Ren Yun understanding and confession partea 1

103 12 1
                                    

Yun pov

La ușă era Ren,care avea ceva în mâna se apropie de noi și ne zâmbește cred totuși ca ascunde ceva în inimă ....

Ren: JR haide să mergem,ne așteaptă menegerul Han și restul trupei Nu'est la mașină ,mergem la repetiți.

JR: Ok mă îmbrac și mergem

Ren: Yun poți te rog să ai grijă de Yuzuru fiul menegerului trei ore pliz.

Yun:ok ,câți ani are pustiu?

Ren: 17 ani împliniți.

Yun: oh atunci spuneți să urce sus în cameră la JR ok?

Ren: bine și încă ceva Yuzuru este ca mine

Yun: Adică este ca tine cum?

JR: Adică îi plac băieți pe scurt este gay și tatăl lui stiie și este de acord mai multe afli de la el.haide Ren să mergem.

Yun: ok am înțeles ,pa băieți și repetiti ușoare

R&J: Mulțumim pa

Cei doi părăsesc camera iar eu mă fac comod in patul lui JR,stăteam așa de aproape o ora și băiatul nu mai venea am închis ochii și ațipesc pentru câteva minute bune până aud o bătaie lentă în usa îi spun să intre celui ce bătuse la ușă, se deschide ușă și pe ea intră un băiat blond cu părul până la umeri,și niște ochii mari și albastri ,micuț de înălțime decât mine,iam făcut semn să ia loc lângă mine acesta părea timid...

Yun: Bună eu sunt Yun tu ești?

Yuzuru: numele meu este Yuzuru Han Hanyu și am 17 ani

Yun: încântat să te cunosc Yuzuru.

Yuzuru: de asemenea Yun. Pot să îți spun câteva secrete? Pot avea încredere în tine?

Yun: Da,sigur ca da scumpete.

Yuzuru: Chestia e ca iam auzit vorbind pe Ren și Aron despre faptul ca Ren este îndrăgostit de tine doar ca nu ar vrea ca JR să sufere înțelegi?

Yun: da până aici am cam înțeles

Yuzuru: ce nu stiie nimeni este ca JR a mințit în tot acest timp ca te iubește pe tine dar de fapt era gelos pe iubirea ta pentru Ren și a vrut să va despartă.

Yun: de unde știi asta?

Yuzuru: mi-a spus acum 3 zile, când iam spus ca eu îl iubesc și de atunci el sa culcat de mai multe ori cu mine dar asta doar eu și el stiiam dar acum știi și tu asta .și uite și dovada.

Ascultam ce spunea JR pe casetă ,eram supărat pe el cum a putut face asta?, aud usa de la intrare semn ca atât trupa cât și menegerul veniseră , Yuzuru ma îmbrățișat și a plecat zâmbind,eram rănit și sufletul îmi plângea din vina lui JR,usa se deschide iar pe ea intră JR împreună cu Ren care seziseza ca eu aveam ochii încă umezi....

Ren: Yun ai plâns?

Yun: Da pentru ca JR ma mințit ca mă iubește, am primit acest mesaj acum o oră Este adevărat JR?

JR: Da este a adevărat ,am făcut asta ca să nu te pierd în favoarea lui Ren. Te rog iartă mă Yun dacă poți.

Yun: te iert dar nu mai vreau să te văd în viata mea .și Ren vrei să fii iubitul meu? Să fii cu cel pe care îl iubești de 3 ani?

Ren: Pai eu....

Va urma în partea doua







Impossible Love(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum