Biliyorum daha çok erken . Bu hikayenin daha gelişme sürecinde bitiriyorum fakat daha fazla devam edemem . Hikayeyi tam anlamı ile kendimi larry shipper hissettiğimi anladığım gün yazdım yani bu hikaye benim için çok değerli . Kötü son ya da güzel sonu umursamayın . Çünkü her güzelliğin zaten kötü bir sonu vardır.
-
Harry sınıfa geri döndükten sonra ağlamaya başladı . En başından bilmeliydi . Bu aşkın daha ileriye gitmeyeceğini anlamalıydı, hata yaptı .
Çantasını alıp bahçeye çıktı . Louis, Zayn ve diğerleriyle oturup sohbete dalmıştı . Marzia ise bankta müzik dinliyordu . Harry onun yanına gitti . Marzia gözlerini Harry'e çevirdi .
"Selam .''
"Harry, gider misin?"
"Gitmicem ."
"Ne istiyorsun ?"
"Benimle çıkar mısın ?"
"Louis'yi kıskandırmaya çalışmanı anlıyorum ama geçen sefer tüm arkadaşların üzerime geldi ve orospu muammelesi yedim. Bunların tekrar yaşanmasını inan bana istemiyorum ."
"Hayır Marzia ben seni gerçekten seviyorum ."
Marzia Harry'nin yüz ifadesine baktığında ciddi olduğunu farketti .
"Çıkarım fakat bu bir oyunsa gerçekten kaldıramam, Harry ."
Harry Marzia'nın dudağından uzunca öptü ve ayağa kalktı .
"Aşkın bir oyun olduğunu zannetmiyorum ."
Louis'ye baktığında yüzündeki hayal kırıklığı ve üzüntüyü gördü . Fakat pişman değildi . Zaten Marzia'yı gerçekten seviyordu. Belki de öyle sanıyordu...
Okuldan çıkarak durağa ilerledi . Beklediği minibüs geldiğinde bindi ve gözlerini kapattı . Her şey daha güzel olucaktı .
-
Eve gelince çantasını yere fırlattı ve yatağa yattı . Telefonunu açtı ve mesaj kısmından Louis'yi bulup yazmaya başladı .
"Hayatının bensiz daha güzel geçiceğine inanıyorum, Louis . Bana yaşattığın 2 aylık mutluluk için teşekkür ederim . Sana borçluyum belkide . Fakat böyle devam edemeyiz . Hayatına bensiz devam etmen gerek . Senin mutluluğunu, hayatını düşünüyorum
Kendi hayatım önemli değil . Bana karşı hissettiğin duyguyu asla unutmayacağımı bil .Seni seviyorum."
Louis mesaj sonrasında yıkılmıştı . Onu seviyordu . Harry neden ona böyle yapıyordu ki? Binlerce yalvarsa bile işe yaramamış, Harry onu engellemişti . Harry'nin ona aldığı eline aldı ve gülümsedi . Kitabın sonunda kız ölüyor, diğeri ise ona mektup yazıyordu . Penceresini açtı ve aşağıya baktı . Düşünmeyecekti . Sağ ayağını attı ve sonra diğerini de ekledi . Cama oturmuş ayaklarını sallandırıyordu . Harry'nin engeli kaldırdığını görünce son bir umut mesaj attı .
"Harry iyi değilim""Seni iyi yapamam, Louis"
"Beni iyi yapmanı istemiyorum, şuan seni
istiyorum""Fakat ben seni istemiyorum Louis, üzgünüm"
Louis telefonu aşağıya fırlatıp kitaba son kez baktı ve kendini aşağıya itti . Sonlarının onlar gibi olucağını nerden bilebilirdi ki?
-
Her şey için teşekkür ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i want you right now ll l.s
Fanfiction"Harry iyi değilim ." "Seni iyi yapamam, Louis ." "Beni iyi yapmanı istemiyorum, şuan seni istiyorum ." .... *261 içinde #HayranKurgu* *Tüm Hakları Saklıdır.