Promo

14.1K 173 82
                                    

Alex. Toks mano vardas. Nepatinka? Ne mano problema. Gyvenu Londone ir man neseniai sukako 18. Turiu vaikiną Harry. Su juo esu nuo 14metų. Kadangi visi žino, kad mes nesam gėrio ir romantikos įsikūnijimai tai galiu išduoti, kad mes su Harry krušamės nuo tada kai pažįstam vienas kitą. O mes vienas kitą pažįstam nuo 12. Galėjau ir anksčiau su juo susipažint. Būčiau daugiau patirties įgavusi. Net nežinau ar mes su Harry viens kitą mylim, bet lovoje (na ir kitose vietose kur jis mane daro) mums būna smagu.
Aš pamenu mūsų pirmą kartą. Mes buvome su šeima pas Harry svečiuose ir ten nakvojom. Mes nakvojom palėpėj ir žinojom, kad visam name nieko nesigirdi. Sėdėjome ant lovos ir šnekėjomės.

-Tai... Gal norėtum, kad tave padaryčiau? Būtu abiems puiki proga susipažint su suaugusių gyvenimu ir juk vis tiek kažkada bus pirmas kartas,- paklausė manęs, o aš tik palinkčiojau. Jis paguldė mane ant lovos, nuėmė mano maikutę ir šortukus ir užsižiūrėjo į tada dar buvusią mažą mano krūtinę. Aš prikandau lūpą ir tą patį padariau su jo drabužiais. Tada jis apžergė mane ir suleido savo liežuvį man į burną. Aš padariau tą patį. Mes pradėjome kovoti ir kai Harry laimėjo jis pradėjo minkyti mano krūtis ir užpakaliuką. Galiausiai jis nusiėmė savo trumpikes ir numovė manąsias. Jo pimpalas kaip 12metų berniukui buvo didžiulis. Kai jau gulėjome visiškai nuogi, jis įkišo du savo pirštus į mano vaginą. Aš nejaučiau skausmo. Aš jaučiau tik malonumą. Man buvo nesvarbu, kad Harry pažinojau tik vieną dieną, bet sexo su juo neatsisakiau. Žodžiu prie dviejų pirštų jis prijungė ir trečią. Aš sudėjavau iš malonumo.

-Harry aš noriu pajaust savyje tavo draugužį. Noriu žinot ką tai reiškia,- suurzgiau ir jo akis sužibo. Jis ištraukė savo pirštus is juos aplaižęs pagyrė, kad aš skani. Tada savo pastojusio pimpalo galiuku pradėjo trintis prie mano klitoriaus ir aš sudrėkau. Tada jis staigiai įėjo į mane. Tai buvo kažkas tobulo. Jis muistėsi manyje ir tai buvo begalo malonus jausmas. Jis greitino ir gilino savo judesius kol sušukau jo vardą. Aš pirmą kartą patyriau orgazmą. Jis taip pat.

-Alex,- kreipėsi jis į mane.- Jei jau pradėjom, gal galėtum man pasmaukyt?- paklausė ir pažiūrėjo šuniuko žvilgsniu, o aš tik priklaupiau ant žemės prie jo penio ir pradėjau smaukyti. Pradžioje viską dariau lėtai, nes norėjau surasti mums abiems patogią poziciją. Kai ją suradau viskas klostėsi labai sklandžiai. Labai greitu metu mano burna prisipildė spermos ir aš ją nurijau. Harry iš malonumo nesustojo rėkti mano vardo. Po šių žaidimų mes buvome pavargę tad nuėjom miegoti. Miegojome nuogi ir kartais savo penį jis kišdavo man į užpakaliuką, pirštus į vaginą, o aš kartais savo rankai arba burnai leisdavau pamaloninti jo pasididžiavimą.
Gal kas susimąstė kodėl prisiminiau mūsų pirmą kartą? Ogi todėl nes dabar sedžiu šuniuko pozicijoj ir dėjuoju Harry varda kai tuo tarpu jis visu ilgiu lenda į mano užpakalio gilumą...

Na ką, pirma mano dirty istorija. Nežinau kaip čia gavosi bet tikiuosi jums patiks ;)

Dirty Sex (N-14)Kde žijí příběhy. Začni objevovat