Yun pov
Pe la 18: 20 ne preagateam sa mergem la sala radio seul , acolo urma ca menegerul trupei Nu'est sa imi dea aceea foaie de participare la concertul de la ora 20:10 stateam toti pregatiti in masina , nu a durat prea mult decizile de luat si am vrut ca Jungkook sa mearga cu mine in masina fiind Maknae al trupei BTS,era absent si nu vorbise mai deloc cat am condus spre locul concertului linistea aceea era stresanta pentru mine, dupa 1 ora ajungem la sala radio seul coboram toti iar eu stateam in fruntea trupei impreuna cu Rap Monster liderul trupei am intarat in sala iar pe scena Nu'est terminasera repetitile privirile celor cinci se opresc asupra mea eu zambindule usor nervos , ma opresc in fata lui mengerului trupei Nu'est Dl Hanyu,le fac semn membrilor BTS sa merga pe scena si sa isi incalzeasca un pic vocile inainte de concert apoi imi intorc privirea spre menegerul trupei Nu'est...
Yun: Buna seara Dl Hanyu si Yuzuru buna si tie , am venit sa preiau foaia de participarea trupei mele BTS eu sunt noul lor meneger .
Hanyu: Doamne Yun stii cat a suferit Ren dupa ce tu ai disparut 4 ani , vorbeste un pic cu JR si Ren
Yun: haide sa lasam prostile astea ma-m schimbat mult si faptul ca ei doi m-au distrus ma facut sa ma schimb acum foaia va rog frumos .
Hanyu: uite foaia Yun te rog mai gandestete la ce simti pentru ei doii
Yun: nici nu ma gandesc la niste prosti ca astea am treaba multa cu trupa BTS.
Yuzuru: Yun esti ok?
Yun: Aproape acum am niste treaba urgenta , bye Dl Hanyu pupici Yuzuru
ma abtin cu greu sa nu las sentimentele mele sa iasa la suprafata , predau foaia de participare a trupei BTS organizatorului concertului si incerc sa uit discutia de mai devreme cu menegerul trupei Nu'est in timpul aceesta vad cum Ren si Jr se pupau langa scena inima mea urla in momentul acela inca il iubeam si eram constient de asta dar totusi nu vreau ca BTS sa aibe de suferit din cauza mea ..
la ora 20: 10 membri BTS urca pe scena eu privindui pe toti sapte pe rand , ochii rosi si umezi ai lui Jungkookie imi sar in ochii atunci realizez ca el chiar a plans , ei incep sa cante dar starea de spirit a lui Jungkookie era total schimbata ceva se intamplase cu el dar oare ce ? , brusc Jungkook ii roaga sa opresca muzica si se apropie de marginea scenei in fata mea si a lui Ren care era pe randul din spatele meu ....
Jungkook: Yun te iubesc si nu mai pot sa tin aceest secret , dar stiiu ca nu imi vor fii aceeptate de tine pentru ca tu il iubesti pe Choi min ki te am vazut murind de durere si devenind acesta persoana puternica dar plina de rani Yun te implor lasama sa ma apropi de tine sa te fac sa ma iubesti si sa iubesti din nou o vei face Yun?
Yun : Eu..
va urma
CITEȘTI
Impossible Love(Pauza)
FanfictionYun este un baiat timid brunet cu ochii caprui, El era fan al trupei Nu''est pentru ca acolo era cel mai bun prieten al lui Kim jong Hyun cunoscut mai mult ca JR , acesta primeste o invitatie la concertul trupei in sud coreea , seara merge la concer...