Bölüm2-Ortaya çıkıyor

40 4 5
                                    

TAbikide Bart rüya görüyordu.

Bart uyandığında''Süper kahraman oldumm''dedi.
Ama tabikide bunların hepsi bir rüyaydı.Bart bu rüyadan sonra gerçekten çok etkilenmişti.Bart çizgi roman artık daha az okuyordu bunun nedeni artık Bart 'ın fen dersine ve örümceklere olan ilgisiydi.Hatta babası ona karne hediyesi örümcek alacaktı.

Karne günü...

Bart'ın karnesi çok iyiydi buda hobisi olan örümcek alabilecekti.
Bart ısrarlada olsa o örümceği almıştı.Ve adını
''Alien''koymuştu.Birbirlerine çok alışmıştılar.Tek sorun ''Ailen''zehirli bir örümcekti.

Saat 24:00 vurduğunda Bart yatağına gider...

Bart uykuya dalar.
Ama yanlış olan bir şey vardır "Alien"in kafesi açıktı.Ailen yavaş yavaş Bart'a yaklaşır ve aniden Bart 'ı boynundan sert bir şekilde ısırır.Bart o acıyla çığlık atar.Bart'ın çığlığını duyan anne ve babası Bart'ın odasına hızlı adımlarla koşar.Bart'ın boynunun kanadığını gören annesi olduğu yerde bayılır.Babası telaşla Barta neler olduğunu sorar?

"Bart ne oluyooo!"

"Baba Alien beni ısırdı ama ben kötü hissetmiyorum gerçekten.

"Oğlum sen kendinde değilsin!"

"Baba gerçekten iyim Alien i atmayın.

BABASI BARTI HASTANEYE GÖTÜRÜR...

Bart ın annesi hala daha Bart'a neler olduğunu sorar.

Bart acile kaldırılırıl.

Babası Bart'ın kanına baktırır Bart'ın kanında Alien'in zehri hala kanındadır.

Ama doktarın çözemediği tek şey Bart'ın bundan neden etkilenmediği.

HAFTALAR GEÇER VE...

Alien hala evdedir çünkü Bart'ın ona olan sıcaklığı çok bağlıdır.Artık Alien ısırsada bir etki olmuyordu. Bart'ın babası Bart'ı birden fazla profösöre götürür ama hiçbir sıkıntı çıkmaz.

Bart gün geçtikçe anlar ki artık zehirlere karşı bağışıklığı oluşmuştur...

SİZCE BART BU BAĞIŞIKLIĞINI YETENEĞE DÖNÜŞTÜRE BİLECEK Mİ HEPSİ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ERGEN KAHRAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin