-Asta e o idee destul de buna! O sa cautam o cursa sau ceva. Daca o castigi, locul in mafie ar putea fi asigurat. Detaliile mai tarziu.
-Multumesc. Pai eu ma duc la Nelson. Poate il mai storc de ceva informatii.
-De ar fi toti angajatii ca tine..
- La revedere!
Nu mai astept un raspuns si ies din incapere. Ma duc in biroul meu de unde iau pistolul si cobor la carcere.
- Hei papusa.
-Papusa sa-i spui la ma-ta.
- Da, multumesc sunt bine.
- Lasa-ma cu vrajelile si spune-mi odata unde este sediul vostru.
- Ai spus ceva?
-Esti un idiot!
Am iesit din celula spunandu-le matahalelor de la intrare sa inchida usa. Joci dur Nelson, ha? Lasa ca vedem noi cine iese invingator. Trebuie sa gasesc ceva de santajat.
- Natalia?
- Da?
- Imi aduci dosarul cu familia Nelson?
- Da. Acum.
In cinci minute o vad cu o mapa de culoare albastra.
-Merci, te poti retrage.
A dat afirmativ din cap si a inchis usa. Am deschis dosarul si nu mi-a luat mult pana am gasit ca are o sora de 11 ani. Interesant...oare stie cu ce se ocupa fratii ei mai mari? Normal ca nu. Bingo! Sefuuuu!
Pasesc cu incredere pe holul ingust pana la biroul lui. Bat o data si aud un ,,intra", ceea ce ma face sa nu mai stau pe ganduri. Nici nu am plecat bine ca deja ma trantesc iar pe canapeaua rosie.
- Sierra, o vizita neasteptata!
- Doar ma cunosti! Oricum am gasit ceva cu care o sa scot de la Nelson locatia sediului.
- Pai banuiesc ca o sa imi zici, nu?
- Deci. Intamplator am aflat ca mai exista un membru in familia lor minunata. Ce spui de o pustoaica de 11 ani care nu are habar cu ce se ocupa fratii sai?
- Imi place cum suna. Continua.
- Ma gandeam sa o urmaresc sa vad daca stie ceva. Daca nu stie de sediu, o pot folosi ca mijloc de santaj pentru Jake. Daca stie unde e sediu, o amenint cu puscaria. Si stim cat de speriati sunt plozii.
- Ma surprinzi de fiecare data. Spune de ce ai nevoie pentru plan.
- Ma gandeam la un job de profesor suplinitor la scoala unde invata. O sa o intreb dupa curs daca mai are frati si scot informatia de la ea.
- Usor..dar nu o sa te parasca?
- Paaai....ma gandeam la praful ala care o face sa uite ce a facut in ultima jumatate de ora.
- Cam riscant dar alta solutie nu avem. Cum ai zis ca o cheama?
- Sophia Nelson.
- Am gasit. Scoala Northwest. Si inca o veste buna! Se cauta profesor suplinitor de matematica pentru primele doua saptamani de scoala.
- Perfect.
Mi-am scos telefonul si am format numarul de pe ecranul laptopului.
- Buna ziua. Ma numesc Sasha Johnson si as dori sa las un CV pentru postul de profesor suplinitor...bine multumesc. La revedere!
- Uuu..nume fals. Iar te gandesti la toate. Ce a zis?
- Ca pot incepe de maine. Nu a mai sunat nimeni. Spune-i lui Meredith sa mearga sa cumpere haine de profesoara. Ma duc sa cumpar o peruca roscata.
- Te bagi sub acoperire?
- Nu pot risca. Poate stie de mafie si ma paraste la Mathias. Daca afla cum arat nu o sa ma mai pot infiltra.
- Bine gandit. Daca reusesti sa il prinzi pe Mathias, in contul tau bancar o sa fie 10 000 de dolari.
- Ce dragut. Pisi piscina, la mine in curte o sa fii! Ok. Ar cam trebui sa plec. Maine trebuie sa ma trezesc la sase. Oare are ceva daca intru cu R8-u pe portile scolii?
- Cam da. Coboara la subsol si alege-ti o masina mai putin extravaganta. Dacia 1300?
- Da da sigur. Poate ca is sub acoperire, da nu ma duc cu roaba la scoala. La revedere.
- Pa, Sierra, sa nu ma dezamagesti!
