"Hello, sape ni?"
"Lepas ni you!"
"Woi, sape nie hah!"
"Tik tok tik tok"Zack mematikan telefon. Dia menyambung kembali perjalanannya ke luar kotaraya. Tiba-tiba.... boom...
Tayar keretanya meletup. "Aduh, tayar ni buat hal pulak!" Zack membebel sendirian. Dia menuju ke arah bonet kereta untuk mengambil tayar ganti. Pang... kepalanya dihentak dari belakang.********
Dalam hutan tepi highway
"Zack zack zack. You ni memang bodohla. You rogol I ramai ramai then tanam I camtu je? Sah sah la I masih hidup"
"Hahahha, kau yang bodoh senang kene rogol"
"Owh, you dah bangun dah?"
"Hebat permainan kau, hebat. Ape yang kau dapat kalu kau bunuh aku?"
"You ni even dah kene ikat masih nak belagak dengan I kan?"
"Buat ape aku nak takut dengan perempuan sundal macam kau"Aku mengambil potret milik Zack. "Cantik you lukis, gambar tunang you kan?" "Jangan berani kau sentuh dia"
Aku mengeluarkan pisau pengasah pensel. Lima kesemuanya.
"Woi Lina, ape yang kau nak buat?" "Syuuhhhh"
Aku mencapai telefon bimbit. Aku menelefon polis. "Hello encik, ade orang rogol sa..................."
"Wah Lina kau memang pandai belakon"
Aku tidak memperdulikan Zack. Aku menarik mayat kedua rakanya ke hadapannya.
"Nah, partner rogol kau"
"Kau... kau... "
"Yes I know I memang cantik"Aku mengambil pisau pengasah pensel tersebut lalu menoreh tangan Zack. Aku meletakkan cawan di bawah aliran darah tersebut.
"Ahhhh" Zack menahan sakit.
Aku menggunakan pisau yang kedua untuk menoreh hidungnya,
"Ahhhhh" Zack meraung kuat.
"Jangan risau Zack aku takkan bunuh kau"Selepas cawan tersebut penuh, aku menambah sedikit cuka ke dalam cawan tersebut (darah+cuka).
"Hai Zack! You dahaga tak? I belanja minum nak?"
"Kau nak ape lagi sial"
"Takde ape?"Aku menyapu darah tersebut ke muka anggota mukaku dan anggota tubuh rakan rakannya. Aku tunggu sehingga darah tersebut kering. Semasa tunggu, aku mengambil cangkul lalu. Aku menggali tanah di sebelahnya. Aku mengacukan cangul ke arah kakinya.
"Lina, Lina, Lina... jangan!"
Tanpa banyak bicarab aku menghayun cangkul tersebut.
"Aahhhhh, sakit lah sial" raung Zack sambil mengalirkan air mata. Kini kaki kanannya telah terputus. Aku mengambil kaki tersebut lalu mencampaknya ke dalam lubang di sebelahnya.
Aku menuang sedikit petroleum. Kemudian, aku menyakan mancis. "Bubye kaki Zack" aku mencampakkan mancis tersebut. Api marak sedang membakar kaki Zack.
"Kau memang tak guna Lina"
"Do I look care? Hell no!"Aku mengambil pisau yang selebihnya lalu memasukkan pisau itu ke dalam lutut, tangan dan kaki. Darah mengalir denagn banyak. Aku pengsan.
*************
Seorang banduan yang telah dituduh merogol beramai ramai perempuan bernama Lina dan membunuh sahabat bersubahat didapati mati di dalam selnya. Polis mengesahkan dia mati secara bunuh diri.Penjenayah bernama Lina kini terlepas dan disyaki berada di sempadan Thailand. Kepada sesiapa yang pernah melihat dia sila maklumkan kepada balai polis berdekatan. Perempuan ini sangatlah berbahaya (Gambar Lina)
-Berita Harian-
"Hahahah, padan muka kau! Sekarang jahanam lah kau dekat neraka.Kau yang bunuh diri kau sendiri." Lina ketawa riang ketika sedang menikmati kopi expresso di Oldtown White Coffe
YOU ARE READING
Koleksi Cerita Kejam
FanfictionDinasihat kepada ibu mengandung, orang2 tua dan orang yang lemah semangat untuk tidak membaca Kerana terdapat banyak aksi2 ngeri Lain cerita, lain kisah, lain pengakhiran