Ultimatumul(Noaptea 5)

169 10 6
                                    

Mă trezesc dimineață la ora 07:14 cu o senzație ciudată.Observ că mai toată mobila din casă a fost mutată în alte locuri.Mă duc să beau cafeaua,și aud un strigăt de copil.După 10 minute,termin de mâncat și încep a mă îmbrăca pentru a-mi vizita sora.Când ajung la ea acasă,o văd stând în pat și tremurând ca și cum ceva rău s-ar fi întâmplat.Spunea două cuvinte : "-Eu sunt."

O spunea încontinuu,fără oprire.Mă decid să chem un echipaj de ambulanță pentru niște consultații.Nu părea a fi bolnavă,ci doar în stare de șoc.Din păcate,medicii nu mă lăsau să o vizitez...

Se făcuse ora 23:46,și mă porneam spre muncă.Aceasta fiind ULTIMA NOAPTE.

Intru în restaurant,și la fel ca în celelalte zile,mă așez la birou,cu tableta în mână.Dintr-o dată,aud telefonul.Când am răspuns,se auzeau doar niște zgomote ce păreau a fi un mesaj criptat,sau codul morse,sau nu mai știu ce dracu' a putut fi.Pun telefonul la loc,și dintr-o dată,îl aud pe Bonnie mergând.Închid ușa,și îl verific pe Foxy.Chica era in bucătărie,fiind și singura cameră fără monitorizare video,ci doar audio.Dintr-o dată simt o prezență cunoscută.Era Freddy.Doar că...nu...era singur.O avea pe sora mea,care nu se mișca.Ochii ei erau plini de sânge,și speriat că i se va întâmpla ceva,fug după ea,o înșfăc din ghearele lui Freddy și încerc să fug spre birou.Din păcate,Foxy s-a gândit înainte la acest lucru,și,alergând spre mine,mă doboară.La un moment dat,simt o durere strașnică.Cârligul lui Foxy era înfipt în piciorul meu drept.Deschid mai bine ochii,și,văd toate cele partu animatroane pline de sânge.Era sângele surorii mele...Părea că,acestea o fixau pe sora mea într-un costum Freddy Fazbear defect.Speriat,si nervos strig în gura mare.Acestea m-au auzit.Speriat,apuc un scaun,si incerc să mă apar.Ele nu reacționează nici intr-un fel.Stau nemișcate si se holbează.Simt din nou acea senzație simțită azi dimineață.Nu înțelegeam ce se întâmplă.Pur si simplu, nu făceau nimic.Nici macar nu se clinteau.Incerc să părăsesc camera in care ma aflam.Fara să observ,Foxy stătea în drumul meu.Eram înconjurat de propriile mele coșmaruri.
Totul se întunecă.Ma simțeam viu dar si mort.Nimic nu avea sens.Eram intr-o stare de hibernare.Dintr-o dată se aude o voce.Nu folosea cuvinte,dar,totuși o înțelegeam.Imi putea îndeplini orice dorință.Bineinteles,sună absurd,dar era foarte adevărat...Mă cufund intr-un intuneric,si aud pulsul inimii mele.La un moment dat,vad o ușă. Incerc să o deschid, si o lumină prietenoasă iese din ea,Fiind vizibilă numai pentru 3-4 secunde.Se vad destul de clar cele 5 animatroane.Pareau a fi stricate,rupte si mucegăite.Se apropiau de mine incet...lumina misterioasa apare,inghețând animatroanele.Se aude un sunet cunoscut.
Era alarma de la telefonul meu mobil...
Desigur,evident că am visat.Dar întrebarea este ce am visat?
-Ultima tură de noapte
-sau...TOTUL?

Mulțumesc pentru citirea acestei cărți.Sper ca v-a placut.Mi-a facut o mare plăcere sa o scriu , intr-un mod pe care numai jucatorii de Five Nights at Freddy's il pot intelege.
P.S. Am adăugat un mister sfârșitului cartii,pe care tare as vrea sa il descoperiți. Eu sunt LOLGamer,iar voi,tocmai ati citit această carte.

🎉 Ai terminat de citit Five Nights at Freddy's - Sfârșitul Copilăriei 🎉
Five Nights at Freddy's - Sfârșitul CopilărieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum