Capitolul 2

87 5 0
                                    

Ma trezesc datorita alarmei telefonului de pe noptiera. Ceasul indica ora 9:30. Practic, mai aveam fix o ora sa ajung. M-am ridicat si m-am dus la baie unde mi-am facut rutina plictisitoare. Dupa ce am terminat, am coborat in bucatarie de unde am luat un mar deoarece nu aveam timp suficient sa gatesc altceva. Si oricum nu prea aveam chef. Mi-am luat cheile de la a doua bijuterie, un Audi R8 alb. Am urcat in scaunul soferului si am turat motorul, pornind de pe loc bagand in viteza a cincea, prinzand 150 km/h. Pentru mine e o viteza mica, comparand cu ce poate frumusetea asta de masina. Lucrez la FBI, deci nimeni nu imi poate da amenda. Dar cat de norocoasa vai! Macar atat sa primesc si eu in schimbul riscului la care ma expun in fiecare misiune. Nu?
In 15 minute ajung la birou, unde ii ordon tipului de la receptie sa ii spuna sefului ca vreau sa vorbesc cu el. Acesta imi raspunde ca se afla in nu stiu ce conferinta de care sa fiu sincera nu ma intereseaza si ma indrept spre biroul meu care era la ultimul etaj. Avea peretii de sticla si era foarte mare. Aproape ca ma puteam rataci in el, dar privelistea era uimitoare si ma ajuta sa ma pierd in ganduri. E ca si cum te gandesti in timp ce faci dus. Apa iti ,,spala" probleme iar tu poti gandi mai limpede. Sau sunt singura nebuna?Ok....
Ma asez in fotoliul confortabil de piele care se afla in contrast cu covorul. Imi deschid laptopul si incep sa recitesc toate informatiile despre acest Jake Nelson. In gimnaziu era un elev destul de silitor pot spune. Dar din clasa a noua, s-a schimbat foarte mult. A inceput sa frecventeze cluburi si sa si-o traga cu toate tarfele. Nu m-ar mira daca ar avea si o afacere cu prostitutie. E un om foarte imprevizibil. Matt e mai chibzuit din cate am inteles. Se pare ca el se ocupa de dosare si de chestiile de genu, iar Jake face toate transporturile. Bine, asta nu inseamna ca nu sunt afemeiati amandoi. Chiar sunt. De exemplu, Meredith a fost violata de Matt in clasa a noua. Foarte dragut nu?
O bataie in usa mi-a intrerupt monologul, aceasta fiind urmata de Natalia, secretara mea.
- Domnisoara Sierra, ati fost chemata in biroul sefului.
-Vin imediat.
M-am ridicat de pe fotoliu si am iesit in graba pe usa. Am coborat pe scari si in mai putin de 2 minute am ajuns. Am batut si am intrat, salutand si asezandu-ma pe canapeaua de catifea rosie cu care eram obisnuita. Mi-a fost servit un cappucino pe care nu l-am refuzat.
-Deci...Sierra...am auzit ca ai un plan.
-Da. E adevarat si cred ca ar putea sa functioneze.
-Ei bine, sunt curios sa il aud.
- Pai.. am de gand sa ma infiltrez in mafia lor. Nu stiu insa cum voi face asta, dar nu ma impiedica un asemenea detaliu. Faza e ca ei nu stiu unde este Jake. Ei cred ca e inca in misiunea aceea cu drogurile. Oricum, ma duc acolo, fac rost de informatii pretioase ca sa le zic asa si apoi, dupa ce or sa isi dea seama ca unul de al lor lipseste, vor vrea sa il caute. Ei bine, aici e partea interesanta. Le voi spune exact unde e Jake si ii bag in sectie. De acolo iese trupa A44 care ii captureaza. Usile vor fi pazite de restul trupelor. Mie sincer mi se pare un plan bun. As vrea sa vad si parerea ta.
- Asta e......
---------------------------------------
Hei lume. Poate ca am inceput cu stangul avand in vedere ca nu am mai postat de 2 saptamani, dar am avut ceva probleme la scoala si in plus, sunt clasa a opta. Oricum, va rog sa scuzati eventualele greseli gramaticale si nextul il voi pune cand imi va permite timpul. Saptamani viitoare fiind vacanta, imi voi face ,,provizii". Va pup! :*

FBI GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum