Dimineata,m-am trezit la ora 9:25 .Mi-sa facut foame,am mancat si m-am uitat la TV.
Seara,la ora 23:41,m-am pornit cu masina la servici.Am intrat in piterie,am vazut personajele,ele fiind inactive deocamdata,m-am asezat comod pe scaun,si am inceput sa supraveghez restaurantul.Primesc un apel.E de la aceeasi persoana :
-Alo,hei,noaptea 4,ti-am zis eu ca va fii usor.Bine,din seara aceasta,lucrurile se vor complica.Vezi tu,animatroanele vor devenii din ce in ce mai active,asa ca ai grija!Foxy si Freddy vor domina noaptea aceasta!(Dintr-o data,s-au auzit niste ciocniri in usa lui,nu a mea);Trebuie sa te atentionez ceva inainte sa...Infine,restaurantul are niste camere secrete care nu sunt marcate pe harta din motive de securitate.Din fericire,animatroanele au fost programate sa nu viziteze acele camere.Nu ma refer la Back Room,unde sunt tinute partile animatroanelor.Dar nu o uita nici pe aceasta(Se aude musicbox-ul lui Freddy)
Aham...trebuie sa...te rog ai grija la usi.verifica te rog camera din spate!(Se aude un static de animatron,si totodata,se incheie apelul)
OO ,nu! Asta poate insemna un singur lucru.A-a murit!
Incep sa supraveghez acele camere,dar in zadar,nu se intampla absolut nimic!
Cand,deodata,Il vad pe Freddy,ducand in bratele lui un barbatplin se sange.Acela trebuie sa fie barbatul care m-a sunat in fiecare noapte.O nu!Un alt angajat mort!Pana la urma m-am decis sa il urmez pe Freddy,unde m-a condus in Back Room.Acolo avea sa fixeze cadavrul intr-un costum.Deodata,am fost vazut.Freddy alerga dupa mine iar eu,repede in birou,am inchis usa stanga inainte sa vina dupa mine.Dupa acel moment,il vad pe Freddy Chica si Bonnie in
Show Stage ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Dupa niste atacuri,s-a facut ora 6,iar atunci a venit timpul sa plec acasa.Cand sa ies din piterie,aud un ras de copil.Era inexplicabil.
CITEȘTI
Five Nights at Freddy's - Sfârșitul Copilăriei
FanfictionDescrierea jocului Five Nights at Freddy's - by Scott Cawthon.