sıradaki iş oradan Nasıl çıkacaklaeirsı her yerde kralın savaşçıları bulunuyordu buradan kaçmak neredeyse imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Kötü Çocuk
AksiHayata kendini bırakmış 2 çocuk hırsızlık yaparken yakalanır. Her şey burada başlıyor. Nasıl hayatlarına devam ediyorlar.