-Cand v-am dezamagit? Ma simt jignita!
Am inceput sa radem ca doi nebuni. Ce sa faci? Sefu e de treaba.
*
Am ales un volkswagen jetta. Nu mi se prea potriveste dar de acoperire e cat de cat buna. Acum sunt acasa uitandu-ma la hainele cumparate de Meredith. O sa arat ca o tarfa in ele si o sa se holbeze toata populatia masculina dar ce sa faci...sunt irezistibila...pe dracu. Imi pun alarma telefonului sa sune la sase si ma pun la somn. O sa fie o zi lunga.*
Era de asteptat sa ma trezesc din cauza sunetului produs de telefon, nu? Ma duc lenesa la baie unde fac un dus scurt. Ma intorc in dormitor unde ma imbrac cu o fusta mulata visinie de stofa, care se pare ca este cu doua palme mai jos de fund. Trebuie sa am grija cum ma aplec. Peste, iau un sacou de aceasi culoare cu un decolteu in V. Imi prind parul cu o mie de agrafe si imi pun peruca. O aranjez astfel incat sa nu se vada ca e o peruca. Imi dau cu un fel de spray care o face sa reziste si imi incalt platformele negre. Imi pun niste ochelari cu rame de sticla ca sa arat totusi ca o profesoara, nu ca una de pe centura. Ma uit la ceas si vad ca este ora sapte. Iau cheile de la masina si pornesc spre scoala. Trebuie sa semnez ceva acte si nu pot intarzia din prima zi. Am intrat in biroul directorului, de unde am iesit dupa 20 de minute. Cand am vrut sa merg in sala profesorala am observat ca toti masculii salivau. V-am spus eu! Iau catalogul de la clasa a V-a C si ma indrept spre sala 52. Minunat. Am ora la clasa unde e mucoasa Nelson. Ma duc prima data la baie unde imi desfac ceasul - accesoriu FBI - si torm praful acela avand grija sa nu il miros. Dupa ce ma asigur ca nu m-a vazut nimeni, am pasit cu incredere in clasa pentru ca deja se sunase.
Am inceput sa fac prezenta si cand am rostit numele Nelson, o fetita cu ochii caprui a spus ,,aici". Deci ea e. Mama, daca Mathias arata asemanator cu ea.....mama. Ma rog, am decis sa facem niste exercitii la tabla si am chemat-o sa rezolve o problema de geometrie. S-a descurcat foarte bine, ceea ce mi-a dat o idee. O sa o pregatesc pentru olimpiada. O sa am ocazia sa o intreb. Sunt o genie.
- Foarte bine, Sophia! Ai vrea sa mergi la olimpiada?
Te rog sa spuna da, te rog sa spuna da.
- Da..de ce nu.
-Bine atunci. Sa vi in pauza cu mine sa iti dau niste exercitii pentru saptamana viitoare.
-Ok.
Ora a trecut repede si am ajuns in cabinetul de mate.
-Sophia, mai ai frati?
-Da. 2.
- Bun. Pai uite. Sunt o politista sub acoperire. Si am nevoie sa stiu daca fratii tai fac ceva suspect.
- Nu o sa spun nimic.
Deci stie.
- Daca nu imi spui o sa ajungi la inchisoara, am spus si am scos catusele ca sa o sperii mai tare.
- Ok ok. Sti clubul ala vechi de pe strada Oxford? Intri acolo si este o usa secreta care te duce la o galerie subterana. Acum ma mai duci la inchisoare, ma intreaba aproape plangand.
-Nu.
Am deschis ceasul si in secunda a doua a cazut. Am luat-o in brate si am pus-o pe canapea. Dupa cinci minute s-a trezit.
-Sophia te simti bine?
-Da.
-Bun. Pai acestea sunt exercitiile. Sunt putin mai grele dar cred ca te descurci.
-Multumesc.
-Eu iti multumesc. Ne vedem maine!
- La revedere!
Si...a iesit pe usa. Am inceput sa dansez ca o nebuna. Oh da baby! Prima parte a misiunii..completa.------------------------------------------
Hei dragilor! Am incercat sa fac capitolul acesta mai lung. Sper ca v-a placut. Poate voi pune next saptamana viitoare cand o sa scap de simulari. Pana atunci, va doresc succes la simulari celor care le au, iar celorlati va spun sa va bucurati pana mai puteti Pa